bugün

Sözlüğün içler acısı halini görünce istemsizce söylediğim söz.

Edit: iki dakika sözlüğe girip kafa dağıtayım dedim tüm zevkimin içine sıçtı afedersiniz.

Edit2: tek mal değil galiba bunlar birden fazla var.
Bu mal kimliğini gizli tutmaya çalışıyor.
önce ağlama, sonra soğuk...

kesin teamspeakden "1 2 3" demek suretiyle knight'ta nova atanlar yapıyor bunu.
© copyright 2005 - 2026