bugün
- true'nun çaylak olması13
- kadir inanır14
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- velvet28
- sözlüğü bırakmak istemek8
- üniversitelerin gereksiz olması12
- erleg han ile revani yemek3
- anın görüntüsü16
- özlü sözler5
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması2
- yazarların iyi olduğu konular9
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- seri gizli artı oy veren melek7
- yürüyüş flörtü3
- bulla dava açmak3
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- kemalist dünya19
- israil2
- evagreen2
- sedat pekmez21
- aile evinde yaşamak13
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da5
- izmir de cami var mı2
- the saturdays2
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- salak erkek neden bu kadar çok7
- egay bey birader2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- bana dönmek istiyormuşsun2
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- ktç abinin çaylak olması5
- 26 haziran 20265
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- galatasaray lobisi11
- feminist sloganı2
- gerçekliği sorgulatan 5 iddialı film2
- ciguli kral3
- aylık 318 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- ebu muhammed el culani4
- arkadaşlar deja vu yaşıyorum2
insanlar için; sigara, efkar, damar şarkılar vs... bazı elektronik aletler için; sessizlik özelliği, uludağ sözlük için ise; mutlak bir ihtiyaçtır !
(bkz: gece moderatörü)
(bkz: gece moderatörü)
gündüz modu;
http://www.uludagsozluk.com/k/ayar-modu/
http://www.uludagsozluk.com/k/ayar-modu/
Efkarlanmanin tam zamani. Aaaa bi dakika bizim bir gece programimiz vardi bi eylence yapalim sonra dusunuruz.
zall'ın yine bir şeyler yapayım diye heveslenip içine sıçtığıdır.
ya olm ne güzel tasarım işte, derdin ne de mıncırıp duruyorsun sağını solunu.
bir rahat bırak şu sözlüğü lan.
ben anlamıyorum arkadaş 1 tane bile şikayet gelmeyen bir tasarım neden değiştirilir?
ya olm ne güzel tasarım işte, derdin ne de mıncırıp duruyorsun sağını solunu.
bir rahat bırak şu sözlüğü lan.
ben anlamıyorum arkadaş 1 tane bile şikayet gelmeyen bir tasarım neden değiştirilir?
değişmiş olan tema
sözlükte uzun süre takılanlar için, yorucu olmayan en iyi tasarımdır.
sözlükten soğutandır.
ciddiyim.
zall efendi sağ olsun içine sıçtı güzelim tasarımın.
ciddiyim.
zall efendi sağ olsun içine sıçtı güzelim tasarımın.
arada kötülenmiş ama gözü rahatlatan moddur. gündüzleri de kullanıyorum. öbür türlü kullanınca gözlerim kısılıyor ve yaşlılar gibi gözlüğümü takmak zorunda kalıyorum maalesef. böyle güzel.
bunu yapan çocuk adam olur abi. yürür gider yazılım dünyasını sollar.
edit: vazgeçtim ya. sağında solunda unutulmuş çok şey var, bazı renkler çok alakasız orijinal temadan kalmış falan. iyi değilmiş pek.
edit: vazgeçtim ya. sağında solunda unutulmuş çok şey var, bazı renkler çok alakasız orijinal temadan kalmış falan. iyi değilmiş pek.
ayakta alkışlanacak bire tema.
mobilde olmayan mod.
gözümün feri yerine geldi resmen. daha önce bilmıyordum. beyaz beyaz nasıl katlanmışım böyle.
güzel moddur ama bakınızlar ve önemli başlıklar mordur. Bu sıkıntı düzeltilmeli.
gece modu deyince aklıma hep siyah-yeşil gelir. hep görürüz ya filmlerde kamera öyle çekiyor. neyse sözlüğünkü de fena sayılmazmış.
Mobile gelmesi gereken. Zall çükün düşsün yap şunu.
en iyi moddur gece de gündüz de gider sözlüğe farklı bir hava katar.
artık değiştirilmesi gereken, ya da düzeltilmesi veyahut da alternatifleri çıkması gereken moddur. yani seneler oldu. bir alternatif yapın şuna. siyah olursa sevinirim. ya da piano black falan.
en çok kullandığım mod.
ama alternatif yaratılmalı bence.
bazen çok sıkıyor.
ama alternatif yaratılmalı bence.
bazen çok sıkıyor.
uludağ sözlük mobil'e eklenmesi gereken temadır.
severek kullandığım mod.
keşke mesaj yazdığımız kutucukların da rengi beyaz yerine başka bir renk olsaymış. şu anda bu mesajı yazarken bile kör olmak üzereyim.
imza : far görmüş tavşan.
keşke mesaj yazdığımız kutucukların da rengi beyaz yerine başka bir renk olsaymış. şu anda bu mesajı yazarken bile kör olmak üzereyim.
imza : far görmüş tavşan.
diğeri resmen gözlerimi kanattı. bundan sonra değiştirilmeyecektir.
Çok sevdiğim bir tasarımdır. insanın gözüne daha az zarar verir. Gözünü almaz. Çünkü siyah renk ışınları kendine çeker, beyaz ise kendisine ulaşan ışınları daha çok yansıtır
mobil uygulamaya da gelmiş olması sevindiren mod.
twitter denen sosyal medya aracında gündüz de kullandığım moddur. çok hoşuma gitmekte.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar