bugün
- sözlükte ateist gibi takılan yahudiler9
- 170 boyunda olduğum için hep reddedildim21
- ağaç gövdesi gibi bacakları olan kadın9
- sözlük kızından gelin olmaz9
- vatandaşlık farkı alan otel20
- cumaya gidenlerin çok azalması23
- ayça tilki9
- bik bik'in balona binmesi34
- anın görüntüsü16
- 1 m dolara bu bebeğe sertçe tokat atar mısınız11
- aleyna tilki'nin en seksi fotoğrafı8
- alınan en güzel iltifat11
- bir kadının yemek ısmarlaması14
- ideal duş alma sıklığı14
- türkiyede çok abartılan arabalar9
- futbolcu ismiyle nick almak10
- diyanet işleri başkanına audi 6 tahsis edilmesi15
- arkadaşlar sizden bir şey rica edebilir miyim8
- icardi190524
- artificialintelligence15
- icardi1905 silik olsun kampanyası28
- kız mı erkek mi belli olmayan yazarlar8
- adanada polisin saldırganın ayağına sıkması14
- icardiyi tokat manyağı yapmak12
- yol bitimindeki kuytu mekan8
- suriyeliler suriye'ye dönsün9
- erkeğe ne hediye alınır31
- sırtınızı bir sözlük kızına dayar mısınız17
- uzağı göremeyen insan10
- millet açsa neden kafeler tıklım tıklım23
- 27 nisan 2024 fenerbahçe beşiktaş maçı24
- integralin müfredettan kaldırılması15
- 26 nisan 2024 adana demirspor galatasaray maçı19
- kültürlü entelektüel alçak gönüllü güzel kadın13
- kekeme olan biri doktor olurmu11
- nickini google da aratınca çıkan ilk görsel16
- seni seviyoruz insan olmaya çeyrek kala8
- bik bik moderatör olunca bana kız ayarlar mı10
- antalya'ya abartılmış şehir diyen göt11
- nervio'nun ellerinde cenneti koklamak9
- pahalılıktan dolayı suriyeye dönen kadın8
iclerinde kaybolmaz bir bosluk bulunan insan grubu.
bir tanri ya inanmak, içlerinde bulunan aşkı tanrıya yoneltip rahatlamak yerine, gozlerini kolay olarak gordukleri hedonik yaşama çevirmiştir bunlar. sorsanız, alkol almanın bir seyleri unutmak için oldugunu soylerler, rahatlamak icin yaptıklarını soylerler. oysa iclerindeki boslugu allah sevgisi ile doldursalar, kendilerine zarar vermeden mutlu da olabilirler.
kaldı ki, içki içmek bir kaçış yontemi degildir. sadece uzuntuyu erteler. oysa uzuntunden kacmanın yolu insanın kendisini baska bir huzurla doldurmasıdır. baska bir huzur için, insanın kendisini geliştirmesi gerekir. oysa içki içen insan kendisini geliştirmeye fırsat bulamaz, çunkü sarhos olup durmaktadır. sarhos olurken, kendi hayatını mutluluk getirecek seylerle dolduramazlar.
belki karakterlerini, içki içmek üstüne kurup mutlu oldukları yanılsamasını görebilirler. oysa bolca içki tukettikleri bir zaman sureci, onları hep aynı yerde bırakıp gelişmelerine engel olur. sonuc olarak ise, yıllar once kendisini var etmiş boslugu hala bosluk olarak yasarlar.
edit: (bkz: evlilik kurumunun mahvedilmesi/#4580210)
bir tanri ya inanmak, içlerinde bulunan aşkı tanrıya yoneltip rahatlamak yerine, gozlerini kolay olarak gordukleri hedonik yaşama çevirmiştir bunlar. sorsanız, alkol almanın bir seyleri unutmak için oldugunu soylerler, rahatlamak icin yaptıklarını soylerler. oysa iclerindeki boslugu allah sevgisi ile doldursalar, kendilerine zarar vermeden mutlu da olabilirler.
kaldı ki, içki içmek bir kaçış yontemi degildir. sadece uzuntuyu erteler. oysa uzuntunden kacmanın yolu insanın kendisini baska bir huzurla doldurmasıdır. baska bir huzur için, insanın kendisini geliştirmesi gerekir. oysa içki içen insan kendisini geliştirmeye fırsat bulamaz, çunkü sarhos olup durmaktadır. sarhos olurken, kendi hayatını mutluluk getirecek seylerle dolduramazlar.
belki karakterlerini, içki içmek üstüne kurup mutlu oldukları yanılsamasını görebilirler. oysa bolca içki tukettikleri bir zaman sureci, onları hep aynı yerde bırakıp gelişmelerine engel olur. sonuc olarak ise, yıllar once kendisini var etmiş boslugu hala bosluk olarak yasarlar.
edit: (bkz: evlilik kurumunun mahvedilmesi/#4580210)
içkinin sadece mutsuzken falan içildiğini sananlara gülen 'insan'lardır. mutluyken içenlerin neyi ertelediklerini sorarlar. yaptıkları iş tamamen kendilerini ilgilendirir, başkalarına laf düşmez.
bir cok insan ilk baslarda ickiyi ve turevlerini mutlu olmak icin icer. fakat yaslandikca gozlerinin altlarinda kirisikliklar minik cay posetleri gibi olmaya baslamasinin arifesinde kisi kendi olmak icin icmeye baslar.
cunku gercek hayat zorlayicidir. bunu siz de biliyorsunuz ben de. fazla izahat etmeme gerek yok. birbirinden boktan kostumler giymek zorun kaliriz. tanrinin yaptigini insan cok kolay bozabilir. giydigimiz kostumler bir bakarsiniz bizim tenimiz olmus.
ama kostumun hammaddesi very boktan bir hammadde. sahte deri, naylon, pelus vesaire maddelerden yapilmis.
iste icki ve turevleri kullanildigi vakit kisi esasta oldugu kisi olmaya basliyor. bendeniz cokca sefahat alemlerinde bol ickili ve calgili gazinolarda bulundugum icin gozlemlerime dayanarak diyebilirim ki cok sasirtici sonuclar aldim.
mesela normal hayatinda bokuyla kavga eden bireyin icince eti puf gibi yumusadigini matraklastigini normal hayatinda gayet beyefendi olan kisinin esekligini yakinen gordum.
icki ve turevleri insanin aslina rucu etmesine yardim eder, ama kisinin aslinda bir sey yoksa ne yazik ki sadece sarhos eder. sarhoslarin ne dunu ne yarini vardir hatta su ani bile yoktur.
icki ve turevleri derken insanin kendisini bulma rituellerini kast ediyorum. nedir mi bu ritueller? bu ritueller icki, dini inanislar, calisma hayati ve dunya gercekleridir.
ama bence bunlar ilkeliktir. uygar sarhosluk degildir. sadece uygar sarhosluga ulasmak icin bir merdivendir.
peki nedir uygar sarhosluk? bu kisinin kendisiyle sarhos olmasidir. ama narkisosluga dusmeden.
gunahkarlik mevzuatina gelince ne yazik ki hepimiz gunahkariz. oyle ya da boyle. kendimizi kendimizle hapsetip anahtari kubura atip ustune sifonu cekerek azitirsak kendi kozmosumuzda, en sikici dusumuz dolar yesili altina sarisi ile bezeli olursa elbette cehennemlik kutuk olacagiz.
ama ne yazik ki bu azgin ve kotu dunya bireye gunah islemek zorunda birakiyor. erdem sadece salaklik olarak adlandiriliyor.
bu vaziyeti gunah islememek icin islenen gunahlar daha da vahimlestiriyor. yuzyillarca kilise hegomanyasi avrupayi tutuklastirdi. avrupa bu hegomanyayi daha yeni yeni uzerinden atiyor.
ama bu inancsiz -tasa da topraga olsa da inanc inanctir- cagda insan inanclastiriyor. yasama erklerini ortadan kaldiriyorlar.
ve kkisi sarhos gecen bir gecenin sabahinda migdesi kasilirken ayaklarinin elleriyle ruhunu ariyor.
insanlik ruhunu aramakta, insanlar ruhunu aramakta, cali diplerinde, poset cay iclerinde, yangin yerlerinde, mezarliklar, kadinlarin bacak aralarinda, sokakata calkalanan bicimli kicta, mono lisanin gulusunde, liffey nehrinde, cam ekranlarda, tencerelerde tavalarda ve hasil-i kelam akla hayale gelebilecek heryerde...
peki bulabiliyor mu? ne yazik ki hayir. kocaman bir hayir.
cunku bu boktan cagda gercekler bilinmemesi gereken korkunc hayaletlerdir. bu hayaletler ne yazik ki vucuda gelmistir.
o yuzden gercekliciligi bosverelim rus tipi gerceklicilik insanlara utku yasama dirayeti veren sanati kubur resmine indirgeyen dugmeye basti.
bu kokusmus dunyanin tekrardan gorkemli ve utkulu olmasi icin kiyasiya bir yikim gerekmektedir. tas ustunde tas kalmamalidir. ama bunu yapmak (G)uven (O)zveri ve (t)ecrube ister.
o halde hic olmazsa cildirmamak icin kafamizi yumusak yastiga koyalim TO LIFE, TO LIFE! LECHIAM....
o da olmazsa gelsin bulmacalar;
keys that jingle in your pocket
words that jangle in your head
why did summer go so quickly?
was it something that you said?
lovers walk along the shore
leave their footprints in the sand
is the sound of distant drumming
just the fingers of your hand?
pictures hanging in the hallway
and the fragment of a song
half remembered names and faces
but to whom do they belong?
once you knew that it was over
you were suddenly aware
that the autumn leaves were turning
to the colour of her hair
cunku gercek hayat zorlayicidir. bunu siz de biliyorsunuz ben de. fazla izahat etmeme gerek yok. birbirinden boktan kostumler giymek zorun kaliriz. tanrinin yaptigini insan cok kolay bozabilir. giydigimiz kostumler bir bakarsiniz bizim tenimiz olmus.
ama kostumun hammaddesi very boktan bir hammadde. sahte deri, naylon, pelus vesaire maddelerden yapilmis.
iste icki ve turevleri kullanildigi vakit kisi esasta oldugu kisi olmaya basliyor. bendeniz cokca sefahat alemlerinde bol ickili ve calgili gazinolarda bulundugum icin gozlemlerime dayanarak diyebilirim ki cok sasirtici sonuclar aldim.
mesela normal hayatinda bokuyla kavga eden bireyin icince eti puf gibi yumusadigini matraklastigini normal hayatinda gayet beyefendi olan kisinin esekligini yakinen gordum.
icki ve turevleri insanin aslina rucu etmesine yardim eder, ama kisinin aslinda bir sey yoksa ne yazik ki sadece sarhos eder. sarhoslarin ne dunu ne yarini vardir hatta su ani bile yoktur.
icki ve turevleri derken insanin kendisini bulma rituellerini kast ediyorum. nedir mi bu ritueller? bu ritueller icki, dini inanislar, calisma hayati ve dunya gercekleridir.
ama bence bunlar ilkeliktir. uygar sarhosluk degildir. sadece uygar sarhosluga ulasmak icin bir merdivendir.
peki nedir uygar sarhosluk? bu kisinin kendisiyle sarhos olmasidir. ama narkisosluga dusmeden.
gunahkarlik mevzuatina gelince ne yazik ki hepimiz gunahkariz. oyle ya da boyle. kendimizi kendimizle hapsetip anahtari kubura atip ustune sifonu cekerek azitirsak kendi kozmosumuzda, en sikici dusumuz dolar yesili altina sarisi ile bezeli olursa elbette cehennemlik kutuk olacagiz.
ama ne yazik ki bu azgin ve kotu dunya bireye gunah islemek zorunda birakiyor. erdem sadece salaklik olarak adlandiriliyor.
bu vaziyeti gunah islememek icin islenen gunahlar daha da vahimlestiriyor. yuzyillarca kilise hegomanyasi avrupayi tutuklastirdi. avrupa bu hegomanyayi daha yeni yeni uzerinden atiyor.
ama bu inancsiz -tasa da topraga olsa da inanc inanctir- cagda insan inanclastiriyor. yasama erklerini ortadan kaldiriyorlar.
ve kkisi sarhos gecen bir gecenin sabahinda migdesi kasilirken ayaklarinin elleriyle ruhunu ariyor.
insanlik ruhunu aramakta, insanlar ruhunu aramakta, cali diplerinde, poset cay iclerinde, yangin yerlerinde, mezarliklar, kadinlarin bacak aralarinda, sokakata calkalanan bicimli kicta, mono lisanin gulusunde, liffey nehrinde, cam ekranlarda, tencerelerde tavalarda ve hasil-i kelam akla hayale gelebilecek heryerde...
peki bulabiliyor mu? ne yazik ki hayir. kocaman bir hayir.
cunku bu boktan cagda gercekler bilinmemesi gereken korkunc hayaletlerdir. bu hayaletler ne yazik ki vucuda gelmistir.
o yuzden gercekliciligi bosverelim rus tipi gerceklicilik insanlara utku yasama dirayeti veren sanati kubur resmine indirgeyen dugmeye basti.
bu kokusmus dunyanin tekrardan gorkemli ve utkulu olmasi icin kiyasiya bir yikim gerekmektedir. tas ustunde tas kalmamalidir. ama bunu yapmak (G)uven (O)zveri ve (t)ecrube ister.
o halde hic olmazsa cildirmamak icin kafamizi yumusak yastiga koyalim TO LIFE, TO LIFE! LECHIAM....
o da olmazsa gelsin bulmacalar;
keys that jingle in your pocket
words that jangle in your head
why did summer go so quickly?
was it something that you said?
lovers walk along the shore
leave their footprints in the sand
is the sound of distant drumming
just the fingers of your hand?
pictures hanging in the hallway
and the fragment of a song
half remembered names and faces
but to whom do they belong?
once you knew that it was over
you were suddenly aware
that the autumn leaves were turning
to the colour of her hair
muhtemelen duvarından kan ve pislik akan izbe yerlerde bu eylemi gerçekleştirip, pislik yatağı anlamına gelen* hevi metal grubunu dinleyip, grubun solisti marilyn manson(?!?!) kutsal kitapları parçalarken onu alkışlıyorlardır.
satanizm gerçeği *
satanizm gerçeği *
Sofular haram demişler aşk şarabına
Ben doldurdum ben içerim günah benim kimene
*
Ne ararsın ALLAH ile aramda..
Sen kimsin ki orucumu sorarsın .?
Hakikaten gözün yoksa haramda...
Başı açığa niye türban sorarsın.?
Rakı şarap içiyorsam sana ne..
Yoksa kimseye bir zararım içerim.
ikimizde gelsek kıldan köprüye..
Ben dürüstsem sarhoşkende geçerim.
*
Ben doldurdum ben içerim günah benim kimene
*
Ne ararsın ALLAH ile aramda..
Sen kimsin ki orucumu sorarsın .?
Hakikaten gözün yoksa haramda...
Başı açığa niye türban sorarsın.?
Rakı şarap içiyorsam sana ne..
Yoksa kimseye bir zararım içerim.
ikimizde gelsek kıldan köprüye..
Ben dürüstsem sarhoşkende geçerim.
*
kimin günahkar olup kimin olmadığını bildiğini iddia edebilecek kadar kendisini tanrılaştırmış insanların, firavunvari davranışları ile günahkar olarak yaftalayarak, bir nevi şirk yaptıkları insanlar topluğu.
şeyhülislam kaynıyor ulan bu sözlük, benim din hocam bile, "din alimi değilim fetva veremem." diyordu. fıkıh tefsir hadis ne var ne yok yuttunuz galiba helal olsun size.
şeyhülislam kaynıyor ulan bu sözlük, benim din hocam bile, "din alimi değilim fetva veremem." diyordu. fıkıh tefsir hadis ne var ne yok yuttunuz galiba helal olsun size.
pis günahkarlardır. hamdolsun onlar cehennemde yanarken ben cennette vodkamı yudumlayacağım.
günahı benim boynuma hesabını kitabını yapmak sana düşmüş demek isterdim sayın seyirciler ama rtük var maalesef diyemiyorum...
(bkz: reha muhtar)
(bkz: reha muhtar)
güncel Önemli Başlıklar