bugün
- falıma bakmak isteyen var mı20
- sıkıldım ulan sıkıldım anlıyor musun sıkıldım5
- kemal kılıçdaroğlu13
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi9
- benim gibisi bir iki senede bir gelir4
- sokak köpekleri sorununun çözümü5
- yaz aşkı bulamamak7
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- iş flörtü5
- itperestler yüzünden kuduzdan ölümlerin başlaması2
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- paraya ip bağlayıp komşu fakir ülkeye atıp çekmek4
- chp izmir il örgütünü basan hırsızlık hükümlüsü4
- ofis masasında pörsüyen mandalina3
- düşünürken tavana bakmak4
- aylık 307 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- herbokolog4
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde8
- kalamar ızgara3
- müşriklerin esasında putlara tapmaması7
- beyler gammazlandım3
- bu saatte teyzesinde olduğunu söyleyen kız5
- su içmekten göbeğin çıkması4
- chp den akp'ye jet geçiş5
- biraz osursak mı3
- pelin gümüşdağ2
- tembellik hakkı4
- yastığın soğuk tarafı2
- arkadaş kafayı mı yedin sen2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- ibrahim hacıosmanoğlu6
- ayrılığın 7 aşaması4
- iran la ilgili endişe ortaya çıktı2
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- midenin tencere olması3
- ibrahim hacıosmanoğlu'nun dünya kupası açıklaması3
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- çita leopar jaguar farkı2
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- sedat pekmez17
- devşirmelik makamı13
- eski uludağ sözlük ortamı7
- online yazarlar8
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo3
- bir şeyler söyle3
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- manipülasyon nasil önlenir5
Yıllardır alışık olduğumuz, elimizden düşürmediğimiz kitaplar ile pc, laptop, akıllı telefon ve tabletler ile hayatımıza önemli ölçüde yer etmiş e kitapların karşılaştırılmasıdır.
Elbette her ikisinin de artı ve eksi yönleri sayılacaktır.
Ancak ben bu konuda gayet klasik davranarak yıllardır alışık olduğumuz kitapları öne geçiriyorum çünkü ben kitap okurken ona dokunmayı, onu koklamayı çok seviyorum. Aşk yaşıyorum resmen. Hele bir de o kitap ikinci el ise, kıyıda köşede notlar varsa, bazı cümlelerin altı çiziliyse falan daha çok seviyorum o kitabı. En çok da sevgilimin daha önce okuduğu bir kitabı okumayı seviyorum. Onun da o kitaba dokunmuş olduğunu, gözlerinin benden önce aynı satırlarda gezindiğini düşünüyorum okurken ve daha da bağlanıyorum kitaba.
ikinci el kitapları seviyorsanız izmir Karşıyaka'da (bkz: Serpil eski Kitabevi) 'ne uğrayın mutlaka.
Elbette her ikisinin de artı ve eksi yönleri sayılacaktır.
Ancak ben bu konuda gayet klasik davranarak yıllardır alışık olduğumuz kitapları öne geçiriyorum çünkü ben kitap okurken ona dokunmayı, onu koklamayı çok seviyorum. Aşk yaşıyorum resmen. Hele bir de o kitap ikinci el ise, kıyıda köşede notlar varsa, bazı cümlelerin altı çiziliyse falan daha çok seviyorum o kitabı. En çok da sevgilimin daha önce okuduğu bir kitabı okumayı seviyorum. Onun da o kitaba dokunmuş olduğunu, gözlerinin benden önce aynı satırlarda gezindiğini düşünüyorum okurken ve daha da bağlanıyorum kitaba.
ikinci el kitapları seviyorsanız izmir Karşıyaka'da (bkz: Serpil eski Kitabevi) 'ne uğrayın mutlaka.
idefix, amazon, babil v.s. fittir bu konuda. şimdiye kadar bir sıkıntısını çekmedim.
ikisinin yeri de ayrıdır.
e-kitap; ulaşılabilirliği ve taşınabilirliği nispeten daha yüksek olduğundan, "ortamlardan" daha rahat edinilebilindiğinden pratik sayılabilir.
misal sadece serviste (45 dk gidiş, 45 dk dönüş) kitap okumayı farklı bir hazza dönüştürebilir.
basılı kitap keyif işidir, sayfayı çevirmenin verdiği telaşsız, umarsız ve serkeş hareket bile zihni uyuşturabilir.
koleksiyon konusu özneldir. evin gençleri kütüphanenin önünden geçerken "acaba hepsini okudu mu ? yoksa bize mi hava basıyor ?" ikileminden kurtulmak için ellerine bir kitap alıp "ya bu ne anlatıyor ?" dediklerinde kitabı kısaca özetlemek sonucu "ulan hepsini okumuş galiba ?" mertebesine geldiklerinde okumak eylemini kavramak için daha fazla soru sorabiliyorlar. bu da neslin kültürel devamlılığını sağlamaya yönelik adımlardan bir tanesidir.
elektronik kitap bu hazzı yaşatmaktan uzaktır. daha öznel bir yaklaşımı vardır.
ikisini de kullanıyorum. birinin diğerinden üstün olduğunu savunmak yerine tamamlayıcı olduklarını düşünüyorum.
e-kitap; ulaşılabilirliği ve taşınabilirliği nispeten daha yüksek olduğundan, "ortamlardan" daha rahat edinilebilindiğinden pratik sayılabilir.
misal sadece serviste (45 dk gidiş, 45 dk dönüş) kitap okumayı farklı bir hazza dönüştürebilir.
basılı kitap keyif işidir, sayfayı çevirmenin verdiği telaşsız, umarsız ve serkeş hareket bile zihni uyuşturabilir.
koleksiyon konusu özneldir. evin gençleri kütüphanenin önünden geçerken "acaba hepsini okudu mu ? yoksa bize mi hava basıyor ?" ikileminden kurtulmak için ellerine bir kitap alıp "ya bu ne anlatıyor ?" dediklerinde kitabı kısaca özetlemek sonucu "ulan hepsini okumuş galiba ?" mertebesine geldiklerinde okumak eylemini kavramak için daha fazla soru sorabiliyorlar. bu da neslin kültürel devamlılığını sağlamaya yönelik adımlardan bir tanesidir.
elektronik kitap bu hazzı yaşatmaktan uzaktır. daha öznel bir yaklaşımı vardır.
ikisini de kullanıyorum. birinin diğerinden üstün olduğunu savunmak yerine tamamlayıcı olduklarını düşünüyorum.
e-kitapta da istediğin satırı işaretleyip daha sonra bu satıra dönebilirsin. hatta tüm kitaplarda işaretlediklerini tek bir sayfada görürsün. hangisi hangi kitaba aitti, kaçıncı sayfasındaydı görebilirsin.
e-kitabın ışığı göz bozmaz. bilmeden götünüzden sallamayın.
e-kitabın 2.eli yoktur evet ama gerek de yoktur. 1-2 mb boyutunda bir dosya. istediğin kişiye gönder okusun.
genelde basılı kitap tercih edenlerin, tercih etme sebeplerine bakın, yok işte dokunacak, koklayacak, göğüs kıllarına sürecek vs. ulan okumak dışında her şeyi yaptınız la kitapla.
e-kitabın ışığı göz bozmaz. bilmeden götünüzden sallamayın.
e-kitabın 2.eli yoktur evet ama gerek de yoktur. 1-2 mb boyutunda bir dosya. istediğin kişiye gönder okusun.
genelde basılı kitap tercih edenlerin, tercih etme sebeplerine bakın, yok işte dokunacak, koklayacak, göğüs kıllarına sürecek vs. ulan okumak dışında her şeyi yaptınız la kitapla.
Elbette ki kitaptır. Kitap dediğin şöyle tutunca ele gelecek. Töbe est.
Tercihim yine de normal kitaptır. Kitap kokusu diye bir şey var.
Tercihim yine de normal kitaptır. Kitap kokusu diye bir şey var.
Doğayı korumak için e kitap millet. E kitaplara yönelin.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar