bugün

güney kore'de 7den 70e herkesin kullandığı mesajlaşma uygulamasıdır. koreliler ona katalk derler kısaca. uygulamada tema değiştirebiliyorsunuz, smileyler indirebiliyorsunuz. bilgisayarınızda da kullanabilirsiniz.
chat on'un da ariza yapmasi sonucunda kullanmaya basladigim mesajlasma platformu. bir whatsapp degil elbette ama idare ediyoruz iste.
edit: line'in birebir cakmasiymis, yeni farkettim.
O kedicikli konuşma şeysiyle beni benden almış uygulama. Ayrıca yemin ederim gülme krizine girdik konuşurken arkadaşla karşılıklı. Kedi tom vardı ya onun sesinde konuşuyorsunuz falan, çok eğlenceli.

Hele kardeşim gerçekten kedi sandı ahaha.

indirilmesi gerekenxx
Wechat kadar saçma bir mesajlaşma uygulaması. Rusya’da şu sıralar whatsapp Telegram yasaklarından ötürü bir çok kullanıcı çekmiş whatsappın muadili olmaya çalışan uygulama
Bir dönem fetö gözaltılarında adı geçen uygulama.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026