bugün
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar12
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- beyaz otomobil satın almak14
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- ideal sevgilinin en önemli özelliği13
- hep aynı şeyleri yaşamak2
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- tgrt3
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- kaya çilingiroğlu2
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- bugün de meme atan olmaması13
- yürüyüş partisi4
- 65 şut çekip gol atamamak5
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- günün sözü3
- güneş2
- anın görüntüsü15
- almanya4
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- yazma diyince yazmayan erkek4
- şemsiyenin ters dönmesi3
- esra'yı aç esra'yı2
- iş kadını yazarlar6
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- paris te son tango6
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- meloş nerede sorunsalı5
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- hoşgeldin pazartesi7
- lucas luthor2
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- gocu bey meh meh bey birader4
- kaçak çay2
- oyuncu2
- gocu abi2
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
namı baya bir duyulmuş olan , ümraniye'nin hatta istanbul'un en iyi pidesini yaptığını iddaa edebileceğim pidecidir. bir kere trabzonspor kafileside gelmişti buraya.
(bkz: turkish pizza)
gece gece canın karadeniz pidesi çekmesine sebebiyet veren pideci.
bildiğimizden farklı pideye sahip olan pideci. peynirlisi ve karışığı kalın hamurludur, önce üst kenarlar kopartılıp banılarak yenir. kıymalı ve kavurmalısı ise ince hamurludur, et yapışık değildir, hamur kısmı ufaktan koparılıp ete bandırılarak yenir. hakiki tereyağlıdır, kalbe zararlıdır, tadı damaktadır.
pideleri oldukça iyi ve doyurucudur, ancak pideler oldukça yağlıdır.
Bunun dışında, bulunduğu sokakta bir çok pideci bulunmaktadır. Geç saatlere kadar açık değildir.
Bunun dışında, bulunduğu sokakta bir çok pideci bulunmaktadır. Geç saatlere kadar açık değildir.
iftar vakti gidilmesini tavsiye etmedigim pideci. yarim saattir pide bekliyoruz.
edit: kötülenmiş. ne yani yalan mı söylüyoruz.
edit: kötülenmiş. ne yani yalan mı söylüyoruz.
bu akşam ümraniye-tepeüstü şubesinde iftarımızı yaptığımız pideci. çok elit bir mekan gibi duruyor.
hayatımda yediğim en berbat pidelerdi kesinlikle. google görsellere yazsanız bu şekil bir pide gelmez. karışık pide istedik gelen pidede kavurma ve kaşar vardı sadece. neyse bunu geçtim pide o kadar sertti ki ne bıçakla kesilebiliyordu ne de el ile koparılabiliyordu. pidenin damağımıza batışından ve yarattığı kanamadan bahsetmek bile istemiyorum.
hizmet de çok kusurluydu. pidenin üstünde katı halde duran tereyağını almasını istediğim garson, arkadaşımın çatalını sorgusuzca kullandı ve o çatalı yerine koydu. yenisini bile getirmedi. biz sadece şaşkınlıkla izledik bunu. şaka olmalıydı çünkü.
lider pide kendinden çok emin, çok tutuluyor, rezervasyonlar çok erken yapılmalı çünkü yer kalmıyor, burnundan kıl aldırmıyorlar fakat ne hizmet ne de pideler benden 10 üzerinden 1 bile alamadı.
velhasıl dostlar karadeniz pidesi bu değildir. ben hayatımda böyle pide yemedim. zaten yiyemedim de.
edit: tereyağı güzeldi. biraz ekmek bandım onu yazalım bari de iyice kötülemeyeyim. sevenleri de var elbette.Bu, benim ve ailemin yorumudur.
hayatımda yediğim en berbat pidelerdi kesinlikle. google görsellere yazsanız bu şekil bir pide gelmez. karışık pide istedik gelen pidede kavurma ve kaşar vardı sadece. neyse bunu geçtim pide o kadar sertti ki ne bıçakla kesilebiliyordu ne de el ile koparılabiliyordu. pidenin damağımıza batışından ve yarattığı kanamadan bahsetmek bile istemiyorum.
hizmet de çok kusurluydu. pidenin üstünde katı halde duran tereyağını almasını istediğim garson, arkadaşımın çatalını sorgusuzca kullandı ve o çatalı yerine koydu. yenisini bile getirmedi. biz sadece şaşkınlıkla izledik bunu. şaka olmalıydı çünkü.
lider pide kendinden çok emin, çok tutuluyor, rezervasyonlar çok erken yapılmalı çünkü yer kalmıyor, burnundan kıl aldırmıyorlar fakat ne hizmet ne de pideler benden 10 üzerinden 1 bile alamadı.
velhasıl dostlar karadeniz pidesi bu değildir. ben hayatımda böyle pide yemedim. zaten yiyemedim de.
edit: tereyağı güzeldi. biraz ekmek bandım onu yazalım bari de iyice kötülemeyeyim. sevenleri de var elbette.Bu, benim ve ailemin yorumudur.
Pideleri cok buyuktur. Eger hayvanca ac degilseniz 2 kisiye 1 pide siparis edilmesi tavsiye olunur.
Hizli servis guvenilir personel tesekkurler lider pide.
Su anda icinden yayin yaptigim pideci. Duvarlarinda bilumum unlunun fotografi vardır. Kaya cilingiroglu'nun resmi var mesela, oha bu adam nisantasi'ni asip buraya da gelir miymis diyoruz. Pideleri de gercekten buyuktur. Cok ac degilseniz 1 pide 2 kelleyi kallavi sekilde doyurur.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar