Bir arkadaşım ikinci el aldı,ona niye Samsung sıfır almadın diye sorunca iPhonea alıştım dedi.
siz hala ayfonu alanların ayfon olduğu için aldığını sanın.
onlar ayfonu, ayfon olduğu için alıyor. telefonun niteliği değil fiyatı.
çoğu insan ayfonu, ben ayfon alabiliyorum demek için alıyorlar.
aynen ahstanede götü boklu stajer hemşirenin bile kimseden eksik kalmamak için crocs alması gibi.
(bkz: evi arabayı ipotek edip iphone almak)
Gerçekten çok utanıyorum şuan, allah bin belamızı versin. Elmayı blurladım….
© copyright 2005 - 2026