bugün

Ayarın kralı kendi nick altın da olmasına rağmen çaylak çaylak konuşan , sözlük ve forum arasında ki farkı bilmeyen muhtemelen ergen olan sucukyumurta adlı ayara doymayan yazarın adıma açtığı başlıkdır. Bak evlat;

http://galeri.uludagsozlu...om/r/sucukyumurta-644184/
tamam ulan seni şımartmamak için yazmayacaktım ama al yazıyorum.

(#28406362)

öyle pompayı beğenmeyene kaşarın dik alası derler bro.
Yavaş yavaş güzel işler çabasında olan bir yazar kardeşiniz daha doğrusu şimdilik yazarımsı zat ben , yıllarını verenler var bu sözlüğe artislik yapmıcam starım lan ben en iyi ben yazarım diye. Aranızda işte gotum gotum yer bulmaya çalışıyorum az yer aç bağa.
kaliteli yazardır.
jeje nerden esti bi anlatsın yazarı.

keke gibim bişey zaar.
sırf abaza olduğu gerçeği yüzüne vurulduğu için nick altıma vasat bir yazar olduğumu söyleyen troll yazarımsı.
(bkz: buna evladım diyen bir anne var)
© copyright 2005 - 2026