bugün

izmir Büyükşehir Belediyesinin,
koronavirüs salgını nedeniyle,
kamusal alanlarda maske kullanımının zorunlu hale gelmesi üzerine,
yurttaşların tıbbi maskeye erişimini kolaylaştırmak için,
metro istasyonlarına yerleştirdiği aracın adı: maskematik.
izmirlilere hayırlı olsun...
http://www.cumhuriyet.com...sinden-maskematik-1733562

görsel

not: şimdi bunu da yasaklarlar mı?
Kullanan var mıdır? neye göre vermektedir? Ne tür bilgiler istemektedir. Yıkıp Götürmezler inş..
© copyright 2005 - 2026