bugün

ne olduğu belirsiz bir şey. almış bir kake gidiyor bakalım. yeni motto.
ağabey demektir.
ergendir. aslı kaka dır.
keyk diye okunması muhtemel olabilir.
ne lan bu?
entrylerinde dine saldırılarıyla dikkat çekmeye çalışan yazar. nasıl tepki alabileceğinin yolunu bulmuş tabi.
(bkz: sıkıntıdan kuran sayfasıyla uçak yapmak/#15130933)
(bkz: level atlayamadığı için ateist olan müslüman/#15130808)
(bkz: peygamberi süper kahraman olan din/#15130680)
(bkz: müezzinlik eğitimi almış rockstar/#15130648)
(bkz: kadifekalede oturup izmirliyim diyen müslüman/#15130571)
(bkz: sakat olduğu halde iman eden zihniyet/#15130548)
(bkz: rasta sahibi imam/#15130476)
(bkz: çirkin müslüman yoktur az ibadet vardır/#15130422)
(bkz: kızılderilileri müslümanlığa zorlamak/#15130356)
(bkz: ilahiyat fakültesinde kuran yakan müslüman öğrenci/#15130111)
(bkz: teravih namazında mizraha dönmek/#15120980)
(bkz: ilahilerde dubstep kullanmak/#15120937)

bir troll doğuyor, tehlikenin farkında mısınız?
din aleyhinde trollük yapmaya çalışırken bunu bile beceremeyen yazar. sanırım kur-an dışında her kitabı okumuşlardan.
arapçada börek tarzı bir yiyeceği karşılayan sözcük.
"yiyosa KAKE'ye de yapsana böyle" ayarıyla bütünleşmiş hakkında sürüyle caps yapılmış reyiz. ve kake diye okunur. * *
edit: bunun bi de yazarı pardon trolü varmış bilemedim.
geldiği gibi giden sözlük yazarı. silik olmuş. *
© copyright 2005 - 2026