bugün
- yazarların imza parfümleri10
- kıskanmak6
- bir insanı sevmek11
- 24 haziran 2026 venezuela depremi3
- akp'ye katılan belediye başkanları8
- çırılçıplak şekilde uyurken yatağa işemek2
- devlet gücü5
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı3
- akp seçmeni2
- oyuncu koltugu3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı12
- mutluluğun fark edilmemesi6
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- m r e r e c t o4
- 2026 dünya kupası22
- ibadet3
- anlamak3
- my number one3
- karsan jest2
- duygusal yankı2
- naruto dayi3
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması5
- ameliyat olmak8
- 25 haziran 2026 venezuela depremi3
- yazarların saç şekillendirme taktikleri4
- düşün ki o bunu okuyor16
- haitinin gol atmış olması3
- futbol16
- dünya8
- dil3
- falıma bakmak isteyen var mı24
- sözlük kızlarının vücutları15
- velvet13
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- kuzenin içine boşalmak14
- yılmaz güney12
- berhan şimşek2
- gülüm diyen kız10
- kolu kıllı kız4
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- fazla kilo2
- pakistan3
- guyana4
- hindistan3
(#6700718) görsel
yakınlarındaki kişilerin neyin peşindesin sen? sorusunu kendisine sorması gereken iddaasever yazar.
yakınlarındaki kişilerin neyin peşindesin sen? sorusunu kendisine sorması gereken iddaasever yazar.
çok büyük hareketleri var, tehlikeli sularda yüzüyor.
edit: ibb ihtimalinde hepimize yetecek kadar kapasitesi varmış. peki galatasaray yenerse hepimizi memnun edecek libidosu olacak mı? ona da var derse saygı duyarım.
edit: ibb ihtimalinde hepimize yetecek kadar kapasitesi varmış. peki galatasaray yenerse hepimizi memnun edecek libidosu olacak mı? ona da var derse saygı duyarım.
(bkz: galatasaray ibb yi yensin sözlük götümü sikebilir)
çok talihsiz bir başlık açmış yazar.
belli ki sıradan bir lig maçını daha ligin bitimine 21 hafta varken çok aşırı ciddiye almış ve bu iddaasını sözlük yazarlarına belirtmiş. unutmaması gereken bir şey var ki galatasarayın maçı kazanması, lider olması, hatta şampiyon olması onun götünden daha değerli değil. ya da değerli.. bilmiyorum ya. başlığı açan o. bana giren çıkan ne. ama yine de bir sözlük yazarı kendi kendini ancak bu kadar rezil edebilirdi.
edit: ligin bitimine 19 hafta varmış.
çok talihsiz bir başlık açmış yazar.
belli ki sıradan bir lig maçını daha ligin bitimine 21 hafta varken çok aşırı ciddiye almış ve bu iddaasını sözlük yazarlarına belirtmiş. unutmaması gereken bir şey var ki galatasarayın maçı kazanması, lider olması, hatta şampiyon olması onun götünden daha değerli değil. ya da değerli.. bilmiyorum ya. başlığı açan o. bana giren çıkan ne. ama yine de bir sözlük yazarı kendi kendini ancak bu kadar rezil edebilirdi.
edit: ligin bitimine 19 hafta varmış.
(bkz: o zaman domal)
an itibariyle götü kurtarmıştır.
an itibari ile kendisini bekleyen arkadaşların oluşturduğu kuyruk:
http://www.egedesonsoz.co...mages/264_teknohaber2.jpg
edit:1 kişi kötülemiş. light winston, o sen misin? *
http://www.egedesonsoz.co...mages/264_teknohaber2.jpg
edit:1 kişi kötülemiş. light winston, o sen misin? *
tebrik edilesi yazar. 6 aralık 2009 günü bir çok götçüyle tek başına mucadele etmiş, an be an sıkıntıya düşmüş ama sonunda onlarca yazara ayarın kralını vermiştir.
helal ulaaaaann.
helal ulaaaaann.
cesur insan, büyük cengaver, adam biliyor futbolu abi kişisi.
tebrik ediyoruz kendisini.
(bkz: şahin k mutsuz)
(bkz: şahin k mutsuz)
gerçekleşme olasılığı %50'nin üzerinde bir olay için götünü ortaya koymuş bir yazar. demek ki meyilli. neyse, bu maçta olmadı ama kısmet bi dahaki sefere vurdurur rahatlar artık.
meyilli bir arkadaş.
an itibariyle gündeme oturmasını sağlayan başlık silinmiştir.
vermeye meraklı sözlük yazarı. bu sefer olmadı ama üzülmesin artık önümüzdeki maçlara bakıcak. önümüzdeki.
light winston, her duyduğumda ister istemez gülümseyeceğim bir sigara markası oldu sayesinde... *
ne olduğu belli, iş pazarlığa kalmış!
Pasif ibnelerin uğruna sıraya girdiği yazar. Tahminim fenerbahçe'lidir. Ayarın kralını pis vermiştir. Aslan terbiyecisidir...
http://img.blogcu.com/uploads/fener27_pankart6.jpg
Edit: Pasif ibneler eksi düğmesini buldu...
http://img.blogcu.com/uploads/fener27_pankart6.jpg
Edit: Pasif ibneler eksi düğmesini buldu...
götü son anda kurtarmıştır. ileriki zamanlarda; "şu şöyle olsun beni cümle alem sikebilir" yada "bu böyle olsun, götüme eyfel kulesini soksunlar" gibisinden açıklamalar beklemekteyiz.
abi bana 1 kupon yaparmısın sevgilimin doğum günü yaklaşıyor kişisi.
fikret engin in program konugu olası yazar.
fikret engin in program konugu olası yazar.
galatasaray gol atınca göt gitti hacı şeklinde başlıklara koşan ayarcı ergenlere 2009 un en güzel ayarlarından birini vermiş yazar. ahmet çakar'ın deyimiyle eyyyyyy galatasaray gol atınca göt peşine düşenler, şimdi dönüp bakın bakalım o sarı kırmızı götünüze, sizde böyle bir başlık açabilecek göt var mı acaba?
ortaya götünü koymamıştır sadece bir düzine sazana oltasını sunmuştur( olta iki anlamda ).ayrıca hepimize uludağ sözlüğün ne kadar objektif olduğunu göstermiştir 5 saattir orada boy gösteren başlık nedense gs ibb maçı biter bitmez silinmiştir.yakışmadı sözlük. şemsiye göte girince insanları çaylak etmek felan elinizdeki gücü böyle kullanarak alçalıyorsunuz gözümüzde
(bkz: bir avuç ipne otur yerine)
(bkz: bir avuç ipne otur yerine)
ortaya attığı iddaa yenilir yutulur cinsten değildi. bu iddaayı belirtmek için ya deli olmak gerekirdi ya da dolaylı yoldan ipne olduğunu belitmek gerekirdi.
yine de bu gün yaptıklarıyla hayranlığımı kazanan yazardır. ama yine de fazla havalanmamalı. çekirge bir sıçrar iki sıçrar..
evet takdir ediyorum kendisini..
(bkz: üstat light winston)
(bkz: üşüyoruz reis) **
yine de bu gün yaptıklarıyla hayranlığımı kazanan yazardır. ama yine de fazla havalanmamalı. çekirge bir sıçrar iki sıçrar..
evet takdir ediyorum kendisini..
(bkz: üstat light winston)
(bkz: üşüyoruz reis) **
galatasaray'ın ibb'yi yenememesine en çok üzülen yazardır. ne güzel hayalleri vardı kim bilir. neyse daha çok maç var.
winston sigarasına göre daha hafif olan(adı üstünde light) sigaradır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar