bugün

modyssey

dostum sen ya yorumumu tam okumamışsın yada okuduğunu anlamamışsın..
burada cinsiyet savunuculuğu yapmaya gerek yok..
herkesin bildiği bir gerçeği kimden saklayacağım..
"senin kadına ihtiyacın yok" derken ciddi olmadığını düşünüyorum..
bir erkeğin kadına ihtiyacı yoksa o erkek ya erkekliğini kaybetmiştir yada erkeklikten vazgeçmiştir..
© copyright 2005 - 2026