bugün
- ismet gurbuz 202418
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- küfreden kız iticiliği5
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar17
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- lise defteri7
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- yürüyüş partisi8
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- beyaz otomobil satın almak15
- ankara da nato zirvesi tedbirleri4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- saba makamı ile okunan ezan4
- türkiye6
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- göbek adınız2
- düşük iq belirtileri5
- amerika birleşik devletleri6
- rabbin para vermesi4
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- almanya5
- bugün de meme atan olmaması13
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- ilgi2
- terlikle dövmek2
- makarna süzmek5
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- diş ağrısı2
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- 65 şut çekip gol atamamak5
- ipkis2
(#8236195) nolu entry'sinde ülkesi için ölen askerlerin bu rezil coğrafyada yaşamanın bir bedeli olduğu gerçeğini hatırlatmış yazardır. hakkarinin boktan dağlarını haritasında göstermek isteyen o dağlara sahip olmanın bedeline katlanmak zorundadır.
ülkesi için ölen 20 yaşında gençlerine çok üzülen ve seçim sandığı önüne geldiğinde kendi adına bunun hesabını soracak olan vatandaştır.
ülkesi için ölen 20 yaşında gençlerine çok üzülen ve seçim sandığı önüne geldiğinde kendi adına bunun hesabını soracak olan vatandaştır.
(#8236195) nolu entry'sinde ölen askerlerin kendisi için bir anlam ifade etmediği ima etmiş yazar.
pkklıların primatlardan, homo sapiens olmalarından kelli onlara adam demiştir.ancak insan dememiştir. canis canis mi,Capreolus capreolus mu diyeceğiz.
(bkz: ne diyem mahmut mu diyem)
ulusal kimliği olan türklüğüne ve egemenlik haklarına sonuna kadar sahip çıkan bir yazardır kendileri.
(bkz: ne diyem mahmut mu diyem)
ulusal kimliği olan türklüğüne ve egemenlik haklarına sonuna kadar sahip çıkan bir yazardır kendileri.
"devlet kürt kimliğini tanıdı,
kursları serbest bıraktı,
bir kanalını bile kürtlere ayırdı,
pkk silah mı bıraktı ulan hala boktan hakkari dağlarında şehit veriyoruz"diye haykırası gelen yazardır..
kursları serbest bıraktı,
bir kanalını bile kürtlere ayırdı,
pkk silah mı bıraktı ulan hala boktan hakkari dağlarında şehit veriyoruz"diye haykırası gelen yazardır..
apo da olmasaydı devlet kürt kimliğini tanımazdı deyip pişkin pişkin sırıtan yüzsüz "kürt aydını" ,pkk sempatizanlarını günahı kadar sevmeyen yazar.
(#8083927)doğru tespit ve aynı zamanda nesildaş yazardır kendileri. hoşgelmişler.
gerçek seks yaşamında olmayan ama porno filmlerde sahne şovu olarak sergilenen ağıza sıçma, ağıza işeme , ağıza kusma gibi iğrenç ötesi atraksiyonları, rol icabı kabul eden kafadan arıza insanların , o rolü kaç dolara kabul ettiğini çok merak eden yazar.
porno film izleyip entry giren bir arkadaş.
(bkz: anlat anlat heyecanlı oluyor)
(bkz: anlat anlat heyecanlı oluyor)
türkiyenin gerçeklerine palavra diyen polyannalara acı acı gülen yazardır.
mallara kafayı takmış yazardır...
(bkz: #6814991) gözlem yeteneği iyi bir yazardır.
Yazdıklarını okuyorum. daha doğrusu ilgimi çeken başlıklarda bir şekilde yazılarına rastlıyorum. Irkçı, faşist bir tavır algılamadım. Ama eğer öyleyse demek ki ben de ırkçı ve faşistim. ilginç olacak, bunu o kadar kürt arkadaşıma açıklamak. hele hele her kürd'ü pkk'lı imiş gibi gördüğünü hiç sanmıyorum. Aksine mantıklı olan her insan bunu görebilir. Nüfus 15 milyon, oy % 7-8. değil mi ama? Belki de kürt olup da pkk'lı olmadığını gösterecek, aynı topraklarda asırlardır yaşadığımız gibi yaşamaya devam edeceğimizi, düşman değil birlik olduğumuzu anlatacak kürt yazarlar görmek istiyordur; benim de istediğim gibi. Bunu ifade etme tarzı herkese uymayabilir. Kabul ederim. Yazdıklarını benimsemeseniz bile saygı duymanız gerekir. Kaldı ki burada açılan öyle başlıklar var ki ilk önce onların ortadan kalkması gerekir.
yazdığı başlıkları canlı tutmak için sürekli entry giren yazar.
ilginç bir yazar..........................
her kürdü pkklı görmeyen, ama en okumuş, en eğitimli en aklı başında olması gereken kürtlerin bile,
"devlet pekekenin mücadelesi sayesinde kimliğimizi, haklarımızı tanıdı o zaman pekekeyi apoyu dışlamayız" tavırlarından nefret eden yazardır.
"devlet pekekenin mücadelesi sayesinde kimliğimizi, haklarımızı tanıdı o zaman pekekeyi apoyu dışlamayız" tavırlarından nefret eden yazardır.
kürtler hakkında bildiği:
afgan gibi olmak istemedikleri için toprak istemiyorlar artık, irak gibi tamamına sahip olmak istiyorlar vs. vs.
kürtler hakkında yorumu:
egemenliğimizi kimseyle paylaşmayız
kürtler hakkındaki yanılgısı:
her kürdü pkk olarak görmek.
Evet aziz dostlar. Sözlüğümüze yeni gelmiş bu yazar her kürdü ısrarla pkk yanlısı olarak görüyor, kendisine beni temsilci olarak görme dediğim halde bana apo muamelesi yapıp hesap soruyor. Hakaret etmeye kıyamadım. Yorumu sizlere bırakıyorum.
tanım : zararlı bir yazardır ancak zararı kendisinedir. Kendisiyle irtibat kurarken her cümlenin başına ben türküm cümlesini ısrarla yazmayı unutmayın yoksa bölücü gibi ithamlarda bulunur. ha bide son sözüm:
ne mutlu türküm diyene.
(bkz: lütfen bana küfret diyen insan)
afgan gibi olmak istemedikleri için toprak istemiyorlar artık, irak gibi tamamına sahip olmak istiyorlar vs. vs.
kürtler hakkında yorumu:
egemenliğimizi kimseyle paylaşmayız
kürtler hakkındaki yanılgısı:
her kürdü pkk olarak görmek.
Evet aziz dostlar. Sözlüğümüze yeni gelmiş bu yazar her kürdü ısrarla pkk yanlısı olarak görüyor, kendisine beni temsilci olarak görme dediğim halde bana apo muamelesi yapıp hesap soruyor. Hakaret etmeye kıyamadım. Yorumu sizlere bırakıyorum.
tanım : zararlı bir yazardır ancak zararı kendisinedir. Kendisiyle irtibat kurarken her cümlenin başına ben türküm cümlesini ısrarla yazmayı unutmayın yoksa bölücü gibi ithamlarda bulunur. ha bide son sözüm:
ne mutlu türküm diyene.
(bkz: lütfen bana küfret diyen insan)
doğu avrupayı ilkel, batı avrupayı ise maddi manevi bitik bulan ,
dünyada sadece isveç ve norveç ile ,
kanadanın, vatandaşına insan gibi yaşam standardı sunduğunu düşünen ,
bu ülkelerdeki sosyo-ekonomik sistemlerin incelenip türkiye için örnek alınmasını düşünen, türklüğüyle gurur duyan ama türklerin içindeki lümpen hanzo takımından nefret eden yazardır.
dünyada sadece isveç ve norveç ile ,
kanadanın, vatandaşına insan gibi yaşam standardı sunduğunu düşünen ,
bu ülkelerdeki sosyo-ekonomik sistemlerin incelenip türkiye için örnek alınmasını düşünen, türklüğüyle gurur duyan ama türklerin içindeki lümpen hanzo takımından nefret eden yazardır.
mine g. kırıkkanat olduğunu düşündüğüm. avrupayı öven doğuya ise tu kaka diyen yazardır.
sevgili edinmek için çaba göstermeyen erkek başlığındaki entrylerin yarısının sahibi olan yazardır. çok bilgili herhalde bu konuda diye düşndürür insanı.* kendisine yeter ulan başka başlıklar da var çık dolaş diyorum.
örnek kaplumbağa ismidir.
6. nesil bir nesildaş. hoş gelmiş sözlüğe.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar