bugün
- utanmadan şort giyen erkek7
- sedat pekmez9
- küfreden kız iticiliği8
- chp'ye yeni parti için isim önerileri2
- bir çiçek fotoğrafı bırak2
- jenga da yenilen inşaat mühendisi2
- lionel messi4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler9
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba3
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması4
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek4
- emekliliği gelen beyaz eşyanın yazlığa yerleşmesi2
- bakire kızla evlenmeyi savunmak6
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler6
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek5
- eski mesajları okumak2
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- yazarlara gelen son mesaj4
- ismet gurbuz 202418
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- san marino nun dünya kupasını alması2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız13
- lahmacunu elle yiyen kız19
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur4
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması14
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı5
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi3
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- bir kadını araba park ederken izlemek2
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- beyaz otomobil satın almak15
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- 2002 dünya kupası üçüncülük maçı2
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- yürüyüş partisi7
- bugün de meme atan olmaması13
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi9
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- ankara4
- türkiye6
league of legends herosu.
pek bilinmez, sevilmez. halbuki sürekli silence ve slow atıp yüksek ap hasarı verebilir, iyi kasılırsa oyunu rahat domine eder.
edit: writing from elo hell: her el kassa banlanıyor, 1500 lerde yoktu.
pek bilinmez, sevilmez. halbuki sürekli silence ve slow atıp yüksek ap hasarı verebilir, iyi kasılırsa oyunu rahat domine eder.
edit: writing from elo hell: her el kassa banlanıyor, 1500 lerde yoktu.
morgana'yla beraber midin en kral herosudur. silencer olması ve sürekli blink atabilmesi karşısındaki heroyu epey zorlar.
anti-magedir, anti-mage olmasının yanında bruiser midlere de avantaj sağlar.
Nerflenmesi gereken herolar arasindadir. Birkac saat once midde bununla karsilastik, bende xerath var, 6 lvla kadar hersey normal, farmim da bundan yuksek, canlar manalar esit duzeyde iniyor falan ve daha skor yok belli bariz bundan öndeyim. Lvllar 6 oldu adam beni kule altinda patates etti. Silence yedim bi r atti bi e elim ayagima dolasti ne stunlayabildim ne e w q atabildim. döndüm geldim neyse defansif oyniyim dedim, yine ayni sey. Bu 6 oldu mu farmi unutucaksin aga, yapisican kule altina, kuleyi koruyacan gang bekliyecen, el mahkum.
ap herolarına karşı cidden büyük tehtittir.
muhtesem herodur. Q skill'i 1 level da bile iyi bir damage koyuyor. ve ultisi flash ile eşdeğer.
q skilinin susturma özelliğinin kaldırılmasıyla zikilen şampiyon.
Her patchte nerflenen lol herosudur.
Aldığım güne lanet olsun, bu heroyu silinde kurtulalım ey rito.
Aldığım güne lanet olsun, bu heroyu silinde kurtulalım ey rito.
riot un batırdığı şampiyon. oyundan silin bitsin.
her patchde nerf yiyen, her turnuvada banlanandır. ne kadar nerf yerse yesin çok da önemli değildir. yeni metaya alıştıktan sonra akmaya devam edebilirsiniz. riftwalk'u 20 sn olmuş cd si. ama net bir buff gelir büyük patchde.
ne kadar nerf yesede şuan bile 6 lwl de karşıdaki heronun ne olduğuna bakmaksınız tek comboda %60 hp sini eritebiliyor.zaten 10 sn içinde o hero hala lane de duruyorsa katledilmesi kaçınılmazdır.
nerflense de hala kasıldı mı tekleyen lol karakteridir.
abicim rengar ve kassadin için herkes bir ağıt yakıyor bir ağıt yakıyor. düşün senin karşında kassadin var, sen almışsın annieyi, durmadan q-w atıp dürtüyor, sen skill falan atamıyorsun, sonra 6 oldu mu seni kule altından alıp kaçıyor, oyun sonu sen kassadini gıdıklarken o seni tokatlıyor. böyle bir şey var mı? olmaz, olmamalı. rengarı bilmiyorum onun zamanında ben yoktum ama videolarını izledim o cd o ferocity biriktirmesi durmadan skill atışı tank kasmadan 1vs5 yapabilen bir karakter... assasin dediğin alıp kaçar herküllük yapmaz. hala op ikisi de ama en azından gelen nerfler adil oldu bence.
edit:ulan adil oldu dedik kullanılamaz hale getirdiler kassadini. rengara gelince olması gerektiği gibi oyun sonu tekliyor. saygılar.
abicim rengar ve kassadin için herkes bir ağıt yakıyor bir ağıt yakıyor. düşün senin karşında kassadin var, sen almışsın annieyi, durmadan q-w atıp dürtüyor, sen skill falan atamıyorsun, sonra 6 oldu mu seni kule altından alıp kaçıyor, oyun sonu sen kassadini gıdıklarken o seni tokatlıyor. böyle bir şey var mı? olmaz, olmamalı. rengarı bilmiyorum onun zamanında ben yoktum ama videolarını izledim o cd o ferocity biriktirmesi durmadan skill atışı tank kasmadan 1vs5 yapabilen bir karakter... assasin dediğin alıp kaçar herküllük yapmaz. hala op ikisi de ama en azından gelen nerfler adil oldu bence.
edit:ulan adil oldu dedik kullanılamaz hale getirdiler kassadini. rengara gelince olması gerektiği gibi oyun sonu tekliyor. saygılar.
Şuan metada pek görülmesede hala oyunu taşıyor. http://m.uludagsozluk.com.../#PhotoSwipe1420651654959
Bu sabah saat 05:00' da gelen 5.4 yamasıyla hakkın rahmetine kavuşmuş hiçliğin babası, xpeke' nin ününü borçlu olduğu şampiyon, the void walker.
Kassadin 2011 yılında oyunun kabada olsa tam anlamıyla amına koyan şampiyondu. Sonra riot games buna bir dur demek istedi ama her zamanki gibi sıçtı.
Bunun üstüne oyunlarda kassadin görülmemeye başlandı. Ancak kassadin' in gerçek gücünü bilen ve cesur olan insanlar picklemeye devam ettiler seyrekte olsa.
Ve o maçlarda yine kendini gösterdi kassadin "Beni unutmayın!" diyerek. Yediği ağır nerften sonra casual oyuncuların gözünde değersizleşen kassadin'e bu sabah ölümcül darbe vuruldu.
R yeteneğinin menzili 700' den 450' ye düşürüldü.
Peki bu ne demek?
Bu artık kassadin' in galio ve urgot' a katılması demek.
Bu artık tek başına nexusa vuran kassadin' in arkasından esprisine bile olsa "xpekee!" diye bağıramamak demek.
Bu artık takım savaşlarında rakibin bir anda 5v5 durumdan 5v4 durumuna gelememesi demek.
Bu artık "hiçlik" in yetim kalması demek.
Kassadin yine oynanacak. Ama eski tadı kimse alamayacak. Artık kassadin' in karşısındaki rakibi, kassadin 6. seviyeye ulaştığında korkup kule altı oynamayacak.
Kassadin' in başına hiç mi iyi bir şey gelmedi? Bu yamayla geldi. 75 manadan başlayan ulti bedeli artık 60 manadan başlıyor. Cinayete kaza süsü verildi.
Riot games oynaması gerçekten yetenek isteyen şampiyonları gömüp katarina ve ahri gibi şampiyonları nerf adı altında gizli gizli bufflamaya devam etsin. Ben cenazeye gidiyorum.
Kassadin 2011 yılında oyunun kabada olsa tam anlamıyla amına koyan şampiyondu. Sonra riot games buna bir dur demek istedi ama her zamanki gibi sıçtı.
Bunun üstüne oyunlarda kassadin görülmemeye başlandı. Ancak kassadin' in gerçek gücünü bilen ve cesur olan insanlar picklemeye devam ettiler seyrekte olsa.
Ve o maçlarda yine kendini gösterdi kassadin "Beni unutmayın!" diyerek. Yediği ağır nerften sonra casual oyuncuların gözünde değersizleşen kassadin'e bu sabah ölümcül darbe vuruldu.
R yeteneğinin menzili 700' den 450' ye düşürüldü.
Peki bu ne demek?
Bu artık kassadin' in galio ve urgot' a katılması demek.
Bu artık tek başına nexusa vuran kassadin' in arkasından esprisine bile olsa "xpekee!" diye bağıramamak demek.
Bu artık takım savaşlarında rakibin bir anda 5v5 durumdan 5v4 durumuna gelememesi demek.
Bu artık "hiçlik" in yetim kalması demek.
Kassadin yine oynanacak. Ama eski tadı kimse alamayacak. Artık kassadin' in karşısındaki rakibi, kassadin 6. seviyeye ulaştığında korkup kule altı oynamayacak.
Kassadin' in başına hiç mi iyi bir şey gelmedi? Bu yamayla geldi. 75 manadan başlayan ulti bedeli artık 60 manadan başlıyor. Cinayete kaza süsü verildi.
Riot games oynaması gerçekten yetenek isteyen şampiyonları gömüp katarina ve ahri gibi şampiyonları nerf adı altında gizli gizli bufflamaya devam etsin. Ben cenazeye gidiyorum.
son 3 günde 2 penta attığım lol herosu. eski halini de hatırlıyorum. bence gerçekten bu heroyu oynamayı seven ve gerçekten bilen insanların elinde hala çok can yakar. he derseniz 2014 yılındaki nerften önceki kassadin bir başkaydı babalar. o silence neydi be.
görüntüsüne ve skil efeklerine acil güncelleme gelmesi gereken, yeni metada sırıtan hero.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar