bugün
- düşünürken tavana bakmak3
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi4
- chp izmir il örgütünü basan hırsızlık hükümlüsü3
- falıma bakmak isteyen var mı11
- yastığın soğuk tarafı2
- herbokolog2
- iş flörtü3
- kemal kılıçdaroğlu9
- bu saatte teyzesinde olduğunu söyleyen kız4
- arkadaş kafayı mı yedin sen2
- erkek erkeğe açık oylaşmak9
- müşriklerin esasında putlara tapmaması6
- chp den akp'ye jet geçiş5
- tembellik hakkı4
- sokak köpekleri sorununun çözümü2
- yaz aşkı bulamamak4
- iran la ilgili endişe ortaya çıktı2
- bir şeyler söyle3
- göğüs dekoltesi olan erkek2
- ayrılığın 7 aşaması4
- midenin tencere olması3
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- ibrahim hacıosmanoğlu'nun dünya kupası açıklaması3
- çita leopar jaguar farkı2
- her entryde artılama ve kalp isaretleme2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo3
- su içmekten göbeğin çıkması3
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- çifte memiş2
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- 1 euro 52 93 tl3
- rize de zincirleme kaza 3 ölü 5 yaralı2
- eski uludağ sözlük ortamı7
- sedat pekmez18
- devşirmelik makamı13
- online yazarlar8
- manipülasyon nasil önlenir5
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- ikna sanatı2
- lip balm kullanan erkek6
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- tarot falına inanan salak8
eski bir yazar olduğunu düşünüyorum takip göndermiş ne iş anlamadım??
hoş gelmiş.
hoş gelmiş on birinci nesil yazar.
çaylaklıktan kurtulması, yazar olmadan sözlükten gitmemesi dileğiyle.
çaylaklıktan kurtulması, yazar olmadan sözlükten gitmemesi dileğiyle.
başlığı görünce hemen bir anımı paylaşasım geldi.
-sene 2011, akepe iktidarı yıprandı eli kulağında bugün yarın gider diye düşündüğüm günler. inatla çıkmayan sakallarım sebebiyle,yüzümdeki kılları her gün sayıyor ve artan her kıl için bir çentik atıyorum. üniversite sonrası ticaretle ilgilenmeyi düşündüğüm için akepe'li gibi davranıyorum, lakin bir yandan da bunlar gidici diye düşünüp akepe sonrası türkiye'yi yöneteceğini düşündüğüm has partiyle dirsek teması halindeyim. amk mahallesinde teşkilatları olmadığı için de dirsek teması kuramıyorum neyse. okuduğum üniversitede sol eğilim daha yoğun görülüyor o vakitler. dolayısıyla okulda da cehape zihniyetine ışık yakarcasına söylemlerde bulunuyorum ve hamdolsun 2-3 ayda bir pıtışından öptüğüm hatunları mütedeyyin bir semt apartmanında düdüklüyorum... yine böyle bir günde leyla isimli bembeyaz tenine kurban olduğum ukrayna asıllı yös ile okulumuza gelmiş olan hatun kişisiyle kendi dairemde sohbet halindeyim. türkçesi zayıf bu kıymetli kardeşime türkçesini geliştirmek vaadiyle duhül eylemenin arayışları içerisindeyim... her ne kadar kendisinin de türkçe öğrenme kısmını bahane ederek,küskülenmek için daireme gelmiş olduğunu düşünsem de geçen dakikalar gerçeğin böyle olmadığını gösteriyor. şıllık inanılmaz bir azim ve gayretle bana sorular soruyor, özne yüklem uyumsuzluğundan tutun da günlük konuşma dilinin her türlü inceliğini öğrenebilmek adına aç bir köpek gibi zihnime hücum ediyordu. bu can sıkıcı duruma bir son vermem gerekiyordu zira bim'den aldığım 3lü boxer'ın 2sini aynı anda giymeme rağmen uzunluk konusunda çok iddialı olmasa da kaldırma kuvveti konusunda hayli iddialı olan tenasül organım varlığını olanca gerçekliğiyle hissettiriyordu. öyle ki bir ara leyla'nın zamir nedir sorusuna tenasül organım muhattap oluyor sanmıştım.. elbette bunun sorumlusu bim'in düşük kalite üretim yaptırdığı anadolu kaplanı türk sanayicisiydi.. öhömm herneyse. leyla ile olan bu türkçe eziyetine son vererek kendisini doggy pozisyonunda bafilemek için bir formül geliştirdim. kendisine türkçeyi geliştirebilmesinin yegane yolunun,türkçe yapılan konuşmaları dinleyerek tam olarak ne anladığını anlatabilmesi ve özetini çıkarması gerektiğini söyledim. kabul etmesinin akabinde youtube adlı siteden,bülent ersoy popstar yorumları mix başlıklı videoları izletmeye başladım. kısa süreli bir şaşkınlığın ardından,beyin amcıklamasına uğradığını sezdiğim an viskilerimizi baş ucumuza koymak üzere mutfağa gittim. bir yandan viskilerimizi koyuyor bir yandan da videodan gelen sesleri dinleyerek keyiften kendimden geçiyordum. viskileri koyup,çerezi koyduktan sonra odaya girdim ve lambayı kapatıp,mumları yaktım. akabinde popstar bayhan şarkısı eşliğinde soyunmaya başladım. sonrasında aramızda şu diyalog gelişti:
leyla: hangi sahihten hareketle bunları yapmaktasınız?
ben: ????
leyla: ben bakire bir hanımefendi olmam layıki vechiyle umuma aykırı bu hareketini kınıyorum.
ben: kafamı sikeyim
leyla: zat-ıalinizin söylemek istediğini anlamadım.
ben: 31e gidiyorum ben amın evladı.
evet dostlar bu da böyle bir anımdır. bülent ersoy'u şiddetle kınıyorum. bu arada mervesel başlığıyla bunun ne ilgisi var diyenler olursa şöyle ki, leylanın adını merve olarak hatırladım bir an.(sikemediğim hatunların adını hatırlayamıyorum.) öyle olunca da mervesel yazısı merve çağrışımı yaptı,hemen anımı paylaşayım istedim.
zorunlu tanım: bir adet yazardır
-sene 2011, akepe iktidarı yıprandı eli kulağında bugün yarın gider diye düşündüğüm günler. inatla çıkmayan sakallarım sebebiyle,yüzümdeki kılları her gün sayıyor ve artan her kıl için bir çentik atıyorum. üniversite sonrası ticaretle ilgilenmeyi düşündüğüm için akepe'li gibi davranıyorum, lakin bir yandan da bunlar gidici diye düşünüp akepe sonrası türkiye'yi yöneteceğini düşündüğüm has partiyle dirsek teması halindeyim. amk mahallesinde teşkilatları olmadığı için de dirsek teması kuramıyorum neyse. okuduğum üniversitede sol eğilim daha yoğun görülüyor o vakitler. dolayısıyla okulda da cehape zihniyetine ışık yakarcasına söylemlerde bulunuyorum ve hamdolsun 2-3 ayda bir pıtışından öptüğüm hatunları mütedeyyin bir semt apartmanında düdüklüyorum... yine böyle bir günde leyla isimli bembeyaz tenine kurban olduğum ukrayna asıllı yös ile okulumuza gelmiş olan hatun kişisiyle kendi dairemde sohbet halindeyim. türkçesi zayıf bu kıymetli kardeşime türkçesini geliştirmek vaadiyle duhül eylemenin arayışları içerisindeyim... her ne kadar kendisinin de türkçe öğrenme kısmını bahane ederek,küskülenmek için daireme gelmiş olduğunu düşünsem de geçen dakikalar gerçeğin böyle olmadığını gösteriyor. şıllık inanılmaz bir azim ve gayretle bana sorular soruyor, özne yüklem uyumsuzluğundan tutun da günlük konuşma dilinin her türlü inceliğini öğrenebilmek adına aç bir köpek gibi zihnime hücum ediyordu. bu can sıkıcı duruma bir son vermem gerekiyordu zira bim'den aldığım 3lü boxer'ın 2sini aynı anda giymeme rağmen uzunluk konusunda çok iddialı olmasa da kaldırma kuvveti konusunda hayli iddialı olan tenasül organım varlığını olanca gerçekliğiyle hissettiriyordu. öyle ki bir ara leyla'nın zamir nedir sorusuna tenasül organım muhattap oluyor sanmıştım.. elbette bunun sorumlusu bim'in düşük kalite üretim yaptırdığı anadolu kaplanı türk sanayicisiydi.. öhömm herneyse. leyla ile olan bu türkçe eziyetine son vererek kendisini doggy pozisyonunda bafilemek için bir formül geliştirdim. kendisine türkçeyi geliştirebilmesinin yegane yolunun,türkçe yapılan konuşmaları dinleyerek tam olarak ne anladığını anlatabilmesi ve özetini çıkarması gerektiğini söyledim. kabul etmesinin akabinde youtube adlı siteden,bülent ersoy popstar yorumları mix başlıklı videoları izletmeye başladım. kısa süreli bir şaşkınlığın ardından,beyin amcıklamasına uğradığını sezdiğim an viskilerimizi baş ucumuza koymak üzere mutfağa gittim. bir yandan viskilerimizi koyuyor bir yandan da videodan gelen sesleri dinleyerek keyiften kendimden geçiyordum. viskileri koyup,çerezi koyduktan sonra odaya girdim ve lambayı kapatıp,mumları yaktım. akabinde popstar bayhan şarkısı eşliğinde soyunmaya başladım. sonrasında aramızda şu diyalog gelişti:
leyla: hangi sahihten hareketle bunları yapmaktasınız?
ben: ????
leyla: ben bakire bir hanımefendi olmam layıki vechiyle umuma aykırı bu hareketini kınıyorum.
ben: kafamı sikeyim
leyla: zat-ıalinizin söylemek istediğini anlamadım.
ben: 31e gidiyorum ben amın evladı.
evet dostlar bu da böyle bir anımdır. bülent ersoy'u şiddetle kınıyorum. bu arada mervesel başlığıyla bunun ne ilgisi var diyenler olursa şöyle ki, leylanın adını merve olarak hatırladım bir an.(sikemediğim hatunların adını hatırlayamıyorum.) öyle olunca da mervesel yazısı merve çağrışımı yaptı,hemen anımı paylaşayım istedim.
zorunlu tanım: bir adet yazardır
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar