bugün
- velvet27
- aile evinde yaşamak12
- sedat pekmez17
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- ingiliz aksanı6
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- ebu muhammed el culani3
- kemalist dünya19
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- dincilerin ingiltere sevdası5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- fight club4
- biz dededen chp liyiz deyip kk'ye oy verecek tip3
- merhabalar biraderler4
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- çomar putu3
- maklube4
- tavuk iskender2
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- bir gecede cahil kaldık5
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- yazarların iyi olduğu konular2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- beynin güzelce yıkanması2
- galatasaray lobisi10
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- muşlettin amca birader bey2
- manyak bey biraderin silik olması2
- yazarların ilk kedileri3
- üniversitelerin gereksiz olması10
- aylık 315 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- uzay boşluğunda osura osura yolculuk etmek2
- hızlı para kazanmanın yolları14
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- birader yazar olmak13
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek3
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- allah9
- sözlüğün en şey yazarı2
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- midas2
- cemevinde hain kemal sloganları8
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- işe uykusuz gitmek2
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
ispanya'nın Kürdistan'ı. Nasıl izin verdiler inanamıyorum. Neyse bizim işimize gelir batı parçalanıyor güzel mevzu.
ispanya dan ayrilabileceklerine inanmadığım ülkedir
ispanya yedirmez oraları özellikle barcelona yı.
ispanya yedirmez oraları özellikle barcelona yı.
yaşanan referandum olaylarının ardından ispanya meclisi tarafından yerel meclisi kapatılan ve özerkliği elinden alınan ispanya bölgesidir.
sürekli biz bağımsızız diye bağıran ama her seferinde ispanya'dan babafingoyu yiyen ezik bir toplum. ispanyasınız lan işte. katalonya ne amk.
--spoiler--
Katalonya özerk yönetimi hükümeti, 2019 yılında bağımsızlık yanlısı girişimlerin süreceği mesajını verdi
Katalonya Özerk Yönetim Hükümeti Başkanı Quim Torra, Katalan televizyonunda yayımlanan yeni yıl mesajında, bağımsızlık yanlılarına "2019 yılında birlik içinde olma ve adaletsizliğe karşı başkaldırma" çağrısı yaptı.
Torra, 2019'un, "ispanyol devletinin baskı duvarlarını yıkmaya ve adaletsizliğe karşı başkaldırmaya" vesile olması dileğinde bulundu.
Bağımsızlık talebinden vazgeçmeyen Katalonya için "barışçıl ve demokratik bir çözüm" isteyen Quim Torra, ispanya Başbakanı Pedro Sanchez'den bu yönde "samimi, cesur ve inandırıcılığı olan bir diyalog" başlatmasını istedi. Torra ayrıca, Katalonya sorunun çözümü için uluslararası arabulucu talebini de yineledi.
Sosyalist işçi Partisinin lideri olan Başbakan Sanchez, 20 Aralık'ta Barselona kentinde
Katalonya Özerk Yönetim Hükümeti Başkanı Torra ile görüşmüştü.
Katalonya 'nın bağımsızlık taleplerine "müzakere edilemez" diyerek karşı çıkan Sanchez, diğer yandan Katalonya'daki sorunları çözmek için diyalogdan yana olduğunu vurgulamıştı.
https://www.cnnturk.com/d...alebini-2019da-surdurecek
--spoiler--
Katalonya özerk yönetimi hükümeti, 2019 yılında bağımsızlık yanlısı girişimlerin süreceği mesajını verdi
Katalonya Özerk Yönetim Hükümeti Başkanı Quim Torra, Katalan televizyonunda yayımlanan yeni yıl mesajında, bağımsızlık yanlılarına "2019 yılında birlik içinde olma ve adaletsizliğe karşı başkaldırma" çağrısı yaptı.
Torra, 2019'un, "ispanyol devletinin baskı duvarlarını yıkmaya ve adaletsizliğe karşı başkaldırmaya" vesile olması dileğinde bulundu.
Bağımsızlık talebinden vazgeçmeyen Katalonya için "barışçıl ve demokratik bir çözüm" isteyen Quim Torra, ispanya Başbakanı Pedro Sanchez'den bu yönde "samimi, cesur ve inandırıcılığı olan bir diyalog" başlatmasını istedi. Torra ayrıca, Katalonya sorunun çözümü için uluslararası arabulucu talebini de yineledi.
Sosyalist işçi Partisinin lideri olan Başbakan Sanchez, 20 Aralık'ta Barselona kentinde
Katalonya Özerk Yönetim Hükümeti Başkanı Torra ile görüşmüştü.
Katalonya 'nın bağımsızlık taleplerine "müzakere edilemez" diyerek karşı çıkan Sanchez, diğer yandan Katalonya'daki sorunları çözmek için diyalogdan yana olduğunu vurgulamıştı.
https://www.cnnturk.com/d...alebini-2019da-surdurecek
--spoiler--
ispanya'nın kürtleri.
milli maç bile yapıyorlar. bağımsızlıklarını kazanmaları an meselesi bence.
görsel
https://www.ntvspor.net/f...-5c99c938bf791021a4300f69
görsel
https://www.ntvspor.net/f...-5c99c938bf791021a4300f69
bağımsızlığını tam olarak kazanamayacak bölge toprak özer yer artık hangisiyse.
(bkz: katalonya ya selam)
Bunlar bir ara bağımsızlık istiyordu tek taraflı bağımsızlık mı ne ilan ettiler de sonradan liderleri yurtdışına kaçmıştı sanırım. Sahi ne oldu bunlara?
ismi got-alan'dan gelen bölge.
parlamentonum, cadılık faaliyetleri suçlamasıyla idam edilen 700'den fazla kadın için iade-i itibar kararı aldığı özerk bölge
https://bit.ly/3o4nF45
https://bit.ly/3o4nF45
Bizim köyün dağının arkasında hemen.
Katalonya, ispanya'nın 17 özerk bölgesinden birisi olup ekonomik açıdan müreffeh bir bölgesidir ve başkenti Barcelona'dır. Katalonya'nın ispanya'dan ayrılmak istemesinin sebebi de budur: Katalonya, ekonomik olarak ispanya'nın diğer eyaletlerine göre daha zengindir. Zaten ispanya, 2008'de Kosova'nın bağımsızlığını bunun için tanımadı eğer tanısaydı Katalonya, ispanya'dan ayrı bir ülke olacaktı. Katalonya halkına Katalanlar denilir.
görsel
görsel
görsel
görsel
barcelona'nın bulunduğu ispanya bölgesi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar