bugün

araba içindeki maganda, kro gençleri gördüğümde söylediğim söz.
her turlu darbe savunucusu icin soylenebilecek soz!
hacı hoca tayfası ve peşlerinde dolasan şakirt müritleri için sarfetilen söz.

(bkz: fetoş)

üst seviyesi için:

(bkz: bunlarda sike sürülecek akıl yok)
davranışı beğenilmeyen kişiler için kullanılır genelde bu söz.
Ağlıyorum lan sinirden.[https://www.youtube.com/watch?v=bFywPNsEdPs&NR=1 ]
kolektif olarak yaftalamanın en kolay hali.
Bu video, http://heavy.com/social/2...boats-fail-youtube-video/
izlendiğinde söylenen sözdür.
© copyright 2005 - 2026