bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi12
- insanın geçmişinin karanlık olması8
- venezuella depremi3
- her insanın bir cini olması7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu4
- içtim şarabı13
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- sözlükteki gizli düşmanım7
- çift katlı otobüs2
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- aşure yapan sözlük kızları7
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- daha relax2
- aydilge'nin sanat güneşi olması2
- japonya6
- cinsel başlıklara yazmayan bayan yazar2
- insan olmaya ceyrek kala3
- rakı sevmemek6
- bazen şık bazen relax mod2
- hanımefendi2
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- en son ne yediniz2
- ai analiz2
- kemalist dünya24
- aşk5
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat3
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- çok güzel ama manyak kadın7
- yalaka2
- mustafa kemal atatürk7
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- hayattaki şans seviyeniz4
- görücü usulü2
- okumuş hırt2
- üniversitelerin gereksiz olması16
- anın görüntüsü20
- true'nun çaylak olması16
on ikinci nesil yazar.
Eski nickim hakkında aşağılayan şeyler yazdığını fark ederek üzüldüğüm ve şaşırdığım yazar. Bir insan başka birini aşağılama hakkını nereden bulabilir ? Anlam veremiyorum.
Eskiden olsa pazartesi gidip dava ederdim de şimdi hiç uğraşamayacağım. Kötülük yapan o, ben değilim. Kendi vicdanınınsa rahat olduğunu sanmıyorum. Ben huzurluyum.
Eskiden olsa pazartesi gidip dava ederdim de şimdi hiç uğraşamayacağım. Kötülük yapan o, ben değilim. Kendi vicdanınınsa rahat olduğunu sanmıyorum. Ben huzurluyum.
Birlikte olduğu kadınlara bile saygısı olmayan her yazdığı entryde alttan alta ilgi dilenen bir zavallı. Tüm kadınlar senin olsa ne yazar. Günün sonunda hiçbiri yanında kalmadı.
Sırf motoru var diye tüm kadınların kendisine hasta olduğunu sanan şizofrenik bir tipleme. Yarasını deştiğinde çirkinşenen ve zorbalık yapmaya çalışan bir zavallı.
muhtemelen abberline ya da hotchner from bau nicklerinden birini kullanan kişi ya da her ikisi tarafından saygı ve format çerçevesinde yanıt alıp donuz listesine eklenmeyi kabul edememiş, bu duruma duyduğu kini de bahsi geçen yazarın kadınlar ve ilişkiler konusunda yazdıklarını çarpıtıp gerçekten uzaklaştırarak sergilemiş olan, eski bir yazarın yeni nicki.
üstelik hotchner from abberline tamamıyla başka biridir. benimle alakası yoktur. bakın, beni sevmiyor olabilirsiniz, ben de sizi sevmiyorum. ama ben size iftira atmazken, kin tutmazken siz bana iftira atıp kin tutuyorsunuz. sizce yaptığınız doğru bir şey midir ?
lütfen sevmemenin hak, saygının zorunluluk olduğunu unutmayın ve insanlara gerçek dışı ithamlarda bulunmayın. aksi takdirde kırıcı olursunuz.
saygılarımı sunarım. burada bitti.
üstelik hotchner from abberline tamamıyla başka biridir. benimle alakası yoktur. bakın, beni sevmiyor olabilirsiniz, ben de sizi sevmiyorum. ama ben size iftira atmazken, kin tutmazken siz bana iftira atıp kin tutuyorsunuz. sizce yaptığınız doğru bir şey midir ?
lütfen sevmemenin hak, saygının zorunluluk olduğunu unutmayın ve insanlara gerçek dışı ithamlarda bulunmayın. aksi takdirde kırıcı olursunuz.
saygılarımı sunarım. burada bitti.
Motorla kafayı bozmuş kuş beyinli bir varlık. Donuz.
Dur bakayım silip silmemeleri sikimde mi?
Aaaa değilmiş.
Aaaa değilmiş.
düğmeye basıldığını öğrendim, silinmesi an meselesiymiş.
Hoş gelmiş abimdir akıllı olun.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar