bugün
- mustafa kemal atatürk7
- çok güzel ama manyak kadın4
- kemalist dünya23
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet14
- true'nun çaylak olması17
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir3
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı2
- kadir inanır17
- aşk4
- hırt2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım2
- şevval şahin2
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- antalyada üşümek3
- hapşırmak2
- velvet28
- üniversitelerin gereksiz olması13
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- fatsalı kadir'in yeşilçam'a uzanan hikayesi2
- israil6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- 2026 dünya kupası27
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- sedat pekmez21
- ona bir şey söyle9
- yazarların iyi olduğu konular9
- evagreen2
- sözlüğü bırakmak istemek8
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- salak erkek neden bu kadar çok8
- yeni bir kitaba başlama sorunu3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- seri gizli artı oy veren melek7
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- anın görüntüsü17
- birader yazar olmak12
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- sözlük yazarlarının kombinleri8
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- hızlı para kazanmanın yolları14
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- yeni tanışılan kızdan istemek5
hiç bir iddaası kalmayan kişi.
iddiasızdır.
Bir bahis oyunundan bahsediliyorsa o oyunun yokluğunu ya da mahrumiyetini anlatır. Örneğin; iddaasız bir gün daha geçirdim diyen birinin "bir gün daha o şans oyunundan mahrum kaldığı" anlaşılabilir.
pkk yanlısı yazar, eğer pkkk yanlısı ise açıkça söylesindir, nasıl olsa günümüzde pkklı olmak meşru hale gelmiştir.
gereksiz yazar.
pkk yanlısı yazar olduğunu 3-5 yazısını okuyarak anladığım yazarımsı.
aynı zamanda yalancı ve düzenbazdır.
(bkz: #10422074)
aynı zamanda yalancı ve düzenbazdır.
(bkz: #10422074)
bilgisiz.
pkk yanlısı filan değildir. sadece ırkçılık yapmak isteyen öküzlerin biraz gözüne batan bir tiptir , ki batsın arkadaş.
ırkçılık mırkçılık sevmeyiz öyle. biz buradayız , beğenmiyorlarsa siktir olup gidebilirler efendim.
ırkçılık mırkçılık sevmeyiz öyle. biz buradayız , beğenmiyorlarsa siktir olup gidebilirler efendim.
tipik bir cahil.
ısrarla nick altıma entry üstüne entry giriyor, haydi hayırlısı. türkçülük hakkında bir cahillik yaptı, cevabını verdik diye alındı olsa gerek. tanrılaştırmışım kendimi mesela, böyle bir muhabbete girdi şimdide. mesela bir kürd bunu nasıl düşünebilir işine girmeye gerek yok, kürd bir şekilde düşünür.
vatan ve millet sevgisiyle ilgili yorumlar yapıyor, gülümsüyorum. bana öğretmeye kalkmasın. ben bu topraklara atalarımın kanı ve hatıraları ile bağlıyım. bunu bu değerlere sahip olanlar daha iyi anlarlar. neyse, sözlüğe yeni gelmiş, saçmalasın tabiki. uludağ sözlük'ün bu cahile verdiği en büyük hak bu, iyi günlerde kullanması dileğiyle.
not: nick altı yolumu öğrendi, istediği zaman lastik yakmaya gelebilir.
ısrarla nick altıma entry üstüne entry giriyor, haydi hayırlısı. türkçülük hakkında bir cahillik yaptı, cevabını verdik diye alındı olsa gerek. tanrılaştırmışım kendimi mesela, böyle bir muhabbete girdi şimdide. mesela bir kürd bunu nasıl düşünebilir işine girmeye gerek yok, kürd bir şekilde düşünür.
vatan ve millet sevgisiyle ilgili yorumlar yapıyor, gülümsüyorum. bana öğretmeye kalkmasın. ben bu topraklara atalarımın kanı ve hatıraları ile bağlıyım. bunu bu değerlere sahip olanlar daha iyi anlarlar. neyse, sözlüğe yeni gelmiş, saçmalasın tabiki. uludağ sözlük'ün bu cahile verdiği en büyük hak bu, iyi günlerde kullanması dileğiyle.
not: nick altı yolumu öğrendi, istediği zaman lastik yakmaya gelebilir.
olurda bu kadar iki yüzlülük olmaz be birader, yuhh! burcumu sorar gibi 'memleket nere' diye özelden soruyor. hayır, birde bu gereksiz merakını, yüzyıllık adetmiş falan filan, buna bağlıyor. insan önce selam verir, sonra sorar soracağını. sen girersen nick altına bir yığın düzmece laf, sanada girerler,nick'inde.
ah! klavye kabadayiları..
bu tip canlılar koklaşarak anlaşanlar kadar bile kıymetli değil gözümde.
sözün bittiği yerde başlıyor bu ahkam kesmeler.
bu tip canlılar koklaşarak anlaşanlar kadar bile kıymetli değil gözümde.
sözün bittiği yerde başlıyor bu ahkam kesmeler.
sözlük formatından bihaber, muhtememelen flash tv felan izleyerek duyduklarıyla da siyasi ya da sosyal yazılar yazmaya çalışan ama yazarken bir yandan da sıvayan yedinci nesil boş yazardır. somali'de 1647 tane zencinin içine düşmüşlüğü var sanırım. bir acısı olsa gerek.
(bkz: hayatta en çok kızdığın şey)
(bkz: diyelim ki tanrı yok) gibi süper başlıkların da sahibidir. mükemmel başlıklar, inanılmaz.
(bkz: hayatta en çok kızdığın şey)
(bkz: diyelim ki tanrı yok) gibi süper başlıkların da sahibidir. mükemmel başlıklar, inanılmaz.
ırkçıları formatlamak lazım.. bazılarını baş-lık lık diye koymak lazım.
panik yok, bu eksiklerimi ben sikimle çözerim, yeterki götler hazır olsun.
ek:lazımlık kadar faydalı olmayan yazarlar alemi.
panik yok, bu eksiklerimi ben sikimle çözerim, yeterki götler hazır olsun.
ek:lazımlık kadar faydalı olmayan yazarlar alemi.
pkklı itin teki ..türkleri beyenmez angut seni,,yediği kaba sıçan yazar.
http://www.uludagsozluk.com/e/10436705/
http://www.uludagsozluk.com/e/10422074/
http://www.uludagsozluk.com/e/10436705/
http://www.uludagsozluk.com/e/10422074/
ha nickime ya da sikime konuşulmuş diyen ve gülüp geçen yazardır. öyle ağızlar var ki kaba ne hacet.
o... bir haindir. *
beynini siktiğimin faşistlerince hedef tahyasına koyulmuş yazar.
orrrospu çocuudur .
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar