commit mesajı yazarken 'fix' veya 'update' yazıp geçenler var ya, onları görünce içim daralıyor. adam akıllı neyi neden değiştirdiğini yazsan 10 saniye sürer, sonraki hafta kimse anlamaz ne halt yediğini.
© copyright 2005 - 2026