bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- tarot falına inanan salak8
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- sedat pekmez17
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı8
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- kadınlar neden aldatır16
- diamond bosphoruss denen yazar8
- aldım kabul ettim2
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- devşirmelik makamı13
- lionel messi11
- türk telekom port zammı4
- biz arap değiliz biz türk üz8
- cayenne4
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- helal olsun be2
- ithal et2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- askerlik9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- 0 0 73
- kadında güzellik aramayan erkek6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- ismail kartal büyüktür okan buruk2
- sürekli esnemek6
- elmas bey birader gitmesin kampanyası2
- kıskançlık5
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
- köyde yaşama isteği2
- 8 yıllık küpenin kaybolması2
- kimyon4
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- göğüs uçlarını birbirine değdirebilen kadın2
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- iremga2
- uludağ sözlük'ün kokusu4
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- gammaz çetesi çökertildi2
sözlükte olmamasının, sözlükteki kaliteyi, refahı artırdığını melda35 in izinli olması başlığında görünce herkesin içinde kahkaha atmak için tibet tatilini yarıda keserek yurda dönen kalitesi ve tiskinti * verecek derecede kötü yazan yazarımsı.
moderasyonun görevini yapmaması sebebiyle mahkemeye çıkan ve mahkeme sonrası "siz eğleniyorsunuz, siz arkadaş ediniyorsunuz" diyen bir sahibi ve tck 216'ya göre nefret suçu işleyen, mahkemeye çıksa bu suçtan hüküm giyecek yazarları ve tek bir parmak hareketiyle silineceğiniz bir ortamda kalite aramak boş insan işidir.
ha beni sevmiyor musuz? düşüncelerim, üslübum ve eleştiriye tahammülünüzün olmaması sebebiyle bana düşman olup kin mi besliyorsunuz sanal bir ortamda? o halde donuz butonuna ekleyin beni canım kardeşlerim. eski tasarım kullananlar da nickimi ve başlıklarımı kaldırsın sol frame'den. bu kadar basit. ha yok bunları da yapmıyorsanız, o zaman dişlerinizin arasına bir tahta alın ve ısırın onu.
mıcıks.
moderasyonun görevini yapmaması sebebiyle mahkemeye çıkan ve mahkeme sonrası "siz eğleniyorsunuz, siz arkadaş ediniyorsunuz" diyen bir sahibi ve tck 216'ya göre nefret suçu işleyen, mahkemeye çıksa bu suçtan hüküm giyecek yazarları ve tek bir parmak hareketiyle silineceğiniz bir ortamda kalite aramak boş insan işidir.
ha beni sevmiyor musuz? düşüncelerim, üslübum ve eleştiriye tahammülünüzün olmaması sebebiyle bana düşman olup kin mi besliyorsunuz sanal bir ortamda? o halde donuz butonuna ekleyin beni canım kardeşlerim. eski tasarım kullananlar da nickimi ve başlıklarımı kaldırsın sol frame'den. bu kadar basit. ha yok bunları da yapmıyorsanız, o zaman dişlerinizin arasına bir tahta alın ve ısırın onu.
mıcıks.
Filistine gitse'de kurtulsak.
fake hesabımdır. bir zamanlar heves edip açmıştım açık kalmış. silebilirsiniz.
çok tatlı yazar amk.
çok seviyorum lan.
tanımıyom pek ama çok seviyom.
çok seviyorum lan.
tanımıyom pek ama çok seviyom.
moderasyona yalakalık yapmadığı için, erkek yazarlara nick altlarından yalakalık yapmadığı için ve 2 ayda yetkili olan ne idüğü belirsiz tip hakkında 2 başlık açıp 2 de entry girdiği için; sözlük içi konu, çok fazla nick altı girmek ve polemik gerekçeleriyle çaylak olan sempatik teyze.
evet, işi kitabına uyduran modoşlar ve yalakaları yüzünden çaylağım. neden? çünkü yalakalık yapmadım hiç kimseye. işte burası böyle bir yer. burda moderatör totosu yalarsan ya da garip uygulamalarına ses çıkarmaz isen istediğin gibi at koşturabilirsin, istediğin kadar nick altı girebilirsin; sözlük içi konularda dilediğin kadar başlık açıp entry girebilirsin.
sözlük mü yönetiyorlar yoksa ali baba'nın çiftliğini mi yönetiyorlar belli olmayan yönetimi ve uygulamalarını ve de yalakalarını eleştirdiğinde ise; bıııızztt.
nefret suçu gerekçesiyle hakim karşısına çıktıklarında hüküm giyecek kadar nefret saçanların çaylak olduğu pek görmezsiniz. evet, burada nefret suçu serbest dostlarım. "pedofili denince aklıma mekke geliyor" diyen şerefsiz köpeklerin yazdıkları da ifade özgürlüğü kapsamına giriyor burda; ama yönetenlerin eleştirileceğini bilmeyen ya da bu işlerine gelmeyen ve eleştiriyle polemik yaratmak arasındaki farktan bihaber sözlük yönetimini eleştirirseniz, zeus'un çatalını götünüzün taa çatalında hissedersiniz.
bazıları da hala nickime takık halde gelip yazıyor. ulan ojelilere, kızlı kadınlı hatunlu nick alanlara neden öyle şeyler yazmıyorsunuz a pipisinin ucundaki deliğine pipet soktuklarım.
evet, işi kitabına uyduran modoşlar ve yalakaları yüzünden çaylağım. neden? çünkü yalakalık yapmadım hiç kimseye. işte burası böyle bir yer. burda moderatör totosu yalarsan ya da garip uygulamalarına ses çıkarmaz isen istediğin gibi at koşturabilirsin, istediğin kadar nick altı girebilirsin; sözlük içi konularda dilediğin kadar başlık açıp entry girebilirsin.
sözlük mü yönetiyorlar yoksa ali baba'nın çiftliğini mi yönetiyorlar belli olmayan yönetimi ve uygulamalarını ve de yalakalarını eleştirdiğinde ise; bıııızztt.
nefret suçu gerekçesiyle hakim karşısına çıktıklarında hüküm giyecek kadar nefret saçanların çaylak olduğu pek görmezsiniz. evet, burada nefret suçu serbest dostlarım. "pedofili denince aklıma mekke geliyor" diyen şerefsiz köpeklerin yazdıkları da ifade özgürlüğü kapsamına giriyor burda; ama yönetenlerin eleştirileceğini bilmeyen ya da bu işlerine gelmeyen ve eleştiriyle polemik yaratmak arasındaki farktan bihaber sözlük yönetimini eleştirirseniz, zeus'un çatalını götünüzün taa çatalında hissedersiniz.
bazıları da hala nickime takık halde gelip yazıyor. ulan ojelilere, kızlı kadınlı hatunlu nick alanlara neden öyle şeyler yazmıyorsunuz a pipisinin ucundaki deliğine pipet soktuklarım.
Kendi kendine sürekli atarlanan abla. Bu sinirle basur olacak yakında.
entrylerini okumadan güne başlamadığım nev i şahsına münhasır espri kabiliyeti ve ince gören gözleri ile benliğime neşe katmış olağanüstü yazar. umarım 35 iq su değildir.
bir kadin silindiği için kına almak üzere az sonra gece yarısı da olsa evden ayrılacak olan sempatik yazar.
bak hele bak çok bozulmuş yumurta kafa. ayyyy kıyamam yeeaaa ahahahha. la yine herkesin içinde kahkaha attım iyi mi.
bak hele bak çok bozulmuş yumurta kafa. ayyyy kıyamam yeeaaa ahahahha. la yine herkesin içinde kahkaha attım iyi mi.
bir ara atıştığım, aslında atışmamaya çalıştığım, kendisinin de aynı çabayı gösterdiğini fark ettiğim; ama galiba huyumuz suyumuz birbirine benzediğinden ısrarla itişmekten kurtulamadığımız yazardır kendisi. illa kanki olmak zorunda değil kimse kimseyle, iletişimimiz ne olur hiçbir fikrim yok; ancak ben yazdıklarını okumaktan büyük keyif alıyorum. bu gerçeğin ta kendisi üstelik. cesur, insancıl, körü körüne taraf tutmayan, yazabilen bir yazar kendisi.
veeee an itibariyle çaylak. sebep? iki ayda yetkili olan ve çarpık çurpuk ilişkileri sözlüğe malzeme olan arkasından da kahramanca (!) çekip giden bir yazarla ilgili başlık açması zannımca.
mesajlara cevap veremeyeceğini biliyorum; ama burası böyle sen de biliyorsun. herkesi arkadaş olarak görebilen (!!!) bir bağyan değilsen bırak yetkili metkili olmayı, işte böyle sudan sebeplerden çaylak olursun.
geçmiş olsun. tez zamanda klavyene kavuşasın inşallah.
veeee an itibariyle çaylak. sebep? iki ayda yetkili olan ve çarpık çurpuk ilişkileri sözlüğe malzeme olan arkasından da kahramanca (!) çekip giden bir yazarla ilgili başlık açması zannımca.
mesajlara cevap veremeyeceğini biliyorum; ama burası böyle sen de biliyorsun. herkesi arkadaş olarak görebilen (!!!) bir bağyan değilsen bırak yetkili metkili olmayı, işte böyle sudan sebeplerden çaylak olursun.
geçmiş olsun. tez zamanda klavyene kavuşasın inşallah.
muhtemelen erkek olup ilgi toplamak maksadıyla nick ini bu şekilde yapmış yazar.
Basketbolla ilgilenen hatunları severim. Tabi hatun olduğunu varsayıyorum...
sempatik bir yazar hali hazırda.
at kafası olduğu iddia edilen ve de bu doğru olan yazardır. kafam at kafasıdır, girdi mi inletir, bağırtır; ağlatır. hadi bakalım koç, git biraz ağaçta sallanan akıldan topla da görelim senin kafanı da.
Melda neyse de 35'i anlamadığımdır.
aaa izmir'li.
kolay gelsin abla. bizim buranın hayvanları böyledir.
kolay gelsin abla. bizim buranın hayvanları böyledir.
Devrimci bir abimiz.
(#24752048)
kendisine ben aldırmıyorum demek istiyorum. buranın ne kadar cinsiyetçi..bir yer olduğunu biliyorum. ayrıca insanlar kimseye saygısızlık etmedikleri sürece fikirlerini beyan etmekte özgür. bu öyle düşünmeyenlerin problemi. benim değil.
kendisine ben aldırmıyorum demek istiyorum. buranın ne kadar cinsiyetçi..bir yer olduğunu biliyorum. ayrıca insanlar kimseye saygısızlık etmedikleri sürece fikirlerini beyan etmekte özgür. bu öyle düşünmeyenlerin problemi. benim değil.
Solculuk kisvesi altında teröristleri şirin göstermeye sol görüşü savunmak diyen yazar. Bu da yeni moda amk. He canım he Selahattin çok Humanist çok sevecen.
Edit: bulaşmayin ısırıyor..
Edit: bulaşmayin ısırıyor..
(bkz: kürtçülüğe ırkçılık diyemeyen kürt)
(bkz: faşizmi türklere özgü bir ideoloji sanan kürt)
(bkz: her milliyetçiye ırkçı deyip kürtçülüğü savunmak)
yazdıklarını kaba nahiyelerinden anlamakta ısrar edenlere artık laf anlatmaktan yorulan yazar. ben diyorum ki ırkçılığın her türlüsüne karşıyım; adam diyor ki teröristleri savunuyor. 12 yaşında, vücudundan 12 kurşun çıkan uğur kaymaz terörist mi? ceylan önkol terörist mi? ve niceleri.
kimse benden, burda sevilmek, kabul görmek için, artı alıp karma yükseltmek için yalakalık yapmamı, ırkçılara şirin görünmek için düşüncelerimi törpülememi beklemesin.
o değil de, nickim melda35 yerine başka bir nick olsaydı herhalde bu kadar dikkat çekmezdi yazdıklarım. verecek cevabınız yoksa, iftira atmayın amk. teröristleri savunmakmış. ne kadar terörist varsa hepsinin amk. hadi sen de bu kadar cesur ol da alem delikanlı görsün be annem. eksi almamak için kaçak dövüşmeyin.
(bkz: faşizmi türklere özgü bir ideoloji sanan kürt)
(bkz: her milliyetçiye ırkçı deyip kürtçülüğü savunmak)
yazdıklarını kaba nahiyelerinden anlamakta ısrar edenlere artık laf anlatmaktan yorulan yazar. ben diyorum ki ırkçılığın her türlüsüne karşıyım; adam diyor ki teröristleri savunuyor. 12 yaşında, vücudundan 12 kurşun çıkan uğur kaymaz terörist mi? ceylan önkol terörist mi? ve niceleri.
kimse benden, burda sevilmek, kabul görmek için, artı alıp karma yükseltmek için yalakalık yapmamı, ırkçılara şirin görünmek için düşüncelerimi törpülememi beklemesin.
o değil de, nickim melda35 yerine başka bir nick olsaydı herhalde bu kadar dikkat çekmezdi yazdıklarım. verecek cevabınız yoksa, iftira atmayın amk. teröristleri savunmakmış. ne kadar terörist varsa hepsinin amk. hadi sen de bu kadar cesur ol da alem delikanlı görsün be annem. eksi almamak için kaçak dövüşmeyin.
izmirli olduğunu tahmin ettiğim kezo yazardır.
öz eleştirisinden dolayı kutladığımız yazar.
--spoiler--
bakın ben gidiyorumcular: sözlükte son zamanlarda başlayan duygusal yazılarla veda etme akımının temsilcileri olan ilgi budalası yazar modelleridir efendim bunlar. sözlük sanki onların eviymiş de bizler de onlarsız yapamıyormuşuz gibi bir halet-i ruhiyeyle yazılar yazarak gidiyorlar sözlükten. la sen kimsin ki duygusal bir yazı yazarak gidiyosun teres. farkın ne senin buradakilerden? sözlükte yazmak mı istemiyorsun? sözlük seni çok mu sıktı? e o zaman sessizce siktir git lan gebeş.
gidişini şova dönüştürüp, silindikten sonra da hakkında ne yazıldığına bakıyorlar sözlükte dolanarak. bir süre sonra geri gelmeleri de sözlükte ne kadar sıkıldıklarını gösteriyor zaten!!!
--spoiler--
--spoiler--
bakın ben gidiyorumcular: sözlükte son zamanlarda başlayan duygusal yazılarla veda etme akımının temsilcileri olan ilgi budalası yazar modelleridir efendim bunlar. sözlük sanki onların eviymiş de bizler de onlarsız yapamıyormuşuz gibi bir halet-i ruhiyeyle yazılar yazarak gidiyorlar sözlükten. la sen kimsin ki duygusal bir yazı yazarak gidiyosun teres. farkın ne senin buradakilerden? sözlükte yazmak mı istemiyorsun? sözlük seni çok mu sıktı? e o zaman sessizce siktir git lan gebeş.
gidişini şova dönüştürüp, silindikten sonra da hakkında ne yazıldığına bakıyorlar sözlükte dolanarak. bir süre sonra geri gelmeleri de sözlükte ne kadar sıkıldıklarını gösteriyor zaten!!!
--spoiler--
herkesi eleştirmiş yazar. kendisi hangi kategoriye giriyor acaba? yeni kategori açsın bizim için. kız isimli nick alıp dikkat çekmeye çalışanlar. hı bak bu güzel oldu. evet.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar