bugün
- kadir inanır14
- true'nun çaylak olması11
- sözlüğü bırakmak istemek7
- yürüyüş flörtü3
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- velvet27
- bana dönmek istiyormuşsun2
- yazarların iyi olduğu konular9
- seri gizli artı oy veren melek7
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı8
- feminist sloganı3
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- gerçekliği sorgulatan 5 iddialı film2
- sedat pekmez21
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- aylık 318 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- aile evinde yaşamak13
- kürtçülerin algıları5
- kemalist dünya19
- kürtçülük5
- arkadaşlar deja vu yaşıyorum2
- salak erkek neden bu kadar çok7
- kemalist vs ot yiyen köpek4
- ciguli kral3
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- neden herkes evleniyor hala2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- ktç abinin çaylak olması5
- kadir inanır'ın 58 yıllık kariyeri2
- ebu muhammed el culani4
- savcı ile sevgili olan mafya2
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek2
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- artık şaşırmıyorum2
- amigo kızı olan sözlük kızları2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- galatasaray lobisi11
- dedehatun'un elleri2
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- ingiliz aksanı6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- birader yazar olmak13
- herzevekil'in biraz şey olması6
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
ionic vortex isimli yeni güçlerinden biriyle cole un etrafı darmaduman edebileceği yeni infamous oyunu. ps3 exclusive tabii.
youtubeda türkçe demosuna göz atılabilecek oyun.
oyunda "piç kurusu, göt lalesi, annen de severdi" gibi laflar mevcut. altyazı değil türkçe seslendiriliyor oyun bide. karşına birden canavar çıkıyor bizim adam "şimdi siktim belanı" diyo. lan. neyse...
sony'nin son zamanlardaki türkçe oyun açılımından bir parça. türkçe diyaloglu oyun oynama keyfi bir başka oluyor. bu oyunların devamının geleceği açıklandı. en büyük süpriz god of war olabilir.
denenmesi gereken oyunlardan.
oyunu kötü olarak bitirdim. bir kaç güne iyi olarak tekrar oynayacağım. görüşlerim:
1) türkçe olması çok güzel olmuş.
2) seslendirmelerin kalitesi biraz düşük. bazı karakterler çok kısık sesli konuşurken bazıları çok bağırıyor. elinizde kumanda, sesi bir açıp kapıyorsunuz. bazen o kadar derinden konuşuyor ki karakterler, ses oldukça yüksekse bile mırıltı şeklinde geliyor konuşma size.
3) şehir pek güzel değil. o sel basmış yeri sevdim bi, onun dışında şehir çok boş.
4) oyunun bizi görev seçiminde özgür bırakması en güzel özellik zaten;
oyunda nix ve kuo diye iki hatunumuz var. nix kötülüğü, kuo iyiliği temsil ediyor. yaptığımız iyi veya kötü şeyler bu hatunlardan birine yakınlaşmamızı sağlıyor. görevler ise ayrı olay.
mesela bir görevde kaçırılan kuo'yu kurtarmamız gerekiyordu. zeke (özel güçleri olmayan kankamız) "adamlar çok, polislerden yardım isteyelim. hem polislerle birlik olmamız senin daha çok sevilmeni sağlar" diyor. nix hemen köpürüyor ve "polisler varsa ben bu işte yokum! benim planım tramvayı patlayıcılarla doldurup oraya atmak ve booom!" diyor. ancak patlayıcı masum insanlara da zarar verebilir. karakterimiz cole arada kalıyor. önümüzde iki plan var. oyun burada seçme şansını bize bırakıyor. iyi olanı yapın, veya kötü olanı yapın.
yan görevlerde de bu özgürlük var. örneğin polis memuru size geliyor ve "bir suçlu yakaladım. şuan kelepçeli ve etkisiz hale getirilmiş. ben diğer arkadaşlarımı çağırana kadar ona bakar mısın?" diyor ve bizi suçlunun yanına götürüyor. suçlu bizi durmadan küfür ederek tahrik etmeye çalışıyor. burada bir özgürlük var. sabredebilir ve polisleri bekleyebiliriz. böylelikle polis gelip bize yardımımızdan dolayı bize teşekkür ediyor ve tecrübe puanıyla iyi karma kazanıyor. veyahut suçluyu öldürebiliriz. bu sefer de polisler gelince "olamaz! gözetim altındaki bir suçluyu öldürdün!" diyorlar ve bize ateş açıyorlar. polisleri de temizledik mi görev tamamlanmış sayılıyor ve kötü karma+tecrübe puanı kazanmış oluyoruz.
iyi veya kötü halkı da etkiliyor. örneğin iyi karmanız varsa halk ve polisler düşmanlarınızla savaşınızda size yardım ediyor. eğer karmanız kötüyse halk ve polisler size saldırabiliyor. yani durup duruken sizi yumruklamaya "ve beni korkutamazsın!" demeye başlıyorlar. ayrıca bizi protesto da ediyorlar. 4-5 tane insan aynı anda "lanet olsun cole macgrath!" diye söyleniyorlar.
karmaya göre yetenekler de değişiyor. hatta nix ve kuo denen hatunlardan birinin yeteneğini alma şansınız oluyor oyunun ortalarında. elbette seçim size kalıyor.
oyunun alternatif iki tane sonu var. biri kötü son, diğeri iyi son. ben kötü olanı oynadım. ancak eminim iyinin sonu oldukça farklıdır.
iyi olarak da bitirip görüşlerimi yazacağım.
kısacası oynanması gereken oyunlardan biri. bu oyunu iki oyun olarak düşünün. çünkü iyinin ve kötünün görevleri farklı. bir de oyuna kısa diyenler var. oyun kısa mısa değil. yan görevleri yaparsanız oldukça uzun hatta.
neyse çok uzun oldu, entry bitsin artık. *
oyunu kötü olarak bitirdim. bir kaç güne iyi olarak tekrar oynayacağım. görüşlerim:
1) türkçe olması çok güzel olmuş.
2) seslendirmelerin kalitesi biraz düşük. bazı karakterler çok kısık sesli konuşurken bazıları çok bağırıyor. elinizde kumanda, sesi bir açıp kapıyorsunuz. bazen o kadar derinden konuşuyor ki karakterler, ses oldukça yüksekse bile mırıltı şeklinde geliyor konuşma size.
3) şehir pek güzel değil. o sel basmış yeri sevdim bi, onun dışında şehir çok boş.
4) oyunun bizi görev seçiminde özgür bırakması en güzel özellik zaten;
oyunda nix ve kuo diye iki hatunumuz var. nix kötülüğü, kuo iyiliği temsil ediyor. yaptığımız iyi veya kötü şeyler bu hatunlardan birine yakınlaşmamızı sağlıyor. görevler ise ayrı olay.
mesela bir görevde kaçırılan kuo'yu kurtarmamız gerekiyordu. zeke (özel güçleri olmayan kankamız) "adamlar çok, polislerden yardım isteyelim. hem polislerle birlik olmamız senin daha çok sevilmeni sağlar" diyor. nix hemen köpürüyor ve "polisler varsa ben bu işte yokum! benim planım tramvayı patlayıcılarla doldurup oraya atmak ve booom!" diyor. ancak patlayıcı masum insanlara da zarar verebilir. karakterimiz cole arada kalıyor. önümüzde iki plan var. oyun burada seçme şansını bize bırakıyor. iyi olanı yapın, veya kötü olanı yapın.
yan görevlerde de bu özgürlük var. örneğin polis memuru size geliyor ve "bir suçlu yakaladım. şuan kelepçeli ve etkisiz hale getirilmiş. ben diğer arkadaşlarımı çağırana kadar ona bakar mısın?" diyor ve bizi suçlunun yanına götürüyor. suçlu bizi durmadan küfür ederek tahrik etmeye çalışıyor. burada bir özgürlük var. sabredebilir ve polisleri bekleyebiliriz. böylelikle polis gelip bize yardımımızdan dolayı bize teşekkür ediyor ve tecrübe puanıyla iyi karma kazanıyor. veyahut suçluyu öldürebiliriz. bu sefer de polisler gelince "olamaz! gözetim altındaki bir suçluyu öldürdün!" diyorlar ve bize ateş açıyorlar. polisleri de temizledik mi görev tamamlanmış sayılıyor ve kötü karma+tecrübe puanı kazanmış oluyoruz.
iyi veya kötü halkı da etkiliyor. örneğin iyi karmanız varsa halk ve polisler düşmanlarınızla savaşınızda size yardım ediyor. eğer karmanız kötüyse halk ve polisler size saldırabiliyor. yani durup duruken sizi yumruklamaya "ve beni korkutamazsın!" demeye başlıyorlar. ayrıca bizi protesto da ediyorlar. 4-5 tane insan aynı anda "lanet olsun cole macgrath!" diye söyleniyorlar.
karmaya göre yetenekler de değişiyor. hatta nix ve kuo denen hatunlardan birinin yeteneğini alma şansınız oluyor oyunun ortalarında. elbette seçim size kalıyor.
oyunun alternatif iki tane sonu var. biri kötü son, diğeri iyi son. ben kötü olanı oynadım. ancak eminim iyinin sonu oldukça farklıdır.
iyi olarak da bitirip görüşlerimi yazacağım.
kısacası oynanması gereken oyunlardan biri. bu oyunu iki oyun olarak düşünün. çünkü iyinin ve kötünün görevleri farklı. bir de oyuna kısa diyenler var. oyun kısa mısa değil. yan görevleri yaparsanız oldukça uzun hatta.
neyse çok uzun oldu, entry bitsin artık. *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar