bugün
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor10
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor5
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi4
- demet evgar5
- am okşama4
- şu an ihtiyacım var dediğin şey3
- omuzda teyp ile dolaşılan karanlık yıllar2
- akla gelen her başlığı açamamak2
- hızlı para kazanmanın yolları12
- türk kızı egosu6
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- kürt mimarisi2
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- yazarların imza parfümleri14
- fesli kadir'e üstat diyen islamcı2
- milletin anasına küfretmek2
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- güzel huylu kezo4
- evlenmeden önce karıyı ekspertize sokmak3
- erkekler neden az yaşar10
- zaman baba zaman anne zaman çocuk3
- saygıdeğer birader yazarlar5
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- tramer kaydı olan kız4
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- uranyum ve roket2
- vajinizm2
- bir insanı sevmek12
- 2026 dünya kupası23
- yobazla muhafazakar arasındaki fark3
- biat kültürü3
- pkk nasıl biter5
- dünya11
- mutluluğun fark edilmemesi9
- al kardeşim elimi verdim sana2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- halil ergün2
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- futbol17
- wowturkey3
- yargıcı3
- kıskanmak7
- artık sevmeyeceğim2
- türkiye'deki suriyeli sayısı 2 milyon 265 bin3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- lise5
(#6700718) görsel
yakınlarındaki kişilerin neyin peşindesin sen? sorusunu kendisine sorması gereken iddaasever yazar.
yakınlarındaki kişilerin neyin peşindesin sen? sorusunu kendisine sorması gereken iddaasever yazar.
çok büyük hareketleri var, tehlikeli sularda yüzüyor.
edit: ibb ihtimalinde hepimize yetecek kadar kapasitesi varmış. peki galatasaray yenerse hepimizi memnun edecek libidosu olacak mı? ona da var derse saygı duyarım.
edit: ibb ihtimalinde hepimize yetecek kadar kapasitesi varmış. peki galatasaray yenerse hepimizi memnun edecek libidosu olacak mı? ona da var derse saygı duyarım.
(bkz: galatasaray ibb yi yensin sözlük götümü sikebilir)
çok talihsiz bir başlık açmış yazar.
belli ki sıradan bir lig maçını daha ligin bitimine 21 hafta varken çok aşırı ciddiye almış ve bu iddaasını sözlük yazarlarına belirtmiş. unutmaması gereken bir şey var ki galatasarayın maçı kazanması, lider olması, hatta şampiyon olması onun götünden daha değerli değil. ya da değerli.. bilmiyorum ya. başlığı açan o. bana giren çıkan ne. ama yine de bir sözlük yazarı kendi kendini ancak bu kadar rezil edebilirdi.
edit: ligin bitimine 19 hafta varmış.
çok talihsiz bir başlık açmış yazar.
belli ki sıradan bir lig maçını daha ligin bitimine 21 hafta varken çok aşırı ciddiye almış ve bu iddaasını sözlük yazarlarına belirtmiş. unutmaması gereken bir şey var ki galatasarayın maçı kazanması, lider olması, hatta şampiyon olması onun götünden daha değerli değil. ya da değerli.. bilmiyorum ya. başlığı açan o. bana giren çıkan ne. ama yine de bir sözlük yazarı kendi kendini ancak bu kadar rezil edebilirdi.
edit: ligin bitimine 19 hafta varmış.
(bkz: o zaman domal)
an itibariyle götü kurtarmıştır.
an itibari ile kendisini bekleyen arkadaşların oluşturduğu kuyruk:
http://www.egedesonsoz.co...mages/264_teknohaber2.jpg
edit:1 kişi kötülemiş. light winston, o sen misin? *
http://www.egedesonsoz.co...mages/264_teknohaber2.jpg
edit:1 kişi kötülemiş. light winston, o sen misin? *
tebrik edilesi yazar. 6 aralık 2009 günü bir çok götçüyle tek başına mucadele etmiş, an be an sıkıntıya düşmüş ama sonunda onlarca yazara ayarın kralını vermiştir.
helal ulaaaaann.
helal ulaaaaann.
cesur insan, büyük cengaver, adam biliyor futbolu abi kişisi.
tebrik ediyoruz kendisini.
(bkz: şahin k mutsuz)
(bkz: şahin k mutsuz)
gerçekleşme olasılığı %50'nin üzerinde bir olay için götünü ortaya koymuş bir yazar. demek ki meyilli. neyse, bu maçta olmadı ama kısmet bi dahaki sefere vurdurur rahatlar artık.
meyilli bir arkadaş.
an itibariyle gündeme oturmasını sağlayan başlık silinmiştir.
vermeye meraklı sözlük yazarı. bu sefer olmadı ama üzülmesin artık önümüzdeki maçlara bakıcak. önümüzdeki.
light winston, her duyduğumda ister istemez gülümseyeceğim bir sigara markası oldu sayesinde... *
ne olduğu belli, iş pazarlığa kalmış!
Pasif ibnelerin uğruna sıraya girdiği yazar. Tahminim fenerbahçe'lidir. Ayarın kralını pis vermiştir. Aslan terbiyecisidir...
http://img.blogcu.com/uploads/fener27_pankart6.jpg
Edit: Pasif ibneler eksi düğmesini buldu...
http://img.blogcu.com/uploads/fener27_pankart6.jpg
Edit: Pasif ibneler eksi düğmesini buldu...
götü son anda kurtarmıştır. ileriki zamanlarda; "şu şöyle olsun beni cümle alem sikebilir" yada "bu böyle olsun, götüme eyfel kulesini soksunlar" gibisinden açıklamalar beklemekteyiz.
abi bana 1 kupon yaparmısın sevgilimin doğum günü yaklaşıyor kişisi.
fikret engin in program konugu olası yazar.
fikret engin in program konugu olası yazar.
galatasaray gol atınca göt gitti hacı şeklinde başlıklara koşan ayarcı ergenlere 2009 un en güzel ayarlarından birini vermiş yazar. ahmet çakar'ın deyimiyle eyyyyyy galatasaray gol atınca göt peşine düşenler, şimdi dönüp bakın bakalım o sarı kırmızı götünüze, sizde böyle bir başlık açabilecek göt var mı acaba?
ortaya götünü koymamıştır sadece bir düzine sazana oltasını sunmuştur( olta iki anlamda ).ayrıca hepimize uludağ sözlüğün ne kadar objektif olduğunu göstermiştir 5 saattir orada boy gösteren başlık nedense gs ibb maçı biter bitmez silinmiştir.yakışmadı sözlük. şemsiye göte girince insanları çaylak etmek felan elinizdeki gücü böyle kullanarak alçalıyorsunuz gözümüzde
(bkz: bir avuç ipne otur yerine)
(bkz: bir avuç ipne otur yerine)
ortaya attığı iddaa yenilir yutulur cinsten değildi. bu iddaayı belirtmek için ya deli olmak gerekirdi ya da dolaylı yoldan ipne olduğunu belitmek gerekirdi.
yine de bu gün yaptıklarıyla hayranlığımı kazanan yazardır. ama yine de fazla havalanmamalı. çekirge bir sıçrar iki sıçrar..
evet takdir ediyorum kendisini..
(bkz: üstat light winston)
(bkz: üşüyoruz reis) **
yine de bu gün yaptıklarıyla hayranlığımı kazanan yazardır. ama yine de fazla havalanmamalı. çekirge bir sıçrar iki sıçrar..
evet takdir ediyorum kendisini..
(bkz: üstat light winston)
(bkz: üşüyoruz reis) **
galatasaray'ın ibb'yi yenememesine en çok üzülen yazardır. ne güzel hayalleri vardı kim bilir. neyse daha çok maç var.
winston sigarasına göre daha hafif olan(adı üstünde light) sigaradır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar