bugün
- kadir inanır14
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek9
- velvet28
- true'nun çaylak olması11
- özlü sözler5
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması2
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- üniversitelerin gereksiz olması11
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek3
- yazarların iyi olduğu konular9
- yürüyüş flörtü3
- seri gizli artı oy veren melek7
- evagreen2
- izmir de cami var mı2
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- the saturdays2
- anın görüntüsü15
- erleg han ile revani yemek2
- kemalist dünya19
- sedat pekmez21
- aile evinde yaşamak13
- egay bey birader2
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- bana dönmek istiyormuşsun2
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- salak erkek neden bu kadar çok7
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- 26 haziran 20265
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- feminist sloganı2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- gerçekliği sorgulatan 5 iddialı film2
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- ktç abinin çaylak olması5
- aylık 318 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- ciguli kral3
- galatasaray lobisi11
- arkadaşlar deja vu yaşıyorum2
- ebu muhammed el culani4
- neden herkes evleniyor hala2
- ingiliz aksanı6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- birader yazar olmak13
fotoğrafçı bir şirket.dijital fotoğraf makinaları kalitelidir.
fotoğraf çekmeyi her kesime sunmuş eskilerden bir firma. bas-çek adı verdiği makinaları halka satarak, herkesin fotoğraf çekmesini sağlamışlardır. tabi birkaç şart koşmuşlardır, kodak film alınacak, kodak stüdyolarında tab edilecek vs. gerçi o yıllarda nerde tab edilecek ayrı bir konu.
'Öğrenci Reklam Filmleri Yarışması' düzenleyen şirket.
http://www.radikal.com.tr/haber.php?haberno=225333
http://www.radikal.com.tr/haber.php?haberno=225333
1880 yılında george eastman tarafından kurulmuş ve halen günümüzde görüntüleme teknolojileri** üreten ve satan dünyada bu alanda ismi duyulmuş bir firmadır.
ilk ticari anlamda başarı yakalayacak ve ilk digital makine sayılacak olan[daha önce birkaç model üretilmi$ olsa da] digital fotoğraf makinesini 1991 yılında piyasaya sürendir. (bkz: dcs) kodak birçok firma ile çalı$arak, [nikon canon gibi] bunların kasalarını kullanarak fotoğraf makineleri üretti. bu alanın ilk kurucularından ve en önemlisi gelitiricisidir.
dünyanın en çok gümüş kullanan firmasıdır.
(bkz: kodak theatre)
kodak denilince insanın aklına ilk olarak hala fotoğraf filmi gelmektedir. her şeyin dijitalleştiği bir dünyada hala filmlere verdikleri önem takdir edilesidir.
tam adı eastman kodak company dir. ingiliz olarak bilinse de esasen amerikan menşeilidir. george eastman tarafından 1892 yılında kurulmuştur. 1888 yılında gene george eastman tarafından patentlenmiş bir markadır.
hiç bir anlama gelmeyen fotoğraf makinesi ve türleri markasıdır. evet hiç bir anlama gelmemetedir, sadece kulağa hoş geldiği bir reklamcı tarafından uydurulan pazarlama stratejisidr. bu özelliğiyle dünyada ilktir.
amerikan menşeili firmadır. japonumsu bir adı vardır.
sattığı fotoğraf makinesinin içinden sinek çıkan marka.
objektifin içinde sinek vardı bildiğin
çıkarmak için uğraştırdı.
objektifin içinde sinek vardı bildiğin
çıkarmak için uğraştırdı.
suya ve toza dayanıklı minik kamerasını piyasaya sürecek.sadece 85 gram ağırlığındaki kodak kamera, 2 inç boyutundaki lcd ekranı, hdmi çıkışı, usb 2.0 bağlantısı ve 32 gb'ye kadarki hafıza kartlarını destekleyebiliyor. ürünün siyah sürümü ekim ayında 120 dolar fiyat etiketiyle piyasada olacak. beyaz sürümü ise 100 dolardan alıcı bulacak.
bir zamanların en ünlü ve prestijli fotoğraf makinesi markasıyken, şimdilerde iflas etmiş firma. eee her çıkışın bir inişi oluyor.
http://www.sabah.com.tr/E...01/19/bir-efsane-devrildi
http://www.sabah.com.tr/E...01/19/bir-efsane-devrildi
iflas başvurusunda bulunmuş şirket.
ne denli hızlı bir değişim yaşadığımızın kanıtı gibi, çocukluğumuzda bir dünya devi olan kodak şimdi iflas ediyor...
ne denli hızlı bir değişim yaşadığımızın kanıtı gibi, çocukluğumuzda bir dünya devi olan kodak şimdi iflas ediyor...
" Gelişen dünyaya ayak uyduramazsan, teknolojiye kafa tutmaya kalkarsan sonun bu olur. Hiç mi aklı çalışan yöneticiniz yoktu? " diye haykırmak istediğim şirket. Ulan bekleseydiniz ben mezun olur kurtarırdım sizi.
globalleşmenin somut resmini bizlere göstermiş bir zamanlar dev firması.
değişimi benimsemezsen sistem seni ''ham'' yapıyor işte..
değişimi benimsemezsen sistem seni ''ham'' yapıyor işte..
fotograf sektörünün batmış dev markasıdır. allah rahmet eylesin.
reuters'e gore 9 yil once 63,900 calisani bulunan, bugun ise bu rakamin 17,000' e dustugu firmadir.
--spoiler--
nearly a century after kodak's founding, the astronaut neil armstrong used a kodak camera the size of a shoebox to take pictures as he became in 1969 the first man to walk on the moon.
--spoiler--
saka gibi lan bir firma 40 yil icinde nasil bu hale gelir, hic mi ar-ge calismasi yapmadiniz a.q.
firmanin kurulus hikayesi, yukselisi ve batis hikayesi icin:
`http://www.reuters.com/ar...dak-idustre80i08g20120119`
--spoiler--
nearly a century after kodak's founding, the astronaut neil armstrong used a kodak camera the size of a shoebox to take pictures as he became in 1969 the first man to walk on the moon.
--spoiler--
saka gibi lan bir firma 40 yil icinde nasil bu hale gelir, hic mi ar-ge calismasi yapmadiniz a.q.
firmanin kurulus hikayesi, yukselisi ve batis hikayesi icin:
`http://www.reuters.com/ar...dak-idustre80i08g20120119`
yıllardır iyi bir hizmet veren iflas etmesi üzücü olan bir firmadır.
dijital fotoğraf teknolojisine uyum sağlayamayan ve batan efsane şirkettir.
polaroidin ekmeğini yerken iyiydi.
polaroidin ekmeğini yerken iyiydi.
küçüklüğümden beri fotoğraf makinesi film makaralarından başka ürününü görmediğim şirket...
dijital kameralar çıktığından beri sony, canon, hp derken unutmuştuk adını neredeyse.
filmleri de aylarca kullanmazdık öyle bayatlar giderdi zaten.
böyle böyle battılar galiba.
(img:#213816)
dijital kameralar çıktığından beri sony, canon, hp derken unutmuştuk adını neredeyse.
filmleri de aylarca kullanmazdık öyle bayatlar giderdi zaten.
böyle böyle battılar galiba.
(img:#213816)
bir zamanlar, dijital deyince akla gelen ilk ve tek firmadır, ancak iflasını bildirip bir efsanenin sonuna gelindiğini bildiren firma.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar