bugün
- chp den akp'ye jet geçiş2
- müşriklerin esasında putlara tapmaması3
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- falıma bakmak isteyen var mı7
- manipülasyon nasil önlenir5
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- kadınlar neden aldatır17
- allah bu yahudilerin belası versin3
- eski uludağ sözlük ortamı7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- 1 euro 52 93 tl2
- online yazarlar8
- lip balm kullanan erkek6
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- sedat pekmez18
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- devşirmelik makamı13
- aldım kabul ettim6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- nofap6
- tarot falına inanan salak8
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- 0 0 75
- kadıköydeki tuhaf tipler4
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- lionel messi11
- toplu taşıma aracı2
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- biz arap değiliz biz türk üz8
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı3
- diamond bosphoruss denen yazar7
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- tekerlek kaşar4
- ayrılığın 7 aşaması2
- askerlik9
- 2026 dünya kupası15
kürtlüğün mazisi 150 yıllıktır. kimi tarihçileri " yok efendim 11 yy bile vardır " deseler bile uydurmadır. çünkü kürtlük dile göre şekilleniyor. şah ismail ve eyyübiler döneminde "kürtçe konuşan var mıdır ?" deseniz kanımca yoktur.
ileriki yıllarda farsçanın şivesiyle kayıp arapça ve türkçe eklenince ayrı bir grammer yapısına kavuştu. ingilizler bu durumu fark ettiklerinde doğru karta oynayıp kitaplarla, tarihle bir argüman sürmüşler. üzerine 1. dünya savaşında "kürt teali" cemiyetini kurmuş sizde buna karşı çıkarak tanımışsınız yani bu numarayı hep birlikte yemişiz. şimdi çıkıp "kürtler kanuni döneminde bile vardı yahuu" diyerekten bir propaganda yapıyorlar ama afedersiniz bokuyla oynuyorlar. Bana o döneme ait kürtçe bir argüman getirsinler alınlarından öperim.
ileriki yıllarda farsçanın şivesiyle kayıp arapça ve türkçe eklenince ayrı bir grammer yapısına kavuştu. ingilizler bu durumu fark ettiklerinde doğru karta oynayıp kitaplarla, tarihle bir argüman sürmüşler. üzerine 1. dünya savaşında "kürt teali" cemiyetini kurmuş sizde buna karşı çıkarak tanımışsınız yani bu numarayı hep birlikte yemişiz. şimdi çıkıp "kürtler kanuni döneminde bile vardı yahuu" diyerekten bir propaganda yapıyorlar ama afedersiniz bokuyla oynuyorlar. Bana o döneme ait kürtçe bir argüman getirsinler alınlarından öperim.
derhal ülkemi terketmeleri gereken alt ırktır.
Bir ırk.
Çok fazla örnek alması gerekir.
Önce ağlamayı bırakmalı, sonra dürüst olup arkadan iş çevirmemeli ,
yıkımdan değil birlikten kuvvet almalı, ha bi de Türk olabilirlerse de kendilerinin hayrına olur.
Çok fazla örnek alması gerekir.
Önce ağlamayı bırakmalı, sonra dürüst olup arkadan iş çevirmemeli ,
yıkımdan değil birlikten kuvvet almalı, ha bi de Türk olabilirlerse de kendilerinin hayrına olur.
içinde bulunduğum ırk. Ama bu diğer insanlardan üstünüm veya alçağıma denk gelmez sadece kendimi tanımlarım.
Kürt degil, k*rt denilmelidir.
Öşek, yinge.
Öşek, yinge.
kürt kardeştir. terörün ise dini, ırkı olmaz. ömrüm hayatım boyunca ne laf söylettim, ne de söyletirim. ırk üzerinden milliyetçilik, bizim milliyetçilik görüşümüzle bağdaşmamaktadır.
Aynı evde iki gelin iki damat ve bir kaynana yaşıyorlar. Bekar kardeşleri de var. Anlam veremiyorum. Mahremiyeti yok. Herkes herkesin bir tarafını görüyor illaki. Evde donla oturamazsın. Yengecilik bu yüzden yaygın bunlarda. Genelleme yapmıyorum ama bir kısmı bu şekilde. Öyle yaşayacağına git memleketine asgari ücret çalış daha iyi. Şüphesiz balikesirli şaşırdı.
Kürt degil, k*rt denilmelidir.
istiklal marşını okumaktan kaçıp, israil bayrağını sevgiyle dalgalandıran insana kürt denir.
bu ülke neden gelişmiyor şimdi anlıyorum. o kadar çok gerizekalı varki ülkemde nasıl gelişsin. sanki istediğin bir ırkı seçerek doğuyorda insanlar bir diğerini ırkından dolayı hakir görüyor. yapmayın artık, biraz insan olmaya çalışın oğlumm.
Mükemmel insanlardır. türkiye cumhuriyetinde yaşayan her insanın olduğu gibi. tabi kötü insanları var derseniz her ırkın içinde kötüler ve iyiler vardır unutmayın.
bir kısmını tenzih ederim ama tarzancalarıyla, grup halinde gezmeleriyle, kızlara sığır gibi bakmalarıyla, şaklabanca hareketleriyle tatil beldelerinin içine eden insanlar ya da cro-magnonlar.
Kızları tam bir kadındır. Evet. Dünyanın tanımını değiştirirler.
geceye ırkçı bir entry bırak.
Dağ görmüş fars.
ben bir türk’üm. en azından soy ağacımdan çıkarılabilene kadar öyle görünüyor. ayrıca inanılmaz derecede “vatan millet sakarya” tipimdir. ama sevdiğim insan, şu an nişanlım kürt. aslında melez demek daha doğru olur annesi türk, babası kürt. onu gördüğümden beri bunu bilerek ilerledim. mutsuz muyum ya da rahatsız? hayır. neden olayım?
bizlerde öyle bir kültürel şartlanma var ki kürt olan herkesi bölücü, ayrıştırıcı, vatan haini yaftası yapıştırmak gibi. önyargılı mıydım bilemem ama hep soru işareti olan gözlerle baktım ilk zamanlar. ne diyecek, ne söyleyecek diye. sonra anladım ki ister istemez yaşadığım coğrafya bilinç altıma işlemiş bunu. istemesem de bilincime çıkan bu önyargı lince sebep oldu. ama aştım ya da aştık. ama zorbalıkla değil, sakinlik ve zamanla.
şimdi onun bana ilk dediği gibi “halkların kardeşliği değil, halkların sevgililiğine inanıyorum. çünkü kardeşler iki ayrı bireydir ama sevgililer bir bütündür.”
bizlerde öyle bir kültürel şartlanma var ki kürt olan herkesi bölücü, ayrıştırıcı, vatan haini yaftası yapıştırmak gibi. önyargılı mıydım bilemem ama hep soru işareti olan gözlerle baktım ilk zamanlar. ne diyecek, ne söyleyecek diye. sonra anladım ki ister istemez yaşadığım coğrafya bilinç altıma işlemiş bunu. istemesem de bilincime çıkan bu önyargı lince sebep oldu. ama aştım ya da aştık. ama zorbalıkla değil, sakinlik ve zamanla.
şimdi onun bana ilk dediği gibi “halkların kardeşliği değil, halkların sevgililiğine inanıyorum. çünkü kardeşler iki ayrı bireydir ama sevgililer bir bütündür.”
iran'da ki sünni farsların osmanlıya sığınıp zaman içinde kimliklerinin dejenere olmasıyla ortaya çıkmış bir topluluktur.
'Kürt' isminin kaynağı tarihsel olarak binlerce yıl öncesine dayanmaktadır. Bazı araştırmacılara göre Kürt teriminin temelinde ''KUR'' yatmakta olup Sümer Kökenlidir. Sümer dilinde '' Kur'' dağ demektir. Ti eki aidiyeti ifade eder. Böylelikle ''KURTi'' Dağın Halkı anlamına gelmektedir. Kürdistan coğrafyası dağlık bir bölgedir. O çağlarda insanlara coğrafyalarıyla veya yaşam tarzlarıyla bağlantılı isimler verilirdi. Kürtlerinde bu dağlık coğrafyada yaşamasından ötürü bu ismi aldıkları söylenmektedir. Sümer dilindeki ''Kurti'' ismi, Greeklerde 2500 yıl önce ''Kardukya'' daha sonraları ise ''Kurdienne''(Kürt Memleketi) diye geçmiştir.
Ait olduğum için gururlandığım milletimdir.
tapılası ırk.
insanlığı öğrenmeleri gerek.
son 25 yılda devlet eli ile kontrollü olarak ateizm ve ne idüğü belirsiz milliyetçi ekolojik feminik sosyalizm batağına sürüklenmiş bir halk.
sebep olanların allah belasını versin.
sebep olanların allah belasını versin.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar