bugün
- düşün ki o bunu okuyor17
- yazarların imza parfümleri3
- velvet13
- kadınlar başımızın tacıdır2
- aşk her şeyi affeder mi4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- geceye bir ayet bırak4
- kılıçdaroğlu cemaati4
- gün gelecek dün olacak5
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- gülüm diyen kız10
- sözlük kızlarının vücutları15
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek5
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- hızlı para kazanmanın yolları3
- yılmaz güney hayranı solcu feminist3
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- yılmaz güney12
- kuzenin içine boşalmak14
- arkadaşlar bakar mısınız2
- falıma bakmak isteyen var mı24
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- hayat nasıl yaşanmalı2
- sözlüğün siyaset meydanı olması3
- 24 haziran 2026 bosna hersek katar maçı2
- sarıklı yahudi3
- fakirin sevmesi hak mıdır5
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak9
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da2
- iskoçya brezilya maçı saat 1 de trt 1 de2
- savcı vuran pezevenge devrimci demek2
- anın görüntüsü18
- kemal kılıçdaroğlu18
- 25 haziran 20262
- otopsiraporlari6
- iveco daily2
- egay sucukcu7
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
- black mirror3
- sözünden dönen2
- erken uyumak2
- mutsuz olalım3
- çorapla uyuyan insan2
- dolandırılan insanların genel özellikleri8
- grand theft auto vi3
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı3
- klarnet calan sarapci koala battı mutlu musunuz3
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- ameliyat olmak6
tayipçi olmadan da islamcı olabilen yazardır.
iyi bir yazar, iyi ki gelmiş.
objektif gözükmenin suç olması dahilinde özür dilerim.
(#17144939) türkçeyi seçmesini* geçtim, güzelim kelimelerin içine bu kadar edilmez.
tanım: ğ'ye garezi olan yazar. git başka şeylerle uğraş dostum o harf çok lazım ve kullanışlı. kiyat ne lan kağıt dururken.
edit: bağnaz ile baanazın söylenişi aynı mı el insaf. onu geçtim kağıt ile kiyatın söylenişi mi aynı mı? ya sesi algılayacak kulak yok yada türkçe bilgisi sıfır.
tanım: ğ'ye garezi olan yazar. git başka şeylerle uğraş dostum o harf çok lazım ve kullanışlı. kiyat ne lan kağıt dururken.
edit: bağnaz ile baanazın söylenişi aynı mı el insaf. onu geçtim kağıt ile kiyatın söylenişi mi aynı mı? ya sesi algılayacak kulak yok yada türkçe bilgisi sıfır.
zaten yazım da problem yok söylenişte bir farkı yok diyorum.
bu arada türkçeyi sikmek harf değiştirmekle değil pet shop'la olur.
bu arada türkçeyi sikmek harf değiştirmekle değil pet shop'la olur.
birazcık sözlüğe kendini kaptırmış biri oluverdim ve ufak bir araştırma yaptım.
kema1 nickli yazarımız, başkalarının açtığı başlık ve entryleri eleştirirken, başlık ve entry açma konusunda hataları olan bir yazarımızdır. bunlar da bazı örnekler:
(#17325070) *
(#17313072) *
(#17324843) *
(#17220428) *
(#17197389) *
yani neymiş? başkasının kapısının önündeki pisliği eleştirmeden evvel kendi kapının önünü temiz tutacakmışsın. olmamış.
kema1 nickli yazarımız, başkalarının açtığı başlık ve entryleri eleştirirken, başlık ve entry açma konusunda hataları olan bir yazarımızdır. bunlar da bazı örnekler:
(#17325070) *
(#17313072) *
(#17324843) *
(#17220428) *
(#17197389) *
yani neymiş? başkasının kapısının önündeki pisliği eleştirmeden evvel kendi kapının önünü temiz tutacakmışsın. olmamış.
güzel bir araştırma yapılmış hakkımda ne kadar güzel formata aykırı fakat arkadaşlar espriden ve diğerlerinin hatalarını olduğu gibi aktarmamdan anlamıyor.
(#17325070) * bu entry tamamen bir espridir
(#17313072) * burda ise gmail'de send yazmıyordu sent yazıyordu. gmail'i olmayıp hala hotmail kullananlar bilmez.
(#17324843) * sanırım burda travma'ya takılınmı o paragrafı ben bir filmsitesinin filmi tanıtışını komple alarak yazdım sadece alttaki cümle binim cümlemdir.
(#17220428) * evet burada bir hata yapmışım.
(#17197389) * de yi ayrı yazmamışım son iki tanesi hariç diğerlerinde bir hata yok. en azından benim yaptığım.
(#17325070) * bu entry tamamen bir espridir
(#17313072) * burda ise gmail'de send yazmıyordu sent yazıyordu. gmail'i olmayıp hala hotmail kullananlar bilmez.
(#17324843) * sanırım burda travma'ya takılınmı o paragrafı ben bir filmsitesinin filmi tanıtışını komple alarak yazdım sadece alttaki cümle binim cümlemdir.
(#17220428) * evet burada bir hata yapmışım.
(#17197389) * de yi ayrı yazmamışım son iki tanesi hariç diğerlerinde bir hata yok. en azından benim yaptığım.
efenim kelime yanlışlarımız geçildi şimdi ise soğuk savaşiçin silahlar mı hazırlanıyor birileri ceza alacak ama formatı sikmekten hadi hayırlsı.
zannımca 9-10 falan.
saçmalamaya başlayan yazar.
Saçma bir entrysine denk geldiğim bir yazar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar