bugün
- velvet14
- düşün ki o bunu okuyor15
- aşk her şeyi affeder mi4
- hızlı para kazanmanın yolları3
- kılıçdaroğlu cemaati4
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek5
- gün gelecek dün olacak5
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da2
- iskoçya brezilya maçı saat 1 de trt 1 de2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- sarıklı yahudi3
- sözlüğün siyaset meydanı olması3
- savcı vuran pezevenge devrimci demek2
- gülüm diyen kız10
- fakirin sevmesi hak mıdır5
- yılmaz güney hayranı solcu feminist2
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- sözlük kızlarının vücutları15
- erken uyumak2
- yılmaz güney12
- 25 haziran 20262
- iveco daily2
- kuzenin içine boşalmak14
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- egay sucukcu7
- falıma bakmak isteyen var mı24
- black mirror3
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak9
- anın görüntüsü18
- mutsuz olalım3
- adana2
- berhan şimşek'in chp seçmenine sövmesi2
- golden brown2
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı3
- otopsiraporlari6
- geceye bir ayet bırak3
- klarnet calan sarapci koala battı mutlu musunuz3
- kemal kılıçdaroğlu18
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
- online listesi2
- uludağ sözlük ailesi ısparta turu6
- dolandırılan insanların genel özellikleri8
- namaz takkesi5
- alstom citadis2
- ameliyat olmak6
- ilginç şeyler2
- hapşırırken aynı anda osurmak9
izmir alsancakta fransız kültür merkezinin hemen yanında olan,yemeğinizi yerken içkinizi yudumlayabileceğiniz,sıcak samimi bir mekandır. yemekleri şahane olmakla birlikte hizmeti de bi o kadar güzeldir.
izmir'de paris bistro'ları havasını yasatmaya calısan ve cokca da basaran, sempatik, parisien ve icinde bulundugu bahceden dolayı cekici mekan.
çok güzel zaman geçirebileceğiniz hoş bir mekandır.
son gidişimizde evlilik teklif edildiğine ve doğum günü kutlamalarına şahit olduğum, fransız kültürü öğrencilerinin ders aralarında kahve içmek için cafe balkonuna indiği, usta aşçıların hazırladığı lezzetli yemekleri kibar garsonların servis ettiği, çin tavuğu ve rezervasyonsuz gitmemenizi tavsiye edebileceğim, canlı müziği ile büyüleyici bir mekandır.
son gidişimizde evlilik teklif edildiğine ve doğum günü kutlamalarına şahit olduğum, fransız kültürü öğrencilerinin ders aralarında kahve içmek için cafe balkonuna indiği, usta aşçıların hazırladığı lezzetli yemekleri kibar garsonların servis ettiği, çin tavuğu ve rezervasyonsuz gitmemenizi tavsiye edebileceğim, canlı müziği ile büyüleyici bir mekandır.
güzel,gidilesi bir mekandır.yemekleri fena değildir ama sölemeliyim en iyisi değildir.
saatlerce güzel sohbetler eşliğinde oturulabilecek, insanın içini huzur kaplamasını sağlayan, çok kibar ve hoş sohbetleri olan işletmecilere sahip mekan.
izmir de gidilebilecek en asil mekanlardan.
atmosfer, yemek lezzeti, servis 10 numara
hele akşamları canlı müzikte olmuyor mu tadından yenmiyor. saklı bahçe gibi bir yerdir orası. özel bir mekandır.
evlenme teklifi etmeyi düşünenler için birebirdir.
bu arada önemli bi not akşam için önden mutlaka rezervasyon yaptırın yoksa havanızı alabilirsiniz!
atmosfer, yemek lezzeti, servis 10 numara
hele akşamları canlı müzikte olmuyor mu tadından yenmiyor. saklı bahçe gibi bir yerdir orası. özel bir mekandır.
evlenme teklifi etmeyi düşünenler için birebirdir.
bu arada önemli bi not akşam için önden mutlaka rezervasyon yaptırın yoksa havanızı alabilirsiniz!
dün birinci evlilik yıldönümümüzde gittigimiz mekandır. ambians, yemekler, garsonların tavırları bile süper. o ne güzel bir bahçe ne şirin bir dekorasyondur. et bonfilesi çok lezzetliydi, kısacası çok keyif alıp mutlu ayrıldık.
izmir alsancakta fransız kültür merkezinin arkasında bulunan harika restoran. Romantik akşam yemekleri için idealdir, ancak dikkat edilecek bir nokta vardır ki oda fiyatların azcık tuzlu olmasıdır. Klasik müzik eşliğinde şaraplarınızı yudumlayarak muhteşem bir akşam geçirebilirsiniz burada. Cafe bölümü de mevcuttur mekanın, ama şahsen hiç bulunmadım. Cappari soslu tavuğunu tavsiye ederim.
gidilmesini tavsiye ederim. romantik bir yemek için fiyatları ortalama. yani bilirsiniz, romantik bir yerin fiyatları pahalı olur ama burasının uçuk kaçık değil. yemek fiyatları normal olmasına rağmen özellikle şarapların biraz pahalı olduğunu gördüm. şampanya fiyatları ise uçmuş, uzak durun derim. diğer içkilere bakmadım, zaten mekana uygun değil diğer içkiler. nitekim mekanda herkes şarap içiyordu. tatlı fiyatlarının en ucuzu 6.50 tl, en pahalısı 7.50 tl. mr. joe tatlısını öneririm, zaten check-in yapana bedava veriyorlarmış. yemek sunumları çok güzel. tek eksiği bıçak kullanırken masanın sallanması, ayaklarında bir problem vardı sanırım. iki kişilik bir yemek, şarap ve tatlı için toplam 100-150 lira arası bir ücret ödersiniz. yemeği harikaydı, tatlısı ve şarabı da güzeldi.
Alsancak Fransız kültür’de bulunan bir restoran.
Kalitelidir, ambiyansı iyidir fakat menüsü çok dar.
Kırmızı ve beyaz et çeşitleri var. Son gittiğimde balık bulunmuyordu. Şimdi ne durumdadır bilemem.
2 kişi güzel bir yemek ve güzel bir şarap ile ortalama 350-400 liraya kalkarsınız.
Kalitelidir, ambiyansı iyidir fakat menüsü çok dar.
Kırmızı ve beyaz et çeşitleri var. Son gittiğimde balık bulunmuyordu. Şimdi ne durumdadır bilemem.
2 kişi güzel bir yemek ve güzel bir şarap ile ortalama 350-400 liraya kalkarsınız.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar