bugün

/177
http://www.uludagsozluk.c...gizli-bkz-kullanan-denyo/ Başlığıyla sabah sabah günümü gün etmiş güzel yazar.
mübarek ramazan ayı eh işte oy verenlere acayip deli olan yazar.
bu ne lan :O
aklımıza sevişmek geliyo işte. yapmayın amk. güme gitcek oruç.
(bkz: #16253547) entrysiyle yardırmış yazardır. severek takip ediyoruz.
#(#16253547) hahahaha diye gülüyoruz her daim.
(bkz: #16253547) dünya dışı zeka belirtisi göstermiş yazardır. *
kaliteli yazardır.
hayata dair çük burkan detaylar başlığını çok seven yazar.
(#16306620)

o artık önlenemez bir feminist.*
#16307013 bana küfür etmiş hemcinsim, neyse severim kendisini kırılmam ona.
(#10365143)güldürdü.
(#16331228) şukularda boğul seni çılgın!
(bkz: #16331228) cine şeytana uçkur çözmeye başlamış, aman diyim.
olimpiyatlarda " erken boşalma " dalında altın madalya ümidimizdir. türk milleti arkasındadır. rahat olsundur.
not: 2 dakikanın altına ineceği kesin gözle bakılandır.
(#16331228)
(#16355163)
çok sikici bir eleştiri çok sikici ama sikildim okurken *
ey sevgili dost sen de anla acımızı-acılarımza
-olmayan işlerimizde sen de destek ol bize
-yanıyoruz şimdi
-her olmayan işlerimizde, yangın ışıltıları yükselir başımızdan!...
yangındır hayat
-her dizemizi-kıtamızı
-yanıyoruz şimdi, diye bitiririz
-gerçekten de yanarız kimi zaman!...
-ey sevgili dost
beyit yangınlarından haberin olsun
-şu soğukta, sokakta kaldık
yaz ortasında, attılar bizi
yazın soba yakmak lazımdır soba
her daim üşürüz şimdi!....
hey sevgili dost, kaç yenilgidir hayat
ey sevgili yarden bile hayır gelmez kimi zaman
kimi saniye-saniyerde anlamaz bizi de!
dedim ya yaz ortasında, battaniye lazımdır diye!,
-tey-tey...
ey sevgili dost, boğazımızda kalır
yediğimiz içtiğimiz-kibrit çakmak lazımdır hayata
-üşürüz sonbaharlarda!..
-yanıyoruz şimdi!...
ey sevgili dost bir kalemin içinde yaşmak isterdim
ey sevgili yaz bizi üşütüyor
hastayız diye!...
kendisine şiirler yazılan "ey sevgili dost" yazar.
bizde öyle izliyoruz işte, özeniyoruz yer yer.
evimize, güneş girmiyor yaz ortasında
doktor giriyor
-üşüyoruz!...
-dasdağınık hayatta-hayatımızda
-yırtıldık
-bizi diken bile olmadı
-acılarımzı!..
-acılarımıza!...
sirkeciden kalktı tren
sanırım burda yapmış fren...
şu dasdağınık hayatta
kumaş bulduk, iplik yoktu!
hatta-iğne bile
zaten terzide, kendi söküğünü dikemeyen
andavaldı!...
© copyright 2005 - 2026