bugün

10.nesil silik.
kendisine tehdit alıyo musun diye mesaj atmıştım, cevap veremeyece kadar çabuk silinmiş.
atatürk'e hakaret edip silik yemiş gereksiz insan.

uludağ sözlüğe saygılarımı sunuyorum. iyi ki varlar.
kendisine naber lan arapçık diye mesaj atmıştım. cevap veremeyecek kadar çabuk şekilde hasabını sildirmiş.

yazık la kimin yobazıysa...
atatürke aklı sıra hakaret eden kişi. silinmek hoşuna gidiyo itiliyo kakılıyo falan. silsen de ss var bari yapmışsın tam yazsaydın adını bu da senin aslında nasıl da tırsak bi bebe olduğunu gösterir.
(bkz: onuncu nesil silik)
© copyright 2005 - 2026