bugün

Şu an tanıma şerefine eriştiğim büyük sanatçı.
(ibrani: יצחק פרלמן, d. 31 Ağustos 1945, Tel Aviv‎), israilli-Amerikalı kemancı, orkestra şefi, ustalık sınıfı (master class) eğitmeni. 20. ve 21. yüzyılın en üstün kemancılarından biri olarak görülmektedir. Halen eşiyle birlikte New York’ta yaşamaktadır.

https://tr.wikipedia.org/wiki/Itzhak_Perlman
prokofiev keman konçertolarını da çok iyi çalar. bpüyük kemancıdır.
(bkz: Schindler s List) Muazzam bir adamdır...
(bkz: schlindler s list) filmi için yaptığı beste ağlatır.
Prokofiev 1. keman sonatını dinlemekteyim. çok güzel bir sonat olmasının yanında perlman da çok zevkli çalmış sonatı

Ama o nasıl bir 2.bölümdür yaa...
Çok da iyi bach çalar, perlman...j.s.bach' ın solo sonatları vardır, müzikal açıdan denek taşıdırlar...

Denk gelirseniz kaçırmayın derim...

Şimdi size burada uzun uzun analiz ederdim de bu sözlüğün artık şirazesi kaydı. Küfür yememek adına sadece " bulun, dinleyin" demek durumundayım.
© copyright 2005 - 2026