ben Windows phone işletim sisteminden geçtim. uu beybi.
Hüzünlü olsa gerek.Geçen arkadaşın telefonuna bakıyordum. <dir> dosyasını ve dahasını gördüm elim çarpıp silsem adam ağlardı.
klavye haricinde pek de beni zorlamayan geçiş.
Attan inip eşeğe binmektir. Maksimum 2 sene sonra kendinize yeni bir telefon ararsınız.
© copyright 2005 - 2026