bugün

21b'nin kadıköy yönünde kozyatağı metro'ya kısaltılmış ardılı. batı ataşehir'den kozyatağı metroya, sonra tekrar batı ataşehir'e gidecek şekilde ring seferleri olan bir hattır.
şu an içinde olduğum bir hattır ama 40-45 dakika falan bekledim. 8a'lar daha iyi galiba ama güzergahı aynı değil. küçükbakkalköy'den de geçti.
© copyright 2005 - 2026