bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- sözlüğün kırbacı3
- arşivlenmesi gereken resimler2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız7
- cristiano ronaldo'nun gençleşmesi2
- öldükten sonra bana ne olacak4
- drone uçurmanın yasak olduğu ülke2
- sophia osako3
- erkekler neden erken ölür4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- içtim şarabı13
- tamar tanrıyar2
- şafak çak4
- 1 kilometrelik gökdelen2
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- kadir inanır22
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- owner of a lonely heart2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi2
- enjoy im vaccinated3
- her kadın güzeldir3
- rakı sevmemek7
- günün şiiri6
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- aşure yapan sözlük kızları7
- kemalist dünya24
- cilveli dişi yazar botu2
- ellerim bos gonlum hos2
- genç görünmeye çalışmak3
- düşün ki o bunu okuyor16
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- true'nun çaylak olması16
- hayalet gibi bir insan olmak3
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- üniversitelerin gereksiz olması16
- venezuella depremi3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- çok güzel ama manyak kadın7
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
satış sonrası desteğin henüz çekilmemiş olduğu telefondur. ios 5 updatei geldi sonuçta, ancak iphone 3gye gelmedi ios 5
Son güncellemeyle iphone 4s modelinden çok da geri kalmayan eski bir apple ürünü.
bendenizin sıfırını 640 liraya aldığım telefondur .
son günlerde fiyatları oldukça düşmüş olan telefon. 600-800 tl civarı.
aylık 10 lira taksitle alınabilirliği olan telefon olup haline üzüldüğümdür. şu telefonumun bozulmuş haliyle dokunmatikten nefret etmesem benim bile düşünebileceğim telefon olur.
sanırım 4gs'den sonra en çok satan iphone serisi.
boşu boşuna üst modellerine para dökme dedirten telefondur.
ayrıca 6.0 ile de gayet güzel çalışmaktadır. en iyi fiyat-değer dengesine sahip apple telefonu.
ayrıca 6.0 ile de gayet güzel çalışmaktadır. en iyi fiyat-değer dengesine sahip apple telefonu.
yurtdışından şahsıma gelen telefondur. hala gideri var hızına inanamadım.
şu an tamirde olan telefonumdur. arasına 120 tl sıkışmış canım arabadan düştü de.
hala en alınası telefonlardan birisidir.
Elimde ciziksiz, kilif ve korumayla kullanilmis, siyah renkte bir adet bulunmakta. isteyen yazar arkadaslar varsa duyurulur.
halen çağına göre standartların çok üstünde bir telefon.
piyasa fiyatı hala 800 tl olan telefon ve hala satılıyor. bunu görünce apple şirketinin 110 milyar dolarlık nakit rezervine şaşırmıyor insan.
ios 7 güncellemesini alamayacağı kesinleştikten sonra yavaş yavaş emeklilik zamanı gelen apple ürünü.
şuanda kullandığım cihaz temiz güzel çakma s3 mini temple run açmazken bu açıyor bayada iyi kasmadan şuan 3 sayfa app var 10 sayfaya çıkartmayı planlıyorum.
teknosa 499 tl'ye sattı kaçırdık fırsatı, koyan nadir fırsatlarda başrol oynayan telefon.
iphone serisinin en sağlamı ve kalesi telefondur.
Elimde hala çalışır vaziyette, tamir görmemiş ve temiz vaziyette 300 TL ye satılık olan telefon. ekranında çizik yok, arkasında kullanıma bağlı çizikler var ama derin filan değil. Whatsapp, intagram, Facebook, line, viber gibi programları çalıştırıyor ve bence 5 sene daha çalıştırır. Çalıştıramaması için bir neden yok. Yeterli ram ve hafızaya sahip bir telefon.
Elimde şarj aleti ve kulaklığı yok ama sadece telefon var. Zaten şarj ve kulaklığı 10 tl ye alabiliyorsunuz. isteyene Bursa'dan elden teslim yapabilirim.
Elimde hala çalışır vaziyette, tamir görmemiş ve temiz vaziyette 300 TL ye satılık olan telefon. ekranında çizik yok, arkasında kullanıma bağlı çizikler var ama derin filan değil. Whatsapp, intagram, Facebook, line, viber gibi programları çalıştırıyor ve bence 5 sene daha çalıştırır. Çalıştıramaması için bir neden yok. Yeterli ram ve hafızaya sahip bir telefon.
Elimde şarj aleti ve kulaklığı yok ama sadece telefon var. Zaten şarj ve kulaklığı 10 tl ye alabiliyorsunuz. isteyene Bursa'dan elden teslim yapabilirim.
Suanda hala kullandiğim efsane telefon.. Ama şöyle bir sorunum var; video izlerken internet aşırı gidiyor. Yani bir dakikalık bir video izlesem rahat 50 60 mb internet gidiyor. (Belki daha fazla) bunun sebebini bilen ve çözüm önerisi olan arkadaşların msaj kutumu yeşillendirmesini bekliyorum.. Mesela iphone 5s olan arkadasım video izliyor ama fazla gitmiyor..
taş gibin, kaya gibin telefon. sanırsam 3310'dan sonra çıkarılan en sağlam telefon.
2 kere suya, 1 kere kirli suyla dolu vileda kovasına, 1 kere 1. kattan aşağıya, ve milyonlarca kez ağağı yukarı 1 m. mesafeden yere düştü.
suya düştüğünde hiç kapatmadım, kurusun diye de beklemedim. gayet çatır çutur kullandım. hiç de sorun çıkarmazdı.
en fazla yaptığı şey 15 dk boyunca sesinin çıkmaması idi.
bugüne kadar. *
en yakın arkadaşım yanımda 3 kere iphone 6 kırınca etraftakiler bunun için "ne sağlam amk" deyip duruyordu.
kimin gözü kaldıysa çıksın ortaya, vallaha bir şey yapmayacağım.
bugün kucağımda dururken huysuzlandı ve yere düştü.
normalde insanlar ellerini birbirine vurup "vah va" der ve sonucu görmeyi beklerler. ben düşürdüğümde kimse bir tepki vermez, biliyorlar bir şey olmadığını.
telefonu yerden bir kaldırdım ekran kırık.
hayat yine hiç beklemediğim bir yerden attı tokadını.
çalışıyordu ama bir gariplik vardı, fark ettim ki sesi çıkmıyor.
ben de ne yapayım, sol yanağımı çevirdim sözlük. oradan da yedik okkalı bir tane.
sonra fark ettik ki home tuşu çalışmıyor ve açık iken şarj olmuyor.
evladım gibi gördüğüm telefonum bugün ilkokulda ilk defa dayak yiyen çocuk gibi, üzgün ve bitkin.
2 kere suya, 1 kere kirli suyla dolu vileda kovasına, 1 kere 1. kattan aşağıya, ve milyonlarca kez ağağı yukarı 1 m. mesafeden yere düştü.
suya düştüğünde hiç kapatmadım, kurusun diye de beklemedim. gayet çatır çutur kullandım. hiç de sorun çıkarmazdı.
en fazla yaptığı şey 15 dk boyunca sesinin çıkmaması idi.
bugüne kadar. *
en yakın arkadaşım yanımda 3 kere iphone 6 kırınca etraftakiler bunun için "ne sağlam amk" deyip duruyordu.
kimin gözü kaldıysa çıksın ortaya, vallaha bir şey yapmayacağım.
bugün kucağımda dururken huysuzlandı ve yere düştü.
normalde insanlar ellerini birbirine vurup "vah va" der ve sonucu görmeyi beklerler. ben düşürdüğümde kimse bir tepki vermez, biliyorlar bir şey olmadığını.
telefonu yerden bir kaldırdım ekran kırık.
hayat yine hiç beklemediğim bir yerden attı tokadını.
çalışıyordu ama bir gariplik vardı, fark ettim ki sesi çıkmıyor.
ben de ne yapayım, sol yanağımı çevirdim sözlük. oradan da yedik okkalı bir tane.
sonra fark ettik ki home tuşu çalışmıyor ve açık iken şarj olmuyor.
evladım gibi gördüğüm telefonum bugün ilkokulda ilk defa dayak yiyen çocuk gibi, üzgün ve bitkin.
dünyanın hala en güzel ve kaliteli telefonudur. sanırım hala fiyatı 2.456 tl diye biliyorum.
Apple'da ise girmek icin kullanabileceginiz en buyuk koz. 2 sene kadar da kullanma durumum var. Ayni modelde yeni bir cihaz uretilirse dusunmeden alirim.
harika bir cihazdır. zamanında bombaydı. hiç bir ios oyununu kasmazdı.
Aldım kargoda, Pazartesi ya da salı günü elimde olur.
Note 5 i bırakıp bunu kullanacağım.
Note 5 i bırakıp bunu kullanacağım.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar