bugün

On birinci nesil yazar. iyi yazmalar.
şahsım hakkında ki güzel düşünceleri için teşekkür ettiğim yazar.
yaşadığım bölgede halk arasında orospu çocuğu demek diye bir söylenti dolaşırdı vakti zamanında. aslında kanka demek için kullanıyordu o günün gençliği. hey gidi hey.

edit: sanırım bi yazar bu nick ile aramızdaymış, umarım kanka olanından kullanıyordur. *
Türkmen balası seven bir yazar.
takibe başlamış kız dır inşallashdajshq.saygılar.
Kürtçede nickin anlamı çok kötü yerlere gitmektedir.
The walking dead dizisindeki magie karakterinden esinlendiğini düşünüyorum.
Efsane geri döndü.
Şimdi onlar düşünsün.
melek yazar, severim.
© copyright 2005 - 2026