bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı23
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- demet evgar10
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- yazarların imza parfümleri14
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- sözlüğün tadının kaçması4
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- bitcoin2
- 2026 dünya kupası22
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- üniversitelerin gereksiz olması3
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- türk kızı egosu6
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- allah2
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- dünya11
- kadınların yanlış yapması3
- futbol17
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- mutluluğun fark edilmemesi8
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- falıma bakmak isteyen var mı24
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- am okşama4
- kıskanmak7
- düşün ki o bunu okuyor16
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- günün şiiri3
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- pkk nasıl biter5
- kemal kılıçdaroğlu18
kesinlikle ve katiyyen evlenmesi gereken yazardır. zira yalnız başına iftarını sahurunu yapıyor kıyamam. kızlar bir el atın yardım edin kukişkoma bne uzaktayım bişi yapamıyorum. sahurda gidince iftarda gidin yemek yapın.
iftar için yemek yapmaya evine gideceklerin ezan başlamadan kaçması gerekir. *
anketine katıldığım yazar. öpse bile yeter diyerek sözlüğün yüzde beşlik kısmında bulunmaktayım.
(bkz: götümüzden sik bizi)
Ben de kendisinden bir mesaj beklemekteyim, hatta bir antoloji.*
reis yannız oylama sisteminde bi açık var. aynı kişi birden çok oylayabiliyo ve bu durum beni korkutuyo, adam madam kaymasınlar sana? çok endişeliyim. ben annatmasından çekiniyomu işaretledim ama herkes ben diil yanee.
anketi devam etmektedir.
siktir edin sol frameyi arkadaşlar, bu çok önemli bi mevzu.
`http://strawpoll.me/173285`
siktir edin sol frameyi arkadaşlar, bu çok önemli bi mevzu.
`http://strawpoll.me/173285`
oruç tutuyormuş gibi davranan sözde müslüman.
(#20458535)
(#20458535)
Sözlük zirvesi mesajlarını cevaplaması gereken, zirveye gelirse memelerimi ellemesine izin vereceğim yazar.*
hakkında 2000. entry yi girecek olan yazara sürpriz ödüller verecek olan şahsiyet.
zirveye katilirsa zirveden kaciracagimdir.
geçen hafta girdiğim bir entryden sonra "minik pipili değilim laaaaaaaaaaaan" diyerek isyan etmişti. e bu ne peki.
http://galeri2.uludagsozluk.com/384/zall_441582.jpg
(bkz: hadi kukla bunu da açıkla) *
http://galeri2.uludagsozluk.com/384/zall_441582.jpg
(bkz: hadi kukla bunu da açıkla) *
zirveye gel zirveye falan...
arkadaşlar istanbul zirvesine katılmak isterim ama erkekler sap gibi kalacak diye çekiniyorum. tüm kızlar masamın etrafında doluşacak, omzumu falan sıvazlayıp, pipetle karpız suyu içirtecekler, '' kuki benim, hayır ilk ben gördüm benim, kesinlikle sizin değil o benim'' diye kızlar birbiriyle kavga edecek, saçlarını falan yolacaklar, diğer sözlük çocukları da ağzı açık bir şekilde bana bakacaklar, kızlar onlara dil çıkaracak, ortam gerilecek bunları kaldıramam ben.
şerefsizim sizin huzurunuz için gelmiyorum. yoksa gelip iki lak lak yapmayı ben de isterim ama bünyem buna izin vermiyor. lanet olsun ya, bazen isyan etmiyor değilim. hayır neden ben? neden çok tipliyim? nedennnn? tanrım neden azcık zall gibileri görmedin. neden bana yüklendin hep? nedennnn?
edit: oha amk gören şukulamış giriyi. hayır yani anlayamadığım zirveye gelmediğim için '' oh be yırrtık '' diye erkekler mi sevindi? yoksa kızlar hayal de olsa beni mıncıkladığı için tebessüm mü etti?
lan yoksa zall a mı acıdınız? ilk kez kafam çok karışık.
arkadaşlar istanbul zirvesine katılmak isterim ama erkekler sap gibi kalacak diye çekiniyorum. tüm kızlar masamın etrafında doluşacak, omzumu falan sıvazlayıp, pipetle karpız suyu içirtecekler, '' kuki benim, hayır ilk ben gördüm benim, kesinlikle sizin değil o benim'' diye kızlar birbiriyle kavga edecek, saçlarını falan yolacaklar, diğer sözlük çocukları da ağzı açık bir şekilde bana bakacaklar, kızlar onlara dil çıkaracak, ortam gerilecek bunları kaldıramam ben.
şerefsizim sizin huzurunuz için gelmiyorum. yoksa gelip iki lak lak yapmayı ben de isterim ama bünyem buna izin vermiyor. lanet olsun ya, bazen isyan etmiyor değilim. hayır neden ben? neden çok tipliyim? nedennnn? tanrım neden azcık zall gibileri görmedin. neden bana yüklendin hep? nedennnn?
edit: oha amk gören şukulamış giriyi. hayır yani anlayamadığım zirveye gelmediğim için '' oh be yırrtık '' diye erkekler mi sevindi? yoksa kızlar hayal de olsa beni mıncıkladığı için tebessüm mü etti?
lan yoksa zall a mı acıdınız? ilk kez kafam çok karışık.
aslında yazdıklarının hepsi palavra ve hayal ürünü oldugu için( hayal gücü iyi hakkını yemeyek şimdi) ve tipte olmadıgı için. gelemeyen yazardır.
(#20503319) sözlükte kuklaya kaymak için 60 kişi sıraya girdi. şok şok şok!
içi yumuşak dolgulu şeker gibi yazar. içindne çok aşırı duygusal dışında taş gibi sert.
memelerimi elletmek istediğim yazar. hattA emzirebilirim bile. *
içi enfes krema kaplı dışı çıtır ülker kukla.
9 filminin kahramanları.
(#20518616) beyni kendi kafasında değil çükünün kafasında olan çükban yazar.
iki gündür ortalarda görünmeyen yazardır. sağlığından endişe ediyoruz. ses ver, dürt bişi yap sayın kukişkom nütfen.
(bkz: geri dön dülay)
(bkz: geri dön dülay)
ağzını burnunu yamulttuğumunun..
sözlüğün alaimisema sıdır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar