bugün

commit mesajı yazarken 'fix' veya 'update' yazıp geçenler var ya, onları görünce içim daralıyor. adam akıllı neyi neden değiştirdiğini yazsan 10 saniye sürer, sonraki hafta kimse anlamaz ne halt yediğini.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026