bugün
- chp den akp'ye jet geçiş4
- müşriklerin esasında putlara tapmaması5
- falıma bakmak isteyen var mı8
- ibrahim hacıosmanoğlu'nun dünya kupası açıklaması2
- tembellik hakkı2
- ayrılığın 7 aşaması3
- 1 euro 52 93 tl3
- rize de zincirleme kaza 3 ölü 5 yaralı2
- ikna sanatı2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- eski uludağ sözlük ortamı7
- manipülasyon nasil önlenir5
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- online yazarlar8
- sedat pekmez18
- devşirmelik makamı13
- lip balm kullanan erkek6
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- tarot falına inanan salak8
- aldım kabul ettim6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- nofap6
- lionel messi11
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- 0 0 75
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- biz arap değiliz biz türk üz8
- allah bu yahudilerin belası versin3
- kadıköydeki tuhaf tipler4
- dont fuck with me tony4
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- cut the crap4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- diamond bosphoruss denen yazar7
- ismet gurbuz 202418
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- gratiste indirim kovalayan erkek3
izmir alsancakta fransız kültür merkezinin hemen yanında olan,yemeğinizi yerken içkinizi yudumlayabileceğiniz,sıcak samimi bir mekandır. yemekleri şahane olmakla birlikte hizmeti de bi o kadar güzeldir.
izmir'de paris bistro'ları havasını yasatmaya calısan ve cokca da basaran, sempatik, parisien ve icinde bulundugu bahceden dolayı cekici mekan.
çok güzel zaman geçirebileceğiniz hoş bir mekandır.
son gidişimizde evlilik teklif edildiğine ve doğum günü kutlamalarına şahit olduğum, fransız kültürü öğrencilerinin ders aralarında kahve içmek için cafe balkonuna indiği, usta aşçıların hazırladığı lezzetli yemekleri kibar garsonların servis ettiği, çin tavuğu ve rezervasyonsuz gitmemenizi tavsiye edebileceğim, canlı müziği ile büyüleyici bir mekandır.
son gidişimizde evlilik teklif edildiğine ve doğum günü kutlamalarına şahit olduğum, fransız kültürü öğrencilerinin ders aralarında kahve içmek için cafe balkonuna indiği, usta aşçıların hazırladığı lezzetli yemekleri kibar garsonların servis ettiği, çin tavuğu ve rezervasyonsuz gitmemenizi tavsiye edebileceğim, canlı müziği ile büyüleyici bir mekandır.
güzel,gidilesi bir mekandır.yemekleri fena değildir ama sölemeliyim en iyisi değildir.
saatlerce güzel sohbetler eşliğinde oturulabilecek, insanın içini huzur kaplamasını sağlayan, çok kibar ve hoş sohbetleri olan işletmecilere sahip mekan.
izmir de gidilebilecek en asil mekanlardan.
atmosfer, yemek lezzeti, servis 10 numara
hele akşamları canlı müzikte olmuyor mu tadından yenmiyor. saklı bahçe gibi bir yerdir orası. özel bir mekandır.
evlenme teklifi etmeyi düşünenler için birebirdir.
bu arada önemli bi not akşam için önden mutlaka rezervasyon yaptırın yoksa havanızı alabilirsiniz!
atmosfer, yemek lezzeti, servis 10 numara
hele akşamları canlı müzikte olmuyor mu tadından yenmiyor. saklı bahçe gibi bir yerdir orası. özel bir mekandır.
evlenme teklifi etmeyi düşünenler için birebirdir.
bu arada önemli bi not akşam için önden mutlaka rezervasyon yaptırın yoksa havanızı alabilirsiniz!
dün birinci evlilik yıldönümümüzde gittigimiz mekandır. ambians, yemekler, garsonların tavırları bile süper. o ne güzel bir bahçe ne şirin bir dekorasyondur. et bonfilesi çok lezzetliydi, kısacası çok keyif alıp mutlu ayrıldık.
izmir alsancakta fransız kültür merkezinin arkasında bulunan harika restoran. Romantik akşam yemekleri için idealdir, ancak dikkat edilecek bir nokta vardır ki oda fiyatların azcık tuzlu olmasıdır. Klasik müzik eşliğinde şaraplarınızı yudumlayarak muhteşem bir akşam geçirebilirsiniz burada. Cafe bölümü de mevcuttur mekanın, ama şahsen hiç bulunmadım. Cappari soslu tavuğunu tavsiye ederim.
gidilmesini tavsiye ederim. romantik bir yemek için fiyatları ortalama. yani bilirsiniz, romantik bir yerin fiyatları pahalı olur ama burasının uçuk kaçık değil. yemek fiyatları normal olmasına rağmen özellikle şarapların biraz pahalı olduğunu gördüm. şampanya fiyatları ise uçmuş, uzak durun derim. diğer içkilere bakmadım, zaten mekana uygun değil diğer içkiler. nitekim mekanda herkes şarap içiyordu. tatlı fiyatlarının en ucuzu 6.50 tl, en pahalısı 7.50 tl. mr. joe tatlısını öneririm, zaten check-in yapana bedava veriyorlarmış. yemek sunumları çok güzel. tek eksiği bıçak kullanırken masanın sallanması, ayaklarında bir problem vardı sanırım. iki kişilik bir yemek, şarap ve tatlı için toplam 100-150 lira arası bir ücret ödersiniz. yemeği harikaydı, tatlısı ve şarabı da güzeldi.
Alsancak Fransız kültür’de bulunan bir restoran.
Kalitelidir, ambiyansı iyidir fakat menüsü çok dar.
Kırmızı ve beyaz et çeşitleri var. Son gittiğimde balık bulunmuyordu. Şimdi ne durumdadır bilemem.
2 kişi güzel bir yemek ve güzel bir şarap ile ortalama 350-400 liraya kalkarsınız.
Kalitelidir, ambiyansı iyidir fakat menüsü çok dar.
Kırmızı ve beyaz et çeşitleri var. Son gittiğimde balık bulunmuyordu. Şimdi ne durumdadır bilemem.
2 kişi güzel bir yemek ve güzel bir şarap ile ortalama 350-400 liraya kalkarsınız.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar