bugün
- 19 yaşında kızla yatmak10
- ilişkiye bir süre ara vermek7
- unutulmayan sadakat örnekleri4
- abd'nin iran'ı sıfırlaması3
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi6
- ankara nın en güzel yanı4
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- mola4
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar2
- 1 temmuz kabotaj bayramı5
- genç olmanın en güzel yanı6
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- ilgi manyağı4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- ona bir şey söyle11
- eski eşle tekrar evlenmek5
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- bir şeyler söyle4
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- genç görünmeye çalışmak7
- içtim şarabı13
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- anın görüntüsü22
- kemalist dünya24
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- sözlükteki gizli düşmanım10
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- versuch2
- bu saatte hala uyumama sebebi2
- gitme diye yalvarmak6
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- velvet28
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- true'nun çaylak olması16
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- her insanın bir cini olması8
- üniversitelerin gereksiz olması16
- öldükten sonra bana ne olacak5
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- rakı sevmemek7
hoşgelmiş olan 5.nesil yazar. *
yaşlı iken daha karizmatik olan insanlardan.
(#3018425) ile günümü şenlendirerek, gülmekten ölümüme neden olacaktı az kalsın.
(#3018425) ile günümü şenlendirerek, gülmekten ölümüme neden olacaktı az kalsın.
espri anlayışına hayran olunan yazardır. yazdıklarında herkese göre hem ders hem de espri vardır. *
sen nereye ben oraya yazarı. bir rahat yok mu senden ya düş yakamdan diyesim gelir, ama demem diyemem susarım, saygıyla eğilir selamlarım. ama bu kez hakikaten tanımakta güçlük çektim. *
kendisi iddialarin aksine oldukca genc bir yazardir. turbesi eyup sultan camii yakinlarinda olup 7 gun 24 saat ziyaret edilebilir.
mükemmel bir espri anlayışı olan yazardır. bizi güldürüyor ya allah da onu inşallah.
#4283716
duygulara tercüman olan, çok şeyleri öğrendiğimiz, öğreneceğimiz yazar.
tek handikapı galatasaraylı olması ama olsun.
duygulara tercüman olan, çok şeyleri öğrendiğimiz, öğreneceğimiz yazar.
tek handikapı galatasaraylı olması ama olsun.
ilaç gibi yazardır.
amca yazardır. saygıda kusur edilmeyen, okuduklarından ders çıkarılan.*
abidir, harbidir.
rakısı ile şarap kadehi tokuşturduğum, sigarasını otlanmalarıma maruz bıraktığım güzel insan, abi.
kendisini çok sevdiğim için her sabah en az bir tane eksi oy verdiğim insan.
bir yazar. bir yazar ki sormayın. o zaman okuyun. kendiyle nasıl barışık biri ki, en iyi arkadaşı da kendisi galiba.
yazılarının yüzde 90'ında beni gülmekten yerlere yatıran, yapılacak tüm zirvelere gelsin gelsin insanı. neslinin de gururlarından. ağlarken güldürürüm, güldürürken de ağlatırım modasının bayrağını taşıyanlardan. * * *
yazılarının yüzde 90'ında beni gülmekten yerlere yatıran, yapılacak tüm zirvelere gelsin gelsin insanı. neslinin de gururlarından. ağlarken güldürürüm, güldürürken de ağlatırım modasının bayrağını taşıyanlardan. * * *
(#4774579) bu entrysiyle kıymetli olduğunu belli eden yazar.
entrylerini okumaktan keyif aldığım yazar.
(bkz: kaba)
romantik entryleri olan yazar. ben seviyorum, entrylerini.
yeni tanıdığım ama iyi ki tanımışım dediğim çağdaş beyinli, düşüncelerimle paralel bir düzgün "amca", bir güzel dost, bir kibar insan. sizlerin sayısı artsın burada, yalnız hissetmeyelim kendimizi.
(#4959171) nolu entrysiyle kalitesini gösteren yazar tebrikler dostum.
"güz"... sonbahar... hem sonbahar, hem hüzün ne çok benzerlik var duyumda ve duygularda... yaşantısı umuyorum "ilkbahar" tadındadır dileğinde bulunduğum yazar, entry leri hep dikkatimi çeken, güzel satırlara imza atan yazar... saygılarımı gönderiyorum...
''yaprak döker bir yanı, bir yanı bahar bahçe''. *
çok mütevazi... satırlarında anlaşılıyor zerafeti, kişiliği, değerlerinin güzelliği her şey, herşey ortada diye düşündüren yazar... kalemine yüreğine sağlık.... keyifle okuduğum yazarlardan... *
#5178926 bilmediği konularda ahkam kesen ve saçmalayan yazar. anlatmak istediğimi sen de anlamadıysan kimse anlamaz sayın yazar. vatanını sevmeyen insanı da sevemez. ister bu görüşe katıl istersen katılma. ben bunu dedim. sözümün de arkasındayım.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar