bugün
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- ismet gurbuz 202418
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- küfreden kız iticiliği6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- lise defteri7
- beyaz otomobil satın almak15
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek2
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- wine me dine me2
- yürüyüş partisi8
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- ilgi3
- bugün de meme atan olmaması13
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- makarna süzmek5
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- lahmacunu elle yiyen kız18
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- rabbin para vermesi4
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- chp'deki değişimciler3
- anın görüntüsü15
- 65 şut çekip gol atamamak5
- göbek adınız2
genç taraftarların bunu nerden buldunuz diye yorum yaptığı adam. vay efendim drogba'dan sonra bu adam mı alınırmış.
kardeşim ben de severim drogba'yı eyvallah da londra'da yaptığı götü başı ayrı oynar hareketlerle onla devam edilemeyeceğini kanıtladı.
diyeceksin ki niye aynı ayarda adam getirmiyorsun?
uefa orda bekliyor financial fair play diye de ondan. ve ünal aysal bütün planı buna göre, çok başarılı bir biçimde yaptı.
barcelona bile 2 transfer dönemi mahrumiyet cezası almışken biz bu riskleri alamazdık.
misalen o adamların para sıkıntısı yok, yabancı yerli vs. dertleri yok, aldıkları adamlarla da 2 değil 12 transfer dönemi kimseyi almasalar da olur.
biz türkiye'de yaşıyoruz. bizim durumlarımız farklı ve şımarıklığın alemi yok.
her sene en az bir yıldız alan, tantanayı seven aziz yıldırım niye gidip beleşe diego'yu aldı zannediyorsunuz? niye başka kimseyi almadı?
beşiktaş.. 5 milyon euro civarına demba'yı aldılar. neden sanıyorsunuz?
çünkü onlar da riskin farkındalar. bu işin transfer yasağından duruma göre küme düşmeye kadar yolu var.
drogba bir projeydi, başarılı oldu ve bitti. bu kadar basit.
toparlarsak.. pandev'i bilen bilir. teknik taktik uzun uzun anlatmak yersiz. tek söyleyebileceğim bu adam alınıyorsa bunun 2 sebebi var; prandelli ve sneijder.
olaya burdan bakmak lazım.
öte yandan pandev'i bursaspor alsaydı, adam galatasaray'a dün 2 gol atsaydı mesela... bütün basın demeyecek miydi ki, ''üç büyükler uyuyor, yok pahasına dünya starı'' falan filan.
buyrun hleb ordaysa, gekas burda. örnekleri çok.
şimdi bugün beşiktaş hleb'i alıyor deseler mutsuz olacak adam var mı? delikanlı gibi konuşalım.
1 milyon euro'ya bu adamı almak çok büyük transfer başarısıdır.
ve pandev'i dikkatli izleyin. bu takım bu sene şampiyon olursa bu adamın çok ciddi katkısı olacak.
vaktiyle muslera iyi gelirken ala ala bunu mu aldınız diyenlere şunları yazmıştım (bkz: #12492549)
bugün de pandev için iddiam çok büyük işler yapacağıdır. hodri meydan.
kardeşim ben de severim drogba'yı eyvallah da londra'da yaptığı götü başı ayrı oynar hareketlerle onla devam edilemeyeceğini kanıtladı.
diyeceksin ki niye aynı ayarda adam getirmiyorsun?
uefa orda bekliyor financial fair play diye de ondan. ve ünal aysal bütün planı buna göre, çok başarılı bir biçimde yaptı.
barcelona bile 2 transfer dönemi mahrumiyet cezası almışken biz bu riskleri alamazdık.
misalen o adamların para sıkıntısı yok, yabancı yerli vs. dertleri yok, aldıkları adamlarla da 2 değil 12 transfer dönemi kimseyi almasalar da olur.
biz türkiye'de yaşıyoruz. bizim durumlarımız farklı ve şımarıklığın alemi yok.
her sene en az bir yıldız alan, tantanayı seven aziz yıldırım niye gidip beleşe diego'yu aldı zannediyorsunuz? niye başka kimseyi almadı?
beşiktaş.. 5 milyon euro civarına demba'yı aldılar. neden sanıyorsunuz?
çünkü onlar da riskin farkındalar. bu işin transfer yasağından duruma göre küme düşmeye kadar yolu var.
drogba bir projeydi, başarılı oldu ve bitti. bu kadar basit.
toparlarsak.. pandev'i bilen bilir. teknik taktik uzun uzun anlatmak yersiz. tek söyleyebileceğim bu adam alınıyorsa bunun 2 sebebi var; prandelli ve sneijder.
olaya burdan bakmak lazım.
öte yandan pandev'i bursaspor alsaydı, adam galatasaray'a dün 2 gol atsaydı mesela... bütün basın demeyecek miydi ki, ''üç büyükler uyuyor, yok pahasına dünya starı'' falan filan.
buyrun hleb ordaysa, gekas burda. örnekleri çok.
şimdi bugün beşiktaş hleb'i alıyor deseler mutsuz olacak adam var mı? delikanlı gibi konuşalım.
1 milyon euro'ya bu adamı almak çok büyük transfer başarısıdır.
ve pandev'i dikkatli izleyin. bu takım bu sene şampiyon olursa bu adamın çok ciddi katkısı olacak.
vaktiyle muslera iyi gelirken ala ala bunu mu aldınız diyenlere şunları yazmıştım (bkz: #12492549)
bugün de pandev için iddiam çok büyük işler yapacağıdır. hodri meydan.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar