bugün

Demokratik paketin getirdiği özgürlüktür. Serbest olarak işe gidilebilir. Evet.
Donsuz gitmek daha tehlikeli bence. Önemli olan donun üzerine ne giydiğiniz. Ha bi süpermen vardı herşeyi donun içine giyiyordu o ayrı.
© copyright 2005 - 2026