bugün

abdullah öcalan'ın inançlı olmasını, kürtlerin islam bayrağı altında yaşadığını söylemesini, pkk'nın komünist olmadığını göstermesini hazmedememiş; buna adnan oktar videolarıyla savunma yapan yazardır.
(bkz: #19173483) bildiğim ne kadar küfür var ise kendisine saydığım barzodur.
bir adet yobaz.
Özürlü yani kısacası bozuk olan şey.
(#19173634)
(#19173634) olmayan bir ülkenin marşını en iyi marş olarak nitelendirmiş yazar.
(#19172532)
(#19172469)
(#19173705) diyen, eyvallah desin sonra da;
(#19173874) diyen yazar. bölücü mü yandaş mı belli olmayan trol.
(bkz: #19172532) bölücü. açık ve net.
gözünü sevdiğimin, allah ına kurban oldugum, insan ağzından sıçar mı ?

sıçarmış. bakın nasıl sıçıyor ; (#19176099)
daha isim vererek küfretmenin ceza gerektirdiğini bilmeyecek kadar aciz adam. komik şey.
Yakın zamanda Çaylak olacak yazar.

Edit: beni haksız çıkarıp silik olacağa benziyor.
sözlüğün seviyesini düşüren, klavye delikanlısı yazar. yüzyüze gelsen kekelemeye başlar ancak bilgisayar başında aslan kesilir.
asıl suçlu bunun gibi seviyesiz varlıkların burada yazmasına izin verenlerde.
(bkz: dokuzuncu nesil çaylak)

Beni haksız çıkarmamış yazardır, sağolsun.
kılkuyruğun teki...
iyi yazardır , karşıt görüşe saygı demokrasi kuralıdır. severim.
(#19306046)başka yazarların belirttiği gibi "karşıt görüşe saygılı" değildir. tersine cahil cumbulun tekidir. sorsan eleştirdiğin insan hakkında ne biliyorsun ey cahil, diye bilemez, komünistmiş işte der geçer, komünizm ne desen poposundan cevap bekler.
böyle insanlarla polemiğe girmek cansız varlıklarla, efendime söyleyeyim odunlarla polemiğe girmekten daha mantıklıdır. sevgilerimle.
gördüğüm en cahil, en gereksiz, en kusurlu yazardır.
apo nun mhp den vekil olmasıdiye başlık açacak kadar boş bir yazardır.
(bkz: bi siktir git çay koy)
düşünmek için yanlış organını kullanan yazar. doğal olarak ortaya çıkan ürün de düşünce olmuyor.

bir de kendisini iyi tanımlayan bir nick seçmiş. başarılı seçimine şaşırdım.
korkaktır. mensup olduğu kavim gibi.
http://galeri.uludagsozluk.com/r/kusurlu-423784/
bir yazar. ama yazamıyor. tek yaptığı nickinin hakkını sonuna kadar vermek.
adı gibi kusurlu önermelerin sahibi 20. nesil olduğunu düşündüğüm yazar kişisidir.
dokuzuncu nesil silik.
yeni hesabıyla buralarda olan eski yazar.
aciz i mutlak ın eski hali. bence iyi bir arkadaştı. mod ile çok takıştı ve haksız bir biçimde sözlükten atıldı.
© copyright 2005 - 2026