bugün
- futbol32
- velvet43
- 2026 dünya kupası39
- herkesle iyi anlaşan insan18
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- yugoslavya kızları3
- ismet ibni pforzheimi el ferc ül katırevi3
- mor semsiyeli yabanci5
- hayatını kaybetmek3
- yiyeni yarım ekmek doyurur2
- fakir 65 yas ustune taksi parasi yardimi yapilsin2
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo3
- türk dizi ve filmlerindeki klişeler2
- eva green2
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- makarnaya sarımsak girer mi3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- deniz baykal7
- hangi bölümde okuyorsun denince alınan tepkiler2
- uludağ sözlük kadın yazarlar tanışma şeysi2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- instagramda takip isteğini kabul etmeyen kız2
- göte giren şemsiye4
- arkadaşlar beni sevin2
- akp ülkeyi muasır medeniyetler seviyesine getirdi2
- 19 yaşında kızla yatmak14
- frt2
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- kitap alıntıları2
- kemalizm ve sosyal demokrasi uyumsuzluğu2
- ciguli kral7
- kadir inanır'ın vefatı7
- türkiye tur atlasaydı almanyayla karşılaşacaktı2
- japonya8
- saraca finch house7
- deniz göktaş5
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- durduk yere ağlamak2
- demokratik kongo cumhuriyeti7
- kolombiya6
- portekiz7
- şemso buraya bak koçum2
- hırvatistan5
- gana3
- ingiltere3
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- 28 06 2026 gazi koşusu2
- amerika birleşik devletleri9
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
htc nin one m8 den sonraki modelinin muhtemel ismi.
daha durun m8 yeni çıktı onun kazığı çıkmadı.
hakkında ilk dedikodular gelmeye başladı.
Hima lakaplı telefondur.
ekranı full hd 5" olan telefon. 2k yok yerine yüksek çözünürlük var, şarjı randımanlı kullanması için sanırım. iyi yani.
2015 yılının ikinci yarısında çıkması bekleniyor.
teknik özellikleri belli olmuş: http://www.teknikozellik....-inc-ne-zaman-ckacak.html
2015 yılının ikinci yarısında çıkması bekleniyor.
teknik özellikleri belli olmuş: http://www.teknikozellik....-inc-ne-zaman-ckacak.html
htc'nin yeni amiral gemisi. one m8'in tasarımında neredeyse hiç değişikliğe gitmeyen htc, htc yazısının yer aldığı siyah bandı tutmakta yine ısrar etmiş. sonuç olarak yeni model m8 gelmiş. iğrençte bir şey olmuş.
http://www.htc.com/tr/smartphones/htc-one-m9/
http://www.htc.com/tr/smartphones/htc-one-m9/
piyasadaki en güçlü işlemciye, tasarıma ve kameraya sahip olduğu su götürmez olmakla beraber, m8'e olan benzerliğiyle bir nebze hayal kırıklığı yaratmıştır. ekran boyutu ve ön yüz tasarımında küçük oynamalar olmalıydı. taş gibi m8 dururken astronomik olacağını düşündüğüm türkiye fiyatlarını gömmeye değer mi bilinmez.
tam tamına 2.799 tl'den ön siparişe açılmış telefon.
buyrun; http://www.turkcell.com.t...-m9?place=device_category *
buyrun; http://www.turkcell.com.t...-m9?place=device_category *
m8 kullanıyorum , memnunum , yükseltmeyi düşünmüyorum.
Amaçsız bir telefondur m8 bundan daha iyi denebilir.
almayı düşündüğüm telefondur.
Bugün gittim aldım bu telefonu. inceledim falan, kurcaladım, hızına diyecek hic birsey yok. Tek kotu yani klavyesinin turkce karakter icermemesi. Kucuk i ye basili tutarak ı yi secmek zorundasiniz ve bu cok yoruyor bi sure sonra useniyorsunuz benim suan yaptigim gibi.
Telefon alacak yazarlara soyluyorum, bundan sonra baska marka telefon kullanmam. Kesinlikle htc en iyi andoid telefon ureticisidir.
Elinize aldiginizda bile kaliteyi hissediyorsunuz.
Telefon alacak yazarlara soyluyorum, bundan sonra baska marka telefon kullanmam. Kesinlikle htc en iyi andoid telefon ureticisidir.
Elinize aldiginizda bile kaliteyi hissediyorsunuz.
Telefonun hoporloru mukkemmel otesi sayin yazarlar. Ciddi anlamda dunyanin en iyi hoporloru ve kulakligina sahip. Telefonu kullanirken arayuzunde ve uygulamalarda hicbir takilma yasamiyorsunuz. Telefonu kullandikca yazacagim deneyimlerimi.
Bu arada biraz agir bir telefon. Fakat alti ustu 157 gram falan. Bunu tasiyamiyorsan atla assagiya.
Bu arada biraz agir bir telefon. Fakat alti ustu 157 gram falan. Bunu tasiyamiyorsan atla assagiya.
evet. telefonun pil ömrünü şu şekilde izah edebilirim sanırım, telefonu kullanmadığınızda yani ekran kapalıyken sittin sene azalmıyor pil yüzdesi. yatmadan önce 82 olan pil yüzdem kalktığımda 80 idi. fakat, telefonu kullanırken batarya ne kötü ne de iyi. normal. bir günü normal bir kullanımda çıkartabilirsiniz. yoğun bir kullanımda akşama doğru biter büyük ihtimalle. iphone'dan iyi fakat sony'den kötü bir pil ömrüne sahip. arada yani.
normal bir kullanıcı için günü rahat çıkartır efendim.
normal bir kullanıcı için günü rahat çıkartır efendim.
öküz gibi böğürürken bülbül gibi şakıyan gördüğüm en iyi hoparlöre sahip telefon.
ısınma problemine 360 security tarzı bi program kurarak çözüm bulunabiliyor.
ısınma problemine 360 security tarzı bi program kurarak çözüm bulunabiliyor.
htc diğer one m serilerinde bu tasarımla devam etmezse bir daha htc almam. one m9 kullanıyorum, yeni bir telefon çıkarttılar htc one a9 diye, tasarımını beğenmedim ki en sevmediğim tasarımdır. bir daha ki sefere aynı şekilde telefon üretmeye devam edip, one m9 tasarımından vazgeçecek olurlarsa, ben ve eminim ki binlerce kullanıcıyı kaybedecekler. devam ederse sony'ye doğru yol alırım büyük ihtimalle..
buyuk umutlarla aldigim ancak beni yari yolda birakan uber fiyatli akilli telefon. cozunurluk gercekten iyi, kullanimi kolay ancak sarj konusunda cok sikinti yasadim. aslinda bu telefonu tercih etmemin en onemli secenegi sarj konusunda cok iddiali olmasiydi ancak bu seride genelde karsilasilan bir sorun vurdu beni de. bir ay sonunda telefonun sarji yarim gun dayanmamaya basladi, yuzde 10 yuzde 15lerde kapanmaya ve kapandiktan sonra sarj olmamaya basladi. yurtdisinda ozellikle zor durumda kaldim bu nedenle. internetten de arastirdigimda ayni sorundan muzdarip bircok kisi oldugunu gordum. o yuzden alacaklara dikkat etmelerini tavsiye ediyorum cunku sarj konusunda sikintili olma riski var.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar