bugün
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı8
- kadınlar neden aldatır16
- devşirmelik makamı13
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz6
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- biz arap değiliz biz türk üz6
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kadında güzellik aramayan erkek6
- lionel messi8
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- askerlik9
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı3
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- kıskançlık5
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- sürekli esnemek6
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı3
- ismail kartal16
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi2
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- allah bu yahudilerin belası versin2
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- insan ne yaparsa kendisi icin yapar2
- kimyon3
- tuncay güney2
- the god himself3
- içinizdeki trafik canavarını durdurun2
- uludağ sözlük'ün kokusu3
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- donald trump5
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- sözlükteki zengin yazarlar4
- yazın yapılabilecek işler2
- nady bondar2
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak4
- erectovanga2
- gözde celep2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım6
- kazıklı maria3
- işsizlere tavsiyeler2
- 17 haziran 2026 avrupa parlamentosu'nun raporu5
- işsizken canın sıkılmaması yapılması gerekenler2
- şansın yaver gitmesi2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
final sürümünün çıkış tarihi 31 ocak 2012 dir.
dün saat 06:13'de 10.0a1 betası yayınlanmış, nightly adındaki firefox sürümü.
http://nightly.mozilla.org/ sitesinden detaylı bilgiye ulaşılabilir.
ekran görüntüsüde şu şekil;
görsel
32 bit sürümü;
http://ftp.mozilla.org/pu...en-US.win32.installer.exe
64 bit sürümü;
http://ftp.mozilla.org/pu...in64-x86_64.installer.exe
http://nightly.mozilla.org/ sitesinden detaylı bilgiye ulaşılabilir.
ekran görüntüsüde şu şekil;
görsel
32 bit sürümü;
http://ftp.mozilla.org/pu...en-US.win32.installer.exe
64 bit sürümü;
http://ftp.mozilla.org/pu...in64-x86_64.installer.exe
indirip kullandığım güncel sürümden pek fark göremediğim tarayıcı.
Rıdvan dilmen: Bir google Chrome değil.
geçtiğimiz günlerde mozilla kurumunun radikal bir değişime gitmesi sonucu firefox 9 yani lansman adıyla firefox aurora adı bir üst versiyon da kullanılacak.
yani?
firefox aurora 10 ncu sürümde bu isimle lansman edilecek.
doğal olarak radikal karardan önceki durum, yani 10 ncu sürümün olağan adı olan nightly haliyle aurora oluyor.
firefox nightly ise 10 ncu değil de 11 nci sürümün lansman adını taşıyacak demek bu.
olağan şekilde lansman edilmesi durumunda şöyle bir ekran görüntüsüne sahipken:
görsel
şuan ki son durum dahilinde şöyle bir ekran görüntüsü vardır:
görsel
fark aslında 10 değil de 11 nci sürüm yazıyor olması diyebiliriz.
onun içindir ki (bkz: firefox 11) (bkz: firefox nightly)
yani?
firefox aurora 10 ncu sürümde bu isimle lansman edilecek.
doğal olarak radikal karardan önceki durum, yani 10 ncu sürümün olağan adı olan nightly haliyle aurora oluyor.
firefox nightly ise 10 ncu değil de 11 nci sürümün lansman adını taşıyacak demek bu.
olağan şekilde lansman edilmesi durumunda şöyle bir ekran görüntüsüne sahipken:
görsel
şuan ki son durum dahilinde şöyle bir ekran görüntüsü vardır:
görsel
fark aslında 10 değil de 11 nci sürüm yazıyor olması diyebiliriz.
onun içindir ki (bkz: firefox 11) (bkz: firefox nightly)
bugün itibariyle çıkmış olan yeni firefox sürümü. ilk bakışta bir farklılık görünmüyor ama bu işin detaylarını bilen kullancılar muhtemelen daha iyi bilgilendirme yapacaktır.
açılışı iyileştirilmiş, açılış hızı gayet iyi lakin sayfaların açılış süresi yine chrome'un gerisinde.
bilgisayarda kendi kendine beliren program.
tasarımda yapılan en ufak değişikliğin kullanıcıyı ne kadar etkileyebileceğini gösteren ff sürümü. ileri tuşunun saklanması ile adres çubuğu 2 santim uzuyor, fakat sanki 17' ekranda 23' ekrana geçmiş gibi ekran genişliyor. çok tatlı ayrıntı, çok.
diğer sürümlerinden en büyük artısı kesinlikle hızı ve kasmasının azalması, benim bilgisayarımda böyle etki etti en azından.
9 daki ram düşmanlığını bir miktar azaltmış sürümdür.
(bkz: #13691402) söylediklerimi piç ettiler ya ben bişey demiyorum!
gene radikal bi karar alındı ve aurora adı da kullanılmayacak, ki kullanılmıyor da.
gene radikal bi karar alındı ve aurora adı da kullanılmayacak, ki kullanılmıyor da.
ki an itibariyle 11 sürümüne güncellenmiş bulunmaktayım. Bakalım ne gibi bir değişiklikler yapmış Mozilla yöneticileri.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar