bugün
- 33 yaşında olmak4
- genç görünmeye çalışmak5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- sıcaktan ağlamak4
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- uludede3
- genç olmanın en güzel yanı3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- whynot2
- deniz göktaş4
- neden herkes aynı anda yürüyor2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı30
- bir şeyin adını koyamamak2
- öldükten sonra bana ne olacak5
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek4
- hootsuite2
- türkiye9
- amerika birleşik devletleri6
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- anın görüntüsü22
- sözlüğün kırbacı3
- içtim şarabı13
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- meksikalı batman2
- 26 haziran 2026 norveç fransa maçı2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi3
- kadir inanır22
- erkekler neden erken ölür4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- her insanın bir cini olması8
- arşivlenmesi gereken resimler2
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- şafak çak4
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- kemalist dünya24
- rakı sevmemek7
- drone uçurmanın yasak olduğu ülke2
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı3
- aşure yapan sözlük kızları7
- tamar tanrıyar2
- günün şiiri6
- 1 kilometrelik gökdelen2
- enjoy im vaccinated3
- her kadın güzeldir3
- sophia osako3
- true'nun çaylak olması16
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- owner of a lonely heart2
islamcı takılıp kardeşleri(!) Suriyeli araplara tekme tokat dalanların sonra yine islamcı takılıp fuhuş yaparken basılanların şehri hem Rus karılarıyla
Bari arapla yapsalardı da bir gideri olsaydı.
Bari arapla yapsalardı da bir gideri olsaydı.
insanları sanılanın aksine yobaz değildir.
Kültür seviyesi bakımından pek çok şehri geride bırakır.
Lakin halkı çok sinirli ve asabi.
Esnaflık diye bir şey duymamıslar zannediyorsam. Öğrencilere özel kazık kampanyaları meşhurdur.
Ayrıca yaşanabilir bir şehir değildir.
Mesafeler oldukça fazla şehirde.
Ve de çok sıkıcı bir şehir. yapacak hiçbir şeyiniz yoktur. Bunaltır insanı.
Velhasıl kelam bok gibi şehir. *
Kültür seviyesi bakımından pek çok şehri geride bırakır.
Lakin halkı çok sinirli ve asabi.
Esnaflık diye bir şey duymamıslar zannediyorsam. Öğrencilere özel kazık kampanyaları meşhurdur.
Ayrıca yaşanabilir bir şehir değildir.
Mesafeler oldukça fazla şehirde.
Ve de çok sıkıcı bir şehir. yapacak hiçbir şeyiniz yoktur. Bunaltır insanı.
Velhasıl kelam bok gibi şehir. *
Yolun ortasından yürünür.
üff keşke yok olsa denilesi yer. yobaz, fakirlerin olduğu, ninjaların cirit attığı yer.
Memleketim diye söylemiyorum en muhafazakar görünüp en acayip işleri yapan adamlar içinde bolca bulunur.
Alkol = su
Karı-kız = elinin kiri
Pavyon-meyhane = foreva.
Ek: sevmem. Ereğliliyim. 33 yaşına girmeme 2 ay kaldı 3 defa gitmedim amk memleketine.
Alkol = su
Karı-kız = elinin kiri
Pavyon-meyhane = foreva.
Ek: sevmem. Ereğliliyim. 33 yaşına girmeme 2 ay kaldı 3 defa gitmedim amk memleketine.
biraz da mevlana sözleri.
başlığı altında yerilmeye çalışılan şehir. bu metropole çamur atmaya çalışanların memleketleri sikkolik bir belediyeye sahip ve bu insanların gördüğü en muazzam yapı belediye binaları, en muazzam etkinlik seçim arabaları.
gidin de amk önce kendi ezik memleketlerinize bakın burayla yarışabilecek neyi var diye. siktiğimin ülkesinde 3-5 kişi bir araya gelip memleket kurmuşsunuz burada 2.5 milyonun yaşadığı metropole laf atıyorsunuz, loser'lar sizi!
gidin de amk önce kendi ezik memleketlerinize bakın burayla yarışabilecek neyi var diye. siktiğimin ülkesinde 3-5 kişi bir araya gelip memleket kurmuşsunuz burada 2.5 milyonun yaşadığı metropole laf atıyorsunuz, loser'lar sizi!
Terminalinde sefer saatlerini uhrevi bir hava ile haber verilen şehir.
Yemin ediyorum otobüse binmeye korkuyorum sanki son yolculuğum olacakmış hissiyatını yaşatıyor insana, ne bu lan otobüs şarampole yuvarlanacakta bizim mi haberimiz yok.*
Ayrıca 2016 islam dünyası turizm başkenti seçilmiş şehirdir. Birileri Süleyman Şah türbesinden sonra Kabe'yi de mi taşıdı sorusunu akla getirir.
Yemin ediyorum otobüse binmeye korkuyorum sanki son yolculuğum olacakmış hissiyatını yaşatıyor insana, ne bu lan otobüs şarampole yuvarlanacakta bizim mi haberimiz yok.*
Ayrıca 2016 islam dünyası turizm başkenti seçilmiş şehirdir. Birileri Süleyman Şah türbesinden sonra Kabe'yi de mi taşıdı sorusunu akla getirir.
adam 50 yıllık tarihi olan ve tek avantajı atatürk'e tapmak olan izmir'i başımıza şehir yaptı ya la. osmanlı zamanında izmir köy bile sayılmıyordu aslan parçası.
al sana bi damla yağmura dayanmayan izmir metropolü: https://www.google.com.tr...C&biw=360&bih=615
bu arada konya'da 2004 yılında 163 metre yüksekliğindeki 42 katlı kule site diye bir gökdelen mevcutken izmir'de bunun kadar gökdelenler henüz yeni inşaa ediliyor. 10 sene geriden takip ediyor metropol diyor amk evladı.
al sana bi damla yağmura dayanmayan izmir metropolü: https://www.google.com.tr...C&biw=360&bih=615
bu arada konya'da 2004 yılında 163 metre yüksekliğindeki 42 katlı kule site diye bir gökdelen mevcutken izmir'de bunun kadar gökdelenler henüz yeni inşaa ediliyor. 10 sene geriden takip ediyor metropol diyor amk evladı.
yine bir fuhuş operasyonu ile gündeme gelen sözde muhafazakar ilimiz.
http://www.posta.com.tr/k...operasyonu-haberi-1244310
http://www.posta.com.tr/k...operasyonu-haberi-1244310
galiba keranesi olmayan şehirdir.
buraya ne zaman gidecek olsam arkama yastık bağlarım.
istatistiklere göre türkiye de fuhuşun en fazla yapıldığı şehir olarak tahmin edilmektedir.
Insanları ciddi derecede problemli ve bencil.
artık sadece bir çöplük şahsım için.
Mevlana şekeri ile ünlü ilimizdir. Tadıda pek güzel olmamasına rağmen her geçtiğimde bir iki poşet alırım.
Mevlana şehridir.
https://www.facebook.com/Konya/
isimli facebook sayfasından güzelce takip edilebilecek olan güzide şehir.
isimli facebook sayfasından güzelce takip edilebilecek olan güzide şehir.
Çomarıyla ünlü bir te ce şehri.
bu şehre çomar diyenler kütüklerini ulu orta söylemeye utanırlar amk. adamın memleketindekilerin yarısı istanbul'da, kalan yarısı da istanbul'a gitme hayaliyle yaşıyor. konya'da ezelden beri refah içinde yaşayan 2.5 milyon insana çomar diyor. lan sikik, sen memleketini ulu orta söylemeye utanıyorsun neyin kafasındasın?
olm bu ekran koruyucunun öbür kısmı nerede lan? bensiz cinsel partiler yapılıyorsa konya'da çok üzülürüm bak. valla.
(bkz: Çomarland)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar