bugün
- sözlük kızlarının vücutları15
- yılmaz güney12
- velvet10
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak8
- kuzenin içine boşalmak13
- uludağ sözlük ailesi ısparta turu6
- dolandırılan insanların genel özellikleri8
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları3
- gülüm diyen kız6
- kemal kılıçdaroğlu18
- garip sorular2
- ameliyat olmak6
- otopsiraporlari5
- falıma bakmak isteyen var mı24
- rahmi koç6
- evde mum bulundurmak7
- aylık 382 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- gürsel tekin2
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip9
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı5
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım10
- fakirin sevmesi hak mıdır3
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek8
- sade soda erkeği vs meyveli soda erkeği7
- ozan güven vs sermiyan midyat vs fırat tanış4
- çorapla uyuyan insanların sosyopat olması7
- anın görüntüsü16
- namaz takkesi4
- mr erectothales2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi6
- eril erkek meslekleri6
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi9
- sırrı süreyya önder4
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek6
- 2026 dünya kupası19
- ekonomi2
- utku gümrükçü6
- futbol12
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı13
- nasılsınız3
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde11
- birader yazar olmak4
- winona ryder3
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- başkan4
- ioçk kızmış beyler4
- aldım kabul ettim9
- bu akşam rakı içecek olmam2
izmir alsancakta fransız kültür merkezinin hemen yanında olan,yemeğinizi yerken içkinizi yudumlayabileceğiniz,sıcak samimi bir mekandır. yemekleri şahane olmakla birlikte hizmeti de bi o kadar güzeldir.
izmir'de paris bistro'ları havasını yasatmaya calısan ve cokca da basaran, sempatik, parisien ve icinde bulundugu bahceden dolayı cekici mekan.
çok güzel zaman geçirebileceğiniz hoş bir mekandır.
son gidişimizde evlilik teklif edildiğine ve doğum günü kutlamalarına şahit olduğum, fransız kültürü öğrencilerinin ders aralarında kahve içmek için cafe balkonuna indiği, usta aşçıların hazırladığı lezzetli yemekleri kibar garsonların servis ettiği, çin tavuğu ve rezervasyonsuz gitmemenizi tavsiye edebileceğim, canlı müziği ile büyüleyici bir mekandır.
son gidişimizde evlilik teklif edildiğine ve doğum günü kutlamalarına şahit olduğum, fransız kültürü öğrencilerinin ders aralarında kahve içmek için cafe balkonuna indiği, usta aşçıların hazırladığı lezzetli yemekleri kibar garsonların servis ettiği, çin tavuğu ve rezervasyonsuz gitmemenizi tavsiye edebileceğim, canlı müziği ile büyüleyici bir mekandır.
güzel,gidilesi bir mekandır.yemekleri fena değildir ama sölemeliyim en iyisi değildir.
saatlerce güzel sohbetler eşliğinde oturulabilecek, insanın içini huzur kaplamasını sağlayan, çok kibar ve hoş sohbetleri olan işletmecilere sahip mekan.
izmir de gidilebilecek en asil mekanlardan.
atmosfer, yemek lezzeti, servis 10 numara
hele akşamları canlı müzikte olmuyor mu tadından yenmiyor. saklı bahçe gibi bir yerdir orası. özel bir mekandır.
evlenme teklifi etmeyi düşünenler için birebirdir.
bu arada önemli bi not akşam için önden mutlaka rezervasyon yaptırın yoksa havanızı alabilirsiniz!
atmosfer, yemek lezzeti, servis 10 numara
hele akşamları canlı müzikte olmuyor mu tadından yenmiyor. saklı bahçe gibi bir yerdir orası. özel bir mekandır.
evlenme teklifi etmeyi düşünenler için birebirdir.
bu arada önemli bi not akşam için önden mutlaka rezervasyon yaptırın yoksa havanızı alabilirsiniz!
dün birinci evlilik yıldönümümüzde gittigimiz mekandır. ambians, yemekler, garsonların tavırları bile süper. o ne güzel bir bahçe ne şirin bir dekorasyondur. et bonfilesi çok lezzetliydi, kısacası çok keyif alıp mutlu ayrıldık.
izmir alsancakta fransız kültür merkezinin arkasında bulunan harika restoran. Romantik akşam yemekleri için idealdir, ancak dikkat edilecek bir nokta vardır ki oda fiyatların azcık tuzlu olmasıdır. Klasik müzik eşliğinde şaraplarınızı yudumlayarak muhteşem bir akşam geçirebilirsiniz burada. Cafe bölümü de mevcuttur mekanın, ama şahsen hiç bulunmadım. Cappari soslu tavuğunu tavsiye ederim.
gidilmesini tavsiye ederim. romantik bir yemek için fiyatları ortalama. yani bilirsiniz, romantik bir yerin fiyatları pahalı olur ama burasının uçuk kaçık değil. yemek fiyatları normal olmasına rağmen özellikle şarapların biraz pahalı olduğunu gördüm. şampanya fiyatları ise uçmuş, uzak durun derim. diğer içkilere bakmadım, zaten mekana uygun değil diğer içkiler. nitekim mekanda herkes şarap içiyordu. tatlı fiyatlarının en ucuzu 6.50 tl, en pahalısı 7.50 tl. mr. joe tatlısını öneririm, zaten check-in yapana bedava veriyorlarmış. yemek sunumları çok güzel. tek eksiği bıçak kullanırken masanın sallanması, ayaklarında bir problem vardı sanırım. iki kişilik bir yemek, şarap ve tatlı için toplam 100-150 lira arası bir ücret ödersiniz. yemeği harikaydı, tatlısı ve şarabı da güzeldi.
Alsancak Fransız kültür’de bulunan bir restoran.
Kalitelidir, ambiyansı iyidir fakat menüsü çok dar.
Kırmızı ve beyaz et çeşitleri var. Son gittiğimde balık bulunmuyordu. Şimdi ne durumdadır bilemem.
2 kişi güzel bir yemek ve güzel bir şarap ile ortalama 350-400 liraya kalkarsınız.
Kalitelidir, ambiyansı iyidir fakat menüsü çok dar.
Kırmızı ve beyaz et çeşitleri var. Son gittiğimde balık bulunmuyordu. Şimdi ne durumdadır bilemem.
2 kişi güzel bir yemek ve güzel bir şarap ile ortalama 350-400 liraya kalkarsınız.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar