bugün
- online yazarlar6
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı11
- nofap4
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- tekerlek kaşar3
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- sedat pekmez18
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- gana'nın yüzde 20 sinin müslüman olması2
- tarot falına inanan salak8
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti10
- kadınlar neden aldatır16
- aldım kabul ettim4
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- arkadaşlar çok sıkıcısınız2
- ingiltere gana maçı saat 23 te trt 1 de2
- diamond bosphoruss denen yazar8
- devşirmelik makamı13
- ithal et3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- fransız arabaları3
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- lionel messi11
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- futbolun eskiden güzel olması2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- bazı alimler2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- türk telekom port zammı4
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- cayenne4
- askerlik9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- erkekler neden aldatır2
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- kadında güzellik aramayan erkek6
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- sürekli esnemek6
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- kıskançlık5
19. Bolumun suana kadar ki kismi "aşık olmak guzel sey".. resmen 14 subat sektorunun virali yapiliyor yahu. Kanmayin bunlara ask zayifliktir kardaslarim.
Bu orhan, turgut savcidan daha fazla dert acacak mahir'in basina
Turgut savci ateste yansan benzin dokerim.
Bu orhan, turgut savcidan daha fazla dert acacak mahir'in basina
Turgut savci ateste yansan benzin dokerim.
Bi sevişselerde kurtulsak yahu.daha Nazif babayı göremedim be.bu bölüm biraz sevmedim seni dayı.
hala çetin tekindoru görmediğim dizi. çıksa da bi şiir okusa artık.
buram buram ask ve gizlilik anlatan bolum.
Onun disinda orhan karakterinin kilcik olmasini anlamaya basladim. O da mahirle beraber olsa dizide gerilim kalmaz resmen. Umarim senaristler bu sorunu asarlar.
Onun disinda orhan karakterinin kilcik olmasini anlamaya basladim. O da mahirle beraber olsa dizide gerilim kalmaz resmen. Umarim senaristler bu sorunu asarlar.
oh be arkadas mutlu sonlari hep sevmisimdir.. orhan gercegi ogrenirse anlar mahir'i. simdi top serra'da.. gol olur.
iki haftadır pembe dizi oldu diyordum, nihayet bu hafta heyecanı yerinde, tadı damakta iz bırakan bir bölüm yayınladılar.
--spoiler--
ama izleyenler heveslenmesin. serra denen istepneden hayır gelmez. muhtemelen turgut'un hakimeyi aldattığını düşünüyor ve yüzüğü kendisine verdiğini söyleyip ilişkilerini iyice çıkmaza sokma derdinde. böylece kendi intikamını da almış olacak. itiraf edip kendisini riske atacak kadar salak değildir herhalde. o burda yokken turgut'u feride'den uzak tutacak bir girişimde bulunmaya niyetlendi ama yakayı da ele verdi. bakalım öttürebilecekler mi.
diye tahmin ediyorum.
--spoiler--
--spoiler--
ama izleyenler heveslenmesin. serra denen istepneden hayır gelmez. muhtemelen turgut'un hakimeyi aldattığını düşünüyor ve yüzüğü kendisine verdiğini söyleyip ilişkilerini iyice çıkmaza sokma derdinde. böylece kendi intikamını da almış olacak. itiraf edip kendisini riske atacak kadar salak değildir herhalde. o burda yokken turgut'u feride'den uzak tutacak bir girişimde bulunmaya niyetlendi ama yakayı da ele verdi. bakalım öttürebilecekler mi.
diye tahmin ediyorum.
--spoiler--
20. bölüm fragmanı yayınlanmış dizidir. olaylar olaylar diyorum cancağızlarım..
https://www.youtube.com/watch?v=481h62jl6g4
https://www.youtube.com/watch?v=481h62jl6g4
20. bölüm çok iyi bir bölüm olacak .
bu orhan adlı elemanın abisi ben olsam ne döverim be.
''cancağızım'', ''mamafih'' gibi kelimelere yeniden hayat veren dizidir. ayrıca çok nadir gözükse de ayten'in kardeşi nurten (bkz: asu ezgi taşkıranoğlu) için izlenesi dizidir.
son duruşmada bir sonraki duruşmanın günü söylenilmedi sanırım. dizinin gidişatının şu şekilde olacağını düşünüyorum; duruşmaya yakın feride - mahir ilişkişisinde ipler gerilecek, koptu kopacak seviyesine gelecek, sonra yine işler düzelir.
değişik konusu nedeniyle ilgi çeken, iyi oyuncu kadrosuna sahip izlenesi dizidir.
gittikçe uzaklaştığım dizi. sanırım kenan bile kurtaramayacak.
20. bölümde osman'ın aile'yi anlatan sunumu, türk dizi tarihinin önemli sahneleri arasında yerini almıştır.
20. bölümünü az önce izlediğim, bazı sahnelerinde bulgaryalı ali karakterini andıran ses tonları sezdiğim senaristlerin işin biraz kolayına kaçarak hikayeyi yavaş ilerlediklerini gözlemlediğim bölüm olmuş.
--spoiler--
feride'nin babası mahir'den kan alabilir. ama bıraksalar onu mahir'in eline eşeğin suyu ne kadar çok sevdiğini anlatacak ama işte, bürokrasi.
orhan karakteri senaryo en başından tasarlanırken mahir'in işleri yoluna koyacağı düşünülüp "bu böyle olmaz bir ibnelik lazım" deyip orhan karakterini yarattıklarını düşünüyorum. farklı annelerden olmaları işin tuzu biberi.
serra fevkalade akıllıca iş yaptı. şimdi savcı'yı suçlu gösterecek bir mucize gerek.. bir ara salih stajının ilk günlerinde bir parmak izi bulmuş turgut onu değiştirmişti. o parmak izinin değiştiğini komser yasin biliyor. onu tekrar akıllarına getirirler mi diye düşünmemek elde değil, ben mi kaçırdım yoksa yasin'in amirinde olup amiri vermemiş miydi onu? eğer vermediyse o hala cepte ama belki onu senaristler bile unutmuştur. ~swh
osman'ın aile tanımı efsaneydi.
son sahnede fragmandan anladığımız kadarıyla mahir, salih'i oynamaya devam edecek ama o hıyar orhan saçmalıyor gene. şunu mahir dava sonuçlanana kadar bir yere kapatsa haklı. tıpkı mahir'in küçüklüğünde onu korumak için babasının yaptığı gibi.
--spoiler--
21. bölüm fragmanı için
https://www.youtube.com/watch?v=FlRVkVZtvMw
--spoiler--
feride'nin babası mahir'den kan alabilir. ama bıraksalar onu mahir'in eline eşeğin suyu ne kadar çok sevdiğini anlatacak ama işte, bürokrasi.
orhan karakteri senaryo en başından tasarlanırken mahir'in işleri yoluna koyacağı düşünülüp "bu böyle olmaz bir ibnelik lazım" deyip orhan karakterini yarattıklarını düşünüyorum. farklı annelerden olmaları işin tuzu biberi.
serra fevkalade akıllıca iş yaptı. şimdi savcı'yı suçlu gösterecek bir mucize gerek.. bir ara salih stajının ilk günlerinde bir parmak izi bulmuş turgut onu değiştirmişti. o parmak izinin değiştiğini komser yasin biliyor. onu tekrar akıllarına getirirler mi diye düşünmemek elde değil, ben mi kaçırdım yoksa yasin'in amirinde olup amiri vermemiş miydi onu? eğer vermediyse o hala cepte ama belki onu senaristler bile unutmuştur. ~swh
osman'ın aile tanımı efsaneydi.
son sahnede fragmandan anladığımız kadarıyla mahir, salih'i oynamaya devam edecek ama o hıyar orhan saçmalıyor gene. şunu mahir dava sonuçlanana kadar bir yere kapatsa haklı. tıpkı mahir'in küçüklüğünde onu korumak için babasının yaptığı gibi.
--spoiler--
21. bölüm fragmanı için
https://www.youtube.com/watch?v=FlRVkVZtvMw
20. bölümün bir kaç sahnesini tekrar tekrar izliyorum da yahu herkes çok iyi oynuyor kimseye haksızlık etmek istemiyorum ama kenan imirzalıoğlu bazı sahnelerin bazı bölümlerinde öyle başka bir boyuta geçiyor ki, hani yakışıklılığını kullanıyor desem dünyada tek yakışıklı o değil.. resmen allah vergisi yüzünün mimiklerini çok iyi keşfetmiş ve kullanmayı çok iyi biliyor. ekstaradan bıyık da mimik ekledi adama. ışıkçı da yardım ediyor tabi.. ayrıca sadece mimikler değil, ses tonunu da çok iyi kullanıyor.
not: gay değil, kenan imirzalıoğlu'nun oyunculuğuna hayran bir sanat severim. * bunu sözlük ortamında söylesem ne söylemesem ne ama günlük hayatımda bu adamı dizi/filmlerden konusu açılınca övünce milletin bana gay gözüyle baktığını hissediyorum. bunun sebebini ise kenan imirzalıoğlu'nun oyunculuğunu algılayamamış çevrem olduğunu düşünmekteyim. niye bu kadar uzattım savunma mekanizmasına geçtim yoksa gay mıyım lan?
not2: eş cinselliği aşağılamıyorum hemen homofobik damgası yemeyeyim.
not3: gay değilim. bergüzar korel'e yanığım. *
not: gay değil, kenan imirzalıoğlu'nun oyunculuğuna hayran bir sanat severim. * bunu sözlük ortamında söylesem ne söylemesem ne ama günlük hayatımda bu adamı dizi/filmlerden konusu açılınca övünce milletin bana gay gözüyle baktığını hissediyorum. bunun sebebini ise kenan imirzalıoğlu'nun oyunculuğunu algılayamamış çevrem olduğunu düşünmekteyim. niye bu kadar uzattım savunma mekanizmasına geçtim yoksa gay mıyım lan?
not2: eş cinselliği aşağılamıyorum hemen homofobik damgası yemeyeyim.
not3: gay değilim. bergüzar korel'e yanığım. *
20. bölümü çok iyiydi 21. bölümün de çok iyi olacağına eminim.
bahar, denen kadın sürekli adliyenin koridorlarında dolaşmakta.
kim adliyeye girse mutlaka koridorda bahar.
kim adliyeye girse mutlaka koridorda bahar.
An itibariyle gözden iki damla yaşı süzdürmüştür mahir ile ilknurun konuşması. ah Mahir'im ah.
düşmana inat bir gün fazla yaşamak...
çok yaşa nazif baba...
çok yaşa nazif baba...
ailesine kavuşamadan yolda başına bi' iş geleceğinden şüphe ediyorum nazif babanın. ya da dizinin sonunda öldürülecekmiş gibi.. savcı turgut yine birşeyler yaptı kesin. merakla bekliyoruz ailecek. *
Yılan berdan bi orospu çocukluğu yapmasa diye dua ettiren efsane dizidir. Korkuyoruz Nazif baba.
hemşerim kenanın olduğu her dizi kalite kokuyor.
an itibariyle nazif ailesine kavuştu. torunu nazifle öyle sarılması vardı ki, gözlerimden yaşlar süzüldü. bir yandan da nasıl ağlıyorsun lan diyerek kendime gülüyorum. tuhaf birşey.
kim ne derse desin bu dizideki savcı turgut adlı karakter cem yılmaz'dan sonra gelen en komik adamdır.
bu arada 22. bölüm geçti hala sevişilmedi amk. unuttuk sanılmasın.
bu arada 22. bölüm geçti hala sevişilmedi amk. unuttuk sanılmasın.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar