bugün

itzhak perlman

Prokofiev 1. keman sonatını dinlemekteyim. çok güzel bir sonat olmasının yanında perlman da çok zevkli çalmış sonatı

Ama o nasıl bir 2.bölümdür yaa...
© copyright 2005 - 2026