sabrın son damlalarının kullanıldığının fonetik olarak belirtilmesi şekli.
kezban olması muhtemel yazar.
bazı entry'lerimde kullandığım ''ak köpek'' tabirinden üzerine düşeni alan yazar. kendisini bilen insanları hep takdir etmişimdir fakat yine de üzerine alınma...

izmirli insanların oy kullanma özgürlüğünü sorguluyorsan rahatlıkla üzerine alınabilirsin ama. bu herkes için geçerli.
Şaşkınlık belirten bir söylem.
© copyright 2005 - 2026