bugün
- falıma bakmak isteyen var mı17
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- paraya ip bağlayıp komşu fakir ülkeye atıp çekmek4
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- düşünürken tavana bakmak4
- kalamar ızgara3
- beyler gammazlandım3
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi5
- herbokolog4
- müşriklerin esasında putlara tapmaması7
- bu saatte teyzesinde olduğunu söyleyen kız5
- iş flörtü4
- chp izmir il örgütünü basan hırsızlık hükümlüsü3
- pelin gümüşdağ2
- ibrahim hacıosmanoğlu6
- yastığın soğuk tarafı2
- kemal kılıçdaroğlu9
- chp den akp'ye jet geçiş5
- tembellik hakkı4
- arkadaş kafayı mı yedin sen2
- yaz aşkı bulamamak4
- sokak köpekleri sorununun çözümü2
- iran la ilgili endişe ortaya çıktı2
- ayrılığın 7 aşaması4
- midenin tencere olması3
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- ibrahim hacıosmanoğlu'nun dünya kupası açıklaması3
- çita leopar jaguar farkı2
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- kadınlar neden aldatır17
- bir şeyler söyle3
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- her entryde artılama ve kalp isaretleme2
- su içmekten göbeğin çıkması3
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo3
- sedat pekmez18
- eski uludağ sözlük ortamı7
- devşirmelik makamı13
- online yazarlar8
- 1 euro 52 93 tl3
- çifte memiş2
- rize de zincirleme kaza 3 ölü 5 yaralı2
- manipülasyon nasil önlenir5
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- lip balm kullanan erkek6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
izmir alsancakta fransız kültür merkezinin hemen yanında olan,yemeğinizi yerken içkinizi yudumlayabileceğiniz,sıcak samimi bir mekandır. yemekleri şahane olmakla birlikte hizmeti de bi o kadar güzeldir.
izmir'de paris bistro'ları havasını yasatmaya calısan ve cokca da basaran, sempatik, parisien ve icinde bulundugu bahceden dolayı cekici mekan.
çok güzel zaman geçirebileceğiniz hoş bir mekandır.
son gidişimizde evlilik teklif edildiğine ve doğum günü kutlamalarına şahit olduğum, fransız kültürü öğrencilerinin ders aralarında kahve içmek için cafe balkonuna indiği, usta aşçıların hazırladığı lezzetli yemekleri kibar garsonların servis ettiği, çin tavuğu ve rezervasyonsuz gitmemenizi tavsiye edebileceğim, canlı müziği ile büyüleyici bir mekandır.
son gidişimizde evlilik teklif edildiğine ve doğum günü kutlamalarına şahit olduğum, fransız kültürü öğrencilerinin ders aralarında kahve içmek için cafe balkonuna indiği, usta aşçıların hazırladığı lezzetli yemekleri kibar garsonların servis ettiği, çin tavuğu ve rezervasyonsuz gitmemenizi tavsiye edebileceğim, canlı müziği ile büyüleyici bir mekandır.
güzel,gidilesi bir mekandır.yemekleri fena değildir ama sölemeliyim en iyisi değildir.
saatlerce güzel sohbetler eşliğinde oturulabilecek, insanın içini huzur kaplamasını sağlayan, çok kibar ve hoş sohbetleri olan işletmecilere sahip mekan.
izmir de gidilebilecek en asil mekanlardan.
atmosfer, yemek lezzeti, servis 10 numara
hele akşamları canlı müzikte olmuyor mu tadından yenmiyor. saklı bahçe gibi bir yerdir orası. özel bir mekandır.
evlenme teklifi etmeyi düşünenler için birebirdir.
bu arada önemli bi not akşam için önden mutlaka rezervasyon yaptırın yoksa havanızı alabilirsiniz!
atmosfer, yemek lezzeti, servis 10 numara
hele akşamları canlı müzikte olmuyor mu tadından yenmiyor. saklı bahçe gibi bir yerdir orası. özel bir mekandır.
evlenme teklifi etmeyi düşünenler için birebirdir.
bu arada önemli bi not akşam için önden mutlaka rezervasyon yaptırın yoksa havanızı alabilirsiniz!
dün birinci evlilik yıldönümümüzde gittigimiz mekandır. ambians, yemekler, garsonların tavırları bile süper. o ne güzel bir bahçe ne şirin bir dekorasyondur. et bonfilesi çok lezzetliydi, kısacası çok keyif alıp mutlu ayrıldık.
izmir alsancakta fransız kültür merkezinin arkasında bulunan harika restoran. Romantik akşam yemekleri için idealdir, ancak dikkat edilecek bir nokta vardır ki oda fiyatların azcık tuzlu olmasıdır. Klasik müzik eşliğinde şaraplarınızı yudumlayarak muhteşem bir akşam geçirebilirsiniz burada. Cafe bölümü de mevcuttur mekanın, ama şahsen hiç bulunmadım. Cappari soslu tavuğunu tavsiye ederim.
gidilmesini tavsiye ederim. romantik bir yemek için fiyatları ortalama. yani bilirsiniz, romantik bir yerin fiyatları pahalı olur ama burasının uçuk kaçık değil. yemek fiyatları normal olmasına rağmen özellikle şarapların biraz pahalı olduğunu gördüm. şampanya fiyatları ise uçmuş, uzak durun derim. diğer içkilere bakmadım, zaten mekana uygun değil diğer içkiler. nitekim mekanda herkes şarap içiyordu. tatlı fiyatlarının en ucuzu 6.50 tl, en pahalısı 7.50 tl. mr. joe tatlısını öneririm, zaten check-in yapana bedava veriyorlarmış. yemek sunumları çok güzel. tek eksiği bıçak kullanırken masanın sallanması, ayaklarında bir problem vardı sanırım. iki kişilik bir yemek, şarap ve tatlı için toplam 100-150 lira arası bir ücret ödersiniz. yemeği harikaydı, tatlısı ve şarabı da güzeldi.
Alsancak Fransız kültür’de bulunan bir restoran.
Kalitelidir, ambiyansı iyidir fakat menüsü çok dar.
Kırmızı ve beyaz et çeşitleri var. Son gittiğimde balık bulunmuyordu. Şimdi ne durumdadır bilemem.
2 kişi güzel bir yemek ve güzel bir şarap ile ortalama 350-400 liraya kalkarsınız.
Kalitelidir, ambiyansı iyidir fakat menüsü çok dar.
Kırmızı ve beyaz et çeşitleri var. Son gittiğimde balık bulunmuyordu. Şimdi ne durumdadır bilemem.
2 kişi güzel bir yemek ve güzel bir şarap ile ortalama 350-400 liraya kalkarsınız.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar