bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet10
- kadir inanır15
- true'nun çaylak olması15
- üniversitelerin gereksiz olması13
- türk soyu ve arap soyu birdir7
- velvet28
- israil6
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- kemalist dünya19
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 2026 dünya kupası27
- aile evinde yaşamak13
- sözlüğü bırakmak istemek8
- sedat pekmez21
- yazarların iyi olduğu konular9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- salak erkek neden bu kadar çok8
- futbol21
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- seri gizli artı oy veren melek7
- galatasaray lobisi11
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- anın görüntüsü17
- birader yazar olmak13
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- arapça okuyabilen yazarlar3
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- özlü sözler5
- 26 haziran 20266
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- hızlı para kazanmanın yolları14
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ingiliz aksanı6
- ktç abinin çaylak olması5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
Nickini gördüğümde bayan sangdığım bi yazar. Nası gay oldu merak edilen yazar amacı ne yani toplum mu onu bu kararı almaya itti yoksa çocukluktan gelen bişey mi. Bi de top deyince çok kızıyo aman ha.
ne zaman gaylerle ilgili bir giri açılsa, yada eski giriler canlansa mutlaka altında imzasını gördüğüm yazar. ya arkadaş anladık gaysin de niye her fırsatta gözümüze sokmak istersin? beklentilerinin adresi sözlük mü?
(#10095161) burada kendisini uyarmak istediğim yazardır. 4 eşle grup seks yapılabileceğini sanıyor arkadaşım. o iş olmaz...
zaten çokeşlilik olayı ilk eşinin müsadesi olmazsa müsade edilen bir durum değildir..
rasgelsin...
zaten çokeşlilik olayı ilk eşinin müsadesi olmazsa müsade edilen bir durum değildir..
rasgelsin...
Nikini arada sırada gördüğüm gay olduğunu yeni öğrendiğim yazar.
iyi. Gay ol sorun değil de. Sözlük denen şu mübarek ortamda tek varolma sebebi 'gay'lik ve 'gay'liginden bahsetmek olabilir mi bir yazarın.
Bakıyorum yazdıklarına ve kendisine yazılanlara; alayı gay vurgulu.
Anladık cinsel tercihinden utanmiyorsun. Ama marifet de değil yani gay olmak onu da bil.
Bir insanın bir ortamda sürekli cinsel tercihini, kimliğini ön planda tutması nedir yani?
Sonra adama derler; " bu özgürlük gösterisi falan değil resmen partner arayışı" diye.
iyi. Gay ol sorun değil de. Sözlük denen şu mübarek ortamda tek varolma sebebi 'gay'lik ve 'gay'liginden bahsetmek olabilir mi bir yazarın.
Bakıyorum yazdıklarına ve kendisine yazılanlara; alayı gay vurgulu.
Anladık cinsel tercihinden utanmiyorsun. Ama marifet de değil yani gay olmak onu da bil.
Bir insanın bir ortamda sürekli cinsel tercihini, kimliğini ön planda tutması nedir yani?
Sonra adama derler; " bu özgürlük gösterisi falan değil resmen partner arayışı" diye.
cinsel kimliğini korkmadan savunabilen, ülkede az görülen bir medeniyet duygusuna sahip yazar.
Bir çok kişiye ''gay'' kavramını tekrar süzgeçten geçirtmiş yazardır.
Saygılar.
Saygılar.
#9890963 numaralı yazısına hak verdiğim yazar, takibindeyiz.
hakkını alamayanların hakkını savunan turkuaz şövalye.*
(bkz: bir gay neden evlenmek ister/#9941393)
(bkz: bir gay neden evlenmek ister/#9941393)
hepimizle taşşak geçtiğine inandığım yazar.
bir garip yazar arkadasimiz.bir anlasmazlik oldu sanki ama suclu kim derseniz bilemem.ayrica gayet anlayisli ve saygili bir insan gibi.sozlukte bol bol bulunmasini istedigimiz turden yazarlardan.
dünyanın en entellektüel varlığı. bir kültür mucizesi.
çoğu konuda aynı fikirde düşündüğümüzü fark ettiğim yazar. gördüğüm kadarıyla hatun olma ihtimali yüksek.
bütün yazılarını bir çırpıda okuduğum, kendisini müthiş ifade eden yazar.
sözlüğümüzün saygıdeğer cemaatçi yazarlarından birisidir. yoldaşa saygılar efendim.
--spoiler--
hepimiz çamur içindeyiz ama bazılarımız yıldızlara bakar...
--spoiler--
maldanadam kaliteliyi bilir diyor sözü emektar bir büyüğümüze bırakıyorum.
http://www.swfcabin.com/swf-files/1285089642.swf
hepimiz çamur içindeyiz ama bazılarımız yıldızlara bakar...
--spoiler--
maldanadam kaliteliyi bilir diyor sözü emektar bir büyüğümüze bırakıyorum.
http://www.swfcabin.com/swf-files/1285089642.swf
açtığı bir başlıkta herkes bu yazara:
-tamam ulan sen gaysin tamam!.. derse mutlu olacak gibi.
-tamam ulan sen gaysin tamam!.. derse mutlu olacak gibi.
gay(ki ben inanmıyorum) olup olmaması kimseyi ilgilendirmemesine rağmen sürekli insanların gözlerine sokmaya çalışan yazar.
- şşşt hey bakar mısın ? ben gayım gay gay!
+ bize ne ?
- şşşt hey bakar mısın ? ben gayım gay gay!
+ bize ne ?
takdir ettiğim yazardır. severek izliyoruz.
cinsel tercihi konusunda herkesin karşısında dimdik duran cesaretli bir yazardır. takdir ederim kendisini.
hayatarındaki etik sadece din olan kişilerin de sözlük yazarı olduğudan dolayı sözlükte gerçekten de olması gereken değerli bir yazardır.
örümceğin bile kafataslarının içini retro bulacağı bir takım yazarların beddua(!)larını takmayacağı bir insandır.
örümceğin bile kafataslarının içini retro bulacağı bir takım yazarların beddua(!)larını takmayacağı bir insandır.
"çok mutluyum, başarılıyım, yakışıklıyım, sportifim, çok zekiyim" demiş yazardır. her nekadar bunlar bi kızı tavlamada işe yarayacak unsurlar olsa da... konumuza dönersek kendisiyle uzun tartışmalarımız neticesinde kendsisinin gay camiasının bi özeti olduğunu düşüncesi bende hasıl oldu ama yeni şeyler de öğrendim.
homoseksüel ilişkinin eski yunan' da normal olduğunu hatta kadınlarla yalnızca üremek için ilişkiye girildiğini falan anlattı. burdan heteroseksüel insanların gaylerin damızlığı olarak görüldüğü sonucuna varmak zor değil.
evet kısır bi döngü homoseksüel ilişki. sınırsız cinsel ilişki ama üreme yok. çoğunluğu heteroseksüel olanları eleştiri bombardımanına tutup, varlıklarını devam ettirebilmeleri için onlardan üremelerini bekleyen bi topluluk düşünün.
size saygım var. hem de sizin bize duymadığınız kadar size saygı duyuyorum. siz de keşke spesifik örneklerle saldırdığınız toplumumuza bi nebze saygı duysanız.
kendisiyle din diyanet hakkında da epeyi tartıştık. gay olduğunu burda açıkça söylemekte sakınca görmediğinden konuşmamızın o kısımlarını burda da yazmaktan endişe duymadım ama dinle ilgili düşüncelerini kendisi isterse açıklar, bana düşmez. benim söyleyeceğim sadece şu olur:
dünyada bizim fikir dünyamıza tamamen uyan herhangi bi felsefe ya da din yahutta düşünce bulmamızın mümkün olmadığını düşünüyorum. örneğin akp, mhp ya da chp veya diğerlerine oy veren seyfettin vatandaş o partinin bütün tüzüğünü, mevzuatını okumuş değildir. mutlaka bi abukluk bulacaktır kendsine göre.
demem o ki bi şeye inanacaksak, onun bizim şartlarımızı ne kadar karşılayacağına bakmamız bizi bi yere götürmez. o taktirde zaten bi dine gerek yoktur zira en doğrunun kendimiz olduğuna inanmış oluruz. yani kitabı açıp baktığımızda aradığımız cümle "gayler rahatça sevişsin" ise eğer zaten yanlış yapıyoruzdur ki bana göre sen bunu yapıyosun. kendimize göre bir din mi? yoksa işimize gelmediği için hakkında uydurulan onca hurafeye inanıp anlama çabası göstermediğimiz bi dini anlamak mı? ya da sadece inanmak işimize gelmiyordur.
eminim incil' in herhangi bi yerinde hitler' in yaptıları yazmıyodu. ya da kerbela' da hz hüseyin' i katledenler kuran' a bakmamışlardı bunu yaparken.
inan bana neye inanıyorsan ona da saygı duyuyorum ama bu sana en sikik örneklerden yola çıkarak milyarlarca insanın inandığı bir din' e ya da o dine mensup insanlar hakkında gereksiz genellemelerle atıp tutma hakkını vermez. bunu yapmak istesem gayler hakkında örnek bulmak zor değil. gece vakti yolda yürürken bana laf atandan başlamak üzere bi sürü seni üzecek yorum yapabilirim. neyse ki bütün gayler aynı değil. ya da öyle olduğunu umarım.
homoseksüel ilişkinin eski yunan' da normal olduğunu hatta kadınlarla yalnızca üremek için ilişkiye girildiğini falan anlattı. burdan heteroseksüel insanların gaylerin damızlığı olarak görüldüğü sonucuna varmak zor değil.
evet kısır bi döngü homoseksüel ilişki. sınırsız cinsel ilişki ama üreme yok. çoğunluğu heteroseksüel olanları eleştiri bombardımanına tutup, varlıklarını devam ettirebilmeleri için onlardan üremelerini bekleyen bi topluluk düşünün.
size saygım var. hem de sizin bize duymadığınız kadar size saygı duyuyorum. siz de keşke spesifik örneklerle saldırdığınız toplumumuza bi nebze saygı duysanız.
kendisiyle din diyanet hakkında da epeyi tartıştık. gay olduğunu burda açıkça söylemekte sakınca görmediğinden konuşmamızın o kısımlarını burda da yazmaktan endişe duymadım ama dinle ilgili düşüncelerini kendisi isterse açıklar, bana düşmez. benim söyleyeceğim sadece şu olur:
dünyada bizim fikir dünyamıza tamamen uyan herhangi bi felsefe ya da din yahutta düşünce bulmamızın mümkün olmadığını düşünüyorum. örneğin akp, mhp ya da chp veya diğerlerine oy veren seyfettin vatandaş o partinin bütün tüzüğünü, mevzuatını okumuş değildir. mutlaka bi abukluk bulacaktır kendsine göre.
demem o ki bi şeye inanacaksak, onun bizim şartlarımızı ne kadar karşılayacağına bakmamız bizi bi yere götürmez. o taktirde zaten bi dine gerek yoktur zira en doğrunun kendimiz olduğuna inanmış oluruz. yani kitabı açıp baktığımızda aradığımız cümle "gayler rahatça sevişsin" ise eğer zaten yanlış yapıyoruzdur ki bana göre sen bunu yapıyosun. kendimize göre bir din mi? yoksa işimize gelmediği için hakkında uydurulan onca hurafeye inanıp anlama çabası göstermediğimiz bi dini anlamak mı? ya da sadece inanmak işimize gelmiyordur.
eminim incil' in herhangi bi yerinde hitler' in yaptıları yazmıyodu. ya da kerbela' da hz hüseyin' i katledenler kuran' a bakmamışlardı bunu yaparken.
inan bana neye inanıyorsan ona da saygı duyuyorum ama bu sana en sikik örneklerden yola çıkarak milyarlarca insanın inandığı bir din' e ya da o dine mensup insanlar hakkında gereksiz genellemelerle atıp tutma hakkını vermez. bunu yapmak istesem gayler hakkında örnek bulmak zor değil. gece vakti yolda yürürken bana laf atandan başlamak üzere bi sürü seni üzecek yorum yapabilirim. neyse ki bütün gayler aynı değil. ya da öyle olduğunu umarım.
(bkz: gay)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar