bugün
- velvet27
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- aile evinde yaşamak11
- ingiliz aksanı6
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- sedat pekmez16
- kemalist dünya19
- herzevekil'in biraz şey olması6
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- dincilerin ingiltere sevdası5
- fight club4
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- biz dededen chp liyiz deyip kk'ye oy verecek tip3
- çomar putu3
- merhabalar biraderler4
- tavuk iskender2
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- yazarların iyi olduğu konular2
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- maklube4
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- bir gecede cahil kaldık5
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar4
- beynin güzelce yıkanması2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- muşlettin amca birader bey2
- manyak bey biraderin silik olması2
- galatasaray lobisi10
- uzay boşluğunda osura osura yolculuk etmek2
- yazarların ilk kedileri3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- aylık 315 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması10
- hızlı para kazanmanın yolları14
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek3
- birader yazar olmak13
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- sözlüğün en şey yazarı2
- allah9
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- midas2
- işe uykusuz gitmek2
- kahve içmek2
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- sıcaktan ağlamak2
- cemevinde hain kemal sloganları8
fatih sarı.
ayrıca sözlüğün yeni yazarlarından.
ayrıca sözlüğün yeni yazarlarından.
Direk başlığın yazarını muhatap alan entryleriyle, belli bir forum sitesi kültürü, birikimi olduğu apaçık, klas bir yazar. severek takip ediyoruz kendisini.*
hoşgelmiş yazar.
sözlükteki özgürlük ortamından dolayı kürtlere rahatça küfreden yazardır. kanımca yakında uçucudur.
bize insanları sev dedilerdi. eline beline diline sahip ol, incinsen de incitme dedilerdi. lakin bu yazarın şahsıma savurduğu küfürler nedeniyle onun gibi yapmak yerine kendisine 2 özlü sözle sesleniyorum;
"öyle horozlar vardır ki sırf onlar ötüyor diye güneşin doğduğunu zannederler."
bir de
"insana dair her şey kabulüm şu hümanistler hariç"
"öyle horozlar vardır ki sırf onlar ötüyor diye güneşin doğduğunu zannederler."
bir de
"insana dair her şey kabulüm şu hümanistler hariç"
bizim Türklük yüreğimizin sadece uludağ sözlük içerisinde olduğunu düşünenler varsa dışarıda daha etkin bir şekilde anlaşabiliriz.Ankara içerisinde herhangi bir adres belirtilmesi yeterlidir ama Türklüğe karşı olan herşeyi paylaşan orospuçocuklarına karşı tavrımı net bir şekilde belirttiğim için yazarlığım elimden alındı.Gazımız yoktur.Milli bilincimiz vardır.Net olarak söyleyeceğim şey bu tür orosbuçocuklarına sözlük içinde prim verilmesinin sebebini anlayamıyorum.Türklüğe karşı olan herşey paylaşılmasına rağmen buna bir yaptırım yok lakin bizim bunlara karşı olan tavrımnızı belirtmemize karşı bir yaptırım var.HER TÜRLÜ ORTAMDA BU TÜR OROSBUÇOCUKLARINA PRiM VERMEYECEĞiMi ÖNEMLE BiLDiRMEK iSTERiM.
"türklük" duyguları gözümü kör ediyor adeta. t c nin kürtlere uyguladığı asimilasyon politikası başlığında ne yazdığımı belli ki okumamıştır. okusaydı görürdü oraya bakanlar kurulu kararlarını, başbakan ve adalet bakanlarının demeçlerini aktardığımı... çıkıp söylediklerimi yalanlayabilirse ne güzel olurdu lakin yorum yapmadan yazdığım o yazıdan sonra şahsıma orospu çocuğu dediği için çaylaklaşmıştır. istemezdim çaylak olmasını çünkü "fikirlerinizden nefret ediyorum ama onları savunmanız için ölmeye hazırım." diyebiliyorum. desin.
kendisine tavsiyem öyle açık adres ver dayılığından caymasıdır zira biz çok dayı bildik de klavye vatanseverliği çelişkili bir mevzu. yersen yemek yemezsen mercimek!
ha evet, bunca söylediğim lafa rağmen korkmadığımı bilmesi için birgün'e de radikal'e de yazı yazdığımı ve o yazıları o gazetelerin başlıklarında paylaştığımı yani ismimi cismimi hatta okulumu da oradan öğrenebileceğini de söylemiş olayım. tanışmak isteyene açığım. hatta kız varsa msn versin...
kendisine tavsiyem öyle açık adres ver dayılığından caymasıdır zira biz çok dayı bildik de klavye vatanseverliği çelişkili bir mevzu. yersen yemek yemezsen mercimek!
ha evet, bunca söylediğim lafa rağmen korkmadığımı bilmesi için birgün'e de radikal'e de yazı yazdığımı ve o yazıları o gazetelerin başlıklarında paylaştığımı yani ismimi cismimi hatta okulumu da oradan öğrenebileceğini de söylemiş olayım. tanışmak isteyene açığım. hatta kız varsa msn versin...
komik lan bu, bildiğin komik yani. "çıkışta gelin oğlum çıkışta" dediği bir tek kendimi sanmıştım; meğerse herkese böyle diyormuş. Türk değil de ermeni filan olsaymış ne yapcakmış merak ettim şu an. Zat-ı muhteremin beyni bu soruyu kendine hiç soramadığı için; mensup olduğu ırkı dünyanın en muhteşem ve yüce ırkı filan sanıyor zavallım. "Türklüğe karşılık" denen bir kavram geliştirmiş kendince, ırkına yöneltilen her türlü eleştiriyi reddediyor, beyin kıvrımlarından geçirmeden de düşünceler saçıyor etrafa. Saçıyor mu dedim, başka bir şey diyecektim pardon... *
kendisine nacizane önerilerim olacak:
1)Daha az kurtlar vadisi izlesin
2)Hümanizm hususunda kendini geliştirsin
3)Herkesi dışarıda, çıkışta bekleyeceğine; zekası varsa biraz onu kullansın ve birinin düşüncelerine kendi düşünceleriyle yanıt vermeyi öğrenebilsin. Kısacası orta okul çocukları gibi düşüncesini beğenmediği insanların ağzını burnunu dağıtabilmekten öte bir şeyler yapabilsin. onu da yapabileceği kesin değil ya işte atsın tutsun. Belki ocakçı arkadaşlarını da getirir. Bunlar öyle toplu sürü gibi dalıyorlar ya bir insana. erkeklik anlayışları da bu çünkü. Çok milliyetçiler ya (!) aynı zaman da çok da erkektirler haa... heytt ulan * var mı ergenimize yan bakan? dağıtır vallahi ortamı!
Neyse ya zamanımı harcadım. Beynini düşünmek için değil, sadece motor fonksiyonlara odaklamış bir insanla muhattap olup dert anlatma çabam ne içinse... sanki karşımdaki beni anlıyormuş gibi anlattım uzun uzun.
Bir gün beyninin kıvrımlarını kullanarak "insanlık ve insan hakları" denen meseleleri kavrayabilmen ümidiyle ocakçı ve ırkçı dostum! keşke 15 yaşında olsaydın da en azından bu olgunsuzluğunu yaşına verebilirdim; ama şu anda onu da yapamıyorum. Güzellikler seninle olsun.
kendisine nacizane önerilerim olacak:
1)Daha az kurtlar vadisi izlesin
2)Hümanizm hususunda kendini geliştirsin
3)Herkesi dışarıda, çıkışta bekleyeceğine; zekası varsa biraz onu kullansın ve birinin düşüncelerine kendi düşünceleriyle yanıt vermeyi öğrenebilsin. Kısacası orta okul çocukları gibi düşüncesini beğenmediği insanların ağzını burnunu dağıtabilmekten öte bir şeyler yapabilsin. onu da yapabileceği kesin değil ya işte atsın tutsun. Belki ocakçı arkadaşlarını da getirir. Bunlar öyle toplu sürü gibi dalıyorlar ya bir insana. erkeklik anlayışları da bu çünkü. Çok milliyetçiler ya (!) aynı zaman da çok da erkektirler haa... heytt ulan * var mı ergenimize yan bakan? dağıtır vallahi ortamı!
Neyse ya zamanımı harcadım. Beynini düşünmek için değil, sadece motor fonksiyonlara odaklamış bir insanla muhattap olup dert anlatma çabam ne içinse... sanki karşımdaki beni anlıyormuş gibi anlattım uzun uzun.
Bir gün beyninin kıvrımlarını kullanarak "insanlık ve insan hakları" denen meseleleri kavrayabilmen ümidiyle ocakçı ve ırkçı dostum! keşke 15 yaşında olsaydın da en azından bu olgunsuzluğunu yaşına verebilirdim; ama şu anda onu da yapamıyorum. Güzellikler seninle olsun.
(bkz: fors)
#10293112 abi n'aptın sen ya?
#10980995
malesef ki sözlük yazarı. yani moderasyonun şu entryi okuyup, önüne her geleni neden yazar yaptığını tekrar düşünmesi gerekiyor.
malesef ki sözlük yazarı. yani moderasyonun şu entryi okuyup, önüne her geleni neden yazar yaptığını tekrar düşünmesi gerekiyor.
herkese bir boru geçiren yazar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar