bugün

Uçakla 5 saat sürecek yolculuktur.
adı filistin olduktan sonra yapılacaklar listesine eklenebilir.
herhangi bir ortadoğu ülkesine ayak basmamak için aktarmalı uçağa bile binmiyorum.
israil diye bir yer olmadığı için mümkün değildir. hele şuanki koşullarda yahudi değilseniz mantıklı bir hareket değildir. adamlar sığınaklara yahudi olmayanları almıyorlar. böyle adi bir toplum yoktur dünyada. destekleyenlerin insani duygulardan yoksun olduğunu anladık son 2 yılda.
© copyright 2005 - 2026