bugün
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması15
- küfreden kız iticiliği6
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- lise defteri7
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- beyaz otomobil satın almak15
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- yürüyüş partisi8
- en son alınan iltifat2
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- ilgi3
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- bugün de meme atan olmaması13
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- rabbin para vermesi4
- ibne penis nah3
- göbek adınız2
- makarna süzmek5
- birader beyler biraderdirler3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- chp'deki değişimciler3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- 65 şut çekip gol atamamak5
- lahmacunu elle yiyen kız18
- almanya5
- anın görüntüsü15
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar4
ya arkadaş bu adamı pek bilmiyorum adını duymuşluğum var sadece, tamam bu adamı savunan arkadaşlar cahil mahil bir sürü
kafa utülüyecekler şimdi ama drogba yı gönderip yerine bu adamı aldım ne demek ya.
drogba götüyle gülüyordur şimdi londradan bize.
kafa utülüyecekler şimdi ama drogba yı gönderip yerine bu adamı aldım ne demek ya.
drogba götüyle gülüyordur şimdi londradan bize.
haftalardır belkide aylardır forvet dedik dedik ve bu adamı getirdiler inşallah yararlı olur ne diyelim.
"Ne alaka lan?" Transferidir. Bir beşiktaşlı olarak çok sevindiğimi belirtmeliyim. Galatasaray iptal bu sene.
Fifa 2007 de çok güzel şut çeken futbolcudur. Onun dışında tanımam etmem.
Kanatta oyun kurucu ve top tutucu olarak oynayacaktır sneijder'in bu tarz Avrupa deneyimi olan oyunculara ihtiyacı var nihayetinde. ayrıca oyun açıcı özellikleri de burak'a yardımcı olacaktır.
yıldız değildir vasat altına düşmez akıllı oynar kuyt gibi bir profesyoneldir iş yapabilirliği vardır.
yıldız değildir vasat altına düşmez akıllı oynar kuyt gibi bir profesyoneldir iş yapabilirliği vardır.
genç taraftarların bunu nerden buldunuz diye yorum yaptığı adam. vay efendim drogba'dan sonra bu adam mı alınırmış.
kardeşim ben de severim drogba'yı eyvallah da londra'da yaptığı götü başı ayrı oynar hareketlerle onla devam edilemeyeceğini kanıtladı.
diyeceksin ki niye aynı ayarda adam getirmiyorsun?
uefa orda bekliyor financial fair play diye de ondan. ve ünal aysal bütün planı buna göre, çok başarılı bir biçimde yaptı.
barcelona bile 2 transfer dönemi mahrumiyet cezası almışken biz bu riskleri alamazdık.
misalen o adamların para sıkıntısı yok, yabancı yerli vs. dertleri yok, aldıkları adamlarla da 2 değil 12 transfer dönemi kimseyi almasalar da olur.
biz türkiye'de yaşıyoruz. bizim durumlarımız farklı ve şımarıklığın alemi yok.
her sene en az bir yıldız alan, tantanayı seven aziz yıldırım niye gidip beleşe diego'yu aldı zannediyorsunuz? niye başka kimseyi almadı?
beşiktaş.. 5 milyon euro civarına demba'yı aldılar. neden sanıyorsunuz?
çünkü onlar da riskin farkındalar. bu işin transfer yasağından duruma göre küme düşmeye kadar yolu var.
drogba bir projeydi, başarılı oldu ve bitti. bu kadar basit.
toparlarsak.. pandev'i bilen bilir. teknik taktik uzun uzun anlatmak yersiz. tek söyleyebileceğim bu adam alınıyorsa bunun 2 sebebi var; prandelli ve sneijder.
olaya burdan bakmak lazım.
öte yandan pandev'i bursaspor alsaydı, adam galatasaray'a dün 2 gol atsaydı mesela... bütün basın demeyecek miydi ki, ''üç büyükler uyuyor, yok pahasına dünya starı'' falan filan.
buyrun hleb ordaysa, gekas burda. örnekleri çok.
şimdi bugün beşiktaş hleb'i alıyor deseler mutsuz olacak adam var mı? delikanlı gibi konuşalım.
1 milyon euro'ya bu adamı almak çok büyük transfer başarısıdır.
ve pandev'i dikkatli izleyin. bu takım bu sene şampiyon olursa bu adamın çok ciddi katkısı olacak.
vaktiyle muslera iyi gelirken ala ala bunu mu aldınız diyenlere şunları yazmıştım (bkz: #12492549)
bugün de pandev için iddiam çok büyük işler yapacağıdır. hodri meydan.
kardeşim ben de severim drogba'yı eyvallah da londra'da yaptığı götü başı ayrı oynar hareketlerle onla devam edilemeyeceğini kanıtladı.
diyeceksin ki niye aynı ayarda adam getirmiyorsun?
uefa orda bekliyor financial fair play diye de ondan. ve ünal aysal bütün planı buna göre, çok başarılı bir biçimde yaptı.
barcelona bile 2 transfer dönemi mahrumiyet cezası almışken biz bu riskleri alamazdık.
misalen o adamların para sıkıntısı yok, yabancı yerli vs. dertleri yok, aldıkları adamlarla da 2 değil 12 transfer dönemi kimseyi almasalar da olur.
biz türkiye'de yaşıyoruz. bizim durumlarımız farklı ve şımarıklığın alemi yok.
her sene en az bir yıldız alan, tantanayı seven aziz yıldırım niye gidip beleşe diego'yu aldı zannediyorsunuz? niye başka kimseyi almadı?
beşiktaş.. 5 milyon euro civarına demba'yı aldılar. neden sanıyorsunuz?
çünkü onlar da riskin farkındalar. bu işin transfer yasağından duruma göre küme düşmeye kadar yolu var.
drogba bir projeydi, başarılı oldu ve bitti. bu kadar basit.
toparlarsak.. pandev'i bilen bilir. teknik taktik uzun uzun anlatmak yersiz. tek söyleyebileceğim bu adam alınıyorsa bunun 2 sebebi var; prandelli ve sneijder.
olaya burdan bakmak lazım.
öte yandan pandev'i bursaspor alsaydı, adam galatasaray'a dün 2 gol atsaydı mesela... bütün basın demeyecek miydi ki, ''üç büyükler uyuyor, yok pahasına dünya starı'' falan filan.
buyrun hleb ordaysa, gekas burda. örnekleri çok.
şimdi bugün beşiktaş hleb'i alıyor deseler mutsuz olacak adam var mı? delikanlı gibi konuşalım.
1 milyon euro'ya bu adamı almak çok büyük transfer başarısıdır.
ve pandev'i dikkatli izleyin. bu takım bu sene şampiyon olursa bu adamın çok ciddi katkısı olacak.
vaktiyle muslera iyi gelirken ala ala bunu mu aldınız diyenlere şunları yazmıştım (bkz: #12492549)
bugün de pandev için iddiam çok büyük işler yapacağıdır. hodri meydan.
tam anlamıyla bir deep lying forward'dır kendisi. galatasaray'ın ihtiyacı olan adamdır. ve şunu söylemek istiyorum, eğer yabancı sınırı kendisinin önünü kapatmaz ise drogba'dan çok daha fazla katkı sağlayacaktır. ben açıkçası demba ba tarzı bir forvet transferi bekliyordum. burak'ın artık bittiğini ve onun yerine bir oyuncu alınacağını düşünmüştüm. onun yerine burak ile birlikte gayet iyi oynayabilecek olan pandev geldi. yıllardan beri takip ederim ben bu adamı, çok da severim, iyi oldu.
umut bulut ayarında bir transfer. galatasaray'a ne oldu bir anda? drogba , sneijder derken pandev ne alaka?
boktan bir oyuncu galatasarayımıza hayırlı olsun ama yanlış transfer denir buna.
Kesinlikle kotu transfer degil, takıma ısınınca gorecegiz nasil faydali oldugunu.
drogba bize ne katki yapti gecrlen sene acaba da bazi taraftarlar drogbadan sonra bu olmaz diyor. maclari nerenizle takip ediyorsuniz? ne chealse maclarinda tek olumlu is yapti ne de ligde bir maca deva oldu. gs de ilk yarim sezon haric drogbanin sadece adi vardi bu gercek. pandevi tanimayanlar laf ediyor ama bu ekonomik durumda iyi transfer ozellikle calim ve pas atabilen ince isler yapabilecek bir adam pandev. drogbadan sonra kimi getirecektin liseli onun ismine yakin? ibrayi mi falcaoyu mu? kendiniz inaniyor musunuz ibranin buraya gelecegine sakatlik vs. olmazsa. drigba bile 36 yasinda geldi lan. 6 ay oynatabildin. ibra gelirse 6 7 yil sonra messi ronaldo da gelir turkiyeye demektir.
Bu 2 oyuncu büyük ihtimal lig için alınmadı bence
amaç CL çünkü Prandelli öngörü yaparak Burak'ın
CL'de defans arasında kaybolacağını biliyor .
italya'nın sert defanslarına karşı forma giyen
Pandev son tercih oldu .
Bence CL için ideal oldu .
amaç CL çünkü Prandelli öngörü yaparak Burak'ın
CL'de defans arasında kaybolacağını biliyor .
italya'nın sert defanslarına karşı forma giyen
Pandev son tercih oldu .
Bence CL için ideal oldu .
Elmander bize gelmeden önce 365
maçta 90 gol atmıştı. Hani size
göre forveti sadece gol sayısıyla
değerlendiremezdik ?
maçta 90 gol atmıştı. Hani size
göre forveti sadece gol sayısıyla
değerlendiremezdik ?
Benim fazla bir beklentim yok ama burağı düşününce sevindiğim transfer iş yapar burakda fazla.
Yabancı olması dışında çok iyi transfer, sneijder, melo, muslera, chedjou nun yerleri kesin, bruma gibide yetenek manyağı bir adam var etti 5, alex telles gibi ilk 11 de oynayan 8 milyon euro maliyetli bir oyuncu var 6 yani biz bu adamı sadece avrupa kupaları için aldık demek oluyor bu, keşke geçen sezondan adam gibi bir planlamayla muhammed demir, cenk tosun, ilhan parlak dan birini alsaydık da böyle sıkıntılara düşmeseydik.
Chedjouyu bu mu keser dzemaili mi bilemedigimdir, savunmada hakan balta oynar mi oynar, chedjou avrupa maclarinda oynasin hakan ligde.
tellesin yerine balta veya tarik oynayabilir solda. brumada da yetenek var ama pek bi sonuc yok su an icin. brumayi rahatca keser pandev. zaten cift forvet olacaktir. yoksa burak yabanci sinirindan dolayi kesilmez durumda malasef. bence muslera melo wesley pandev kesin. 5. icin chedju daha sicak duruyor bence.
aniden driplinge kalkan, sol ayağını çok iyi kullanan, fanatik fenerbahçelilerin daha imza atmadan kötülemeye başlamasının kimseyi şaşırtmaması gereken kaliteli ofansif orta saha ve forvet. asist ve serbest vuruşları fark yaratabilir.
edit: fenerbahçe' ye gelse yere göğe sığdıramayacak olanlar kötülüyor bu adamı. gerçekten çok komik...
edit: fenerbahçe' ye gelse yere göğe sığdıramayacak olanlar kötülüyor bu adamı. gerçekten çok komik...
https://www.youtube.com/watch?v=7fQA3qWKWJY
şu gollerin yarısını atsın bak neler oluyor dediğim futbolcu.
şu gollerin yarısını atsın bak neler oluyor dediğim futbolcu.
Mustafa pektemek daha iyi.
Fifa 14 te internette inanılmaz forvet olan oyuncudur.
galatasarayımıza gelmiş yaşının geçgin olduğunu düşündüğüm futbolcu.
sen gs sin mk drogba dan hiç mi ders almadın, çıldırıcam!
sen gs sin mk drogba dan hiç mi ders almadın, çıldırıcam!
napoli'de epeydir forma şansı bulamıyormuş, bak sen! son iki sezonda napoli'de 62 maça çıkmış, sadece son sezonda 29 maçta oynamış.
azizbahçeli ezikler daniel guiza gibi sikko bi adam gelsin diye el açmış dua ediyor belli ki. *
azizbahçeli ezikler daniel guiza gibi sikko bi adam gelsin diye el açmış dua ediyor belli ki. *
makedonların iddiasına göre büyük iskenderden sonra hayata gelen en önemli ikinci makedondur.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar