sadece dalından yere düsmüs meyveleri yiyen kimse. ömrünün sonuna kadar basarabilenlerin olmadığını düsünüyorum.
(bkz: frutaryen)
güney amerika maymunlarına özenmiş bünye.

evlâdım, biz afrika maymunlarıyla akrabayız ve binlerce yıldır her boku yiyoruz. meyve, sebze, et, tahıl... ohooooo!
uzun süredir fruteryan hakkında başlık açmayı düşünüyordum , solda görünce şaşırdım birden.

konuya gelirsek , sadece meyve yiyen insanlara fruteryan denir , önemli olan yerlerden biri ise işlenmemiş olması , meyve de işlenmediği için tüketiyorlar , ayrıntılardan biri.

sanırım türkiyede bu
tarz insanlar yok , zaten dünya genelinde çok azlar fruteryanlar.
sağlıklı bir beslenme şekli gibi görünüyor.
ama fazla doyurucu olacağını olacağını zannetmiyorum.
(bkz: ekmek arası yapabiliyor muyuz)
© copyright 2005 - 2026